Bananenbierquote:Op maandag 16 juni 2008 09:54 schreef bassieVL het volgende:
Het is 24.5 graden op het werk. Dus 'broeien' valt nog wel mee.
Drink je bier Banaan? Zo ja, welk bier?
Vanmiddag pas.quote:Op maandag 16 juni 2008 09:47 schreef Banaan89 het volgende:
Ik neem aan dat de meeste van jullie al op je werk zitten te broeien terwijl het buiten lekker weer is?
NEE! Dan ga ik wel naar Bier en Frituur.quote:
Wat dan?quote:Op maandag 16 juni 2008 10:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
NEE! Dan ga ik wel naar Bier en Frituur.
Gewoon. Iets anders. Vermaak me!quote:
Wijzig profiel > Naar usericon manager.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:00 schreef Banaan89 het volgende:
trouwens, waar kan je zo'n avatar plaatje toevoegen, ik kan dat nergens bij opties vinden.
Zelf verkleinen in paint ofzo.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:39 schreef Banaan89 het volgende:
Zover ben ik nu ook gekomen, nu is de kunst om een 60x60 plaatje te vinde die er zo te zien gewoon niet zijn
Dan verklein je niet op de juiste wijze. Maar goed, ik heb fotosoep en hoef niet te kutten met kutprogramma's.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:45 schreef Banaan89 het volgende:
Als ik met paint het verklein dan verdwijnt het halve plaatje, dus dat schiet ook niet echt op hehe.
Jahoor. Activeer je PM maar even.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:52 schreef Banaan89 het volgende:
Hey kuukske kan ik misschien het plaatje naar jouw sturen, zodat jij het even met photoshop kleiner kan maken?
Ik moet plots denken aan een film die ik gisteren heb gezien, namelijk Old School.quote:
Dat kan af en toe zo heerlijk zijn, zeker als je even niet meer na kan denkenquote:Op maandag 16 juni 2008 15:32 schreef BossFight het volgende:
Ow dat is zo'n waardeloze ratpack komedie toch?
Flauwe humor altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |