Ja bij ons ook want wij zaten voor die lcd schermen. Maar dat meisje kon ik toch prima zien vanaf daar.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:53 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Ben niet bij de bar geweest, bij ons kwamen ze gewoon bier brengen
Hoi.quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:27 schreef Rossdale het volgende:
*kuch* Hallo? Iemand?
Ik ben thuis hoor.quote:
Ik morgen ook weer denk ik. Auto ging maandag kapoet en ik kan hem hopelijk morgen ophalen, zo net voor de vakantie...quote:
Arme schat.quote:
Was een mooie klus voor Big Brother Ruudje geweest!quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:27 schreef Kuukske het volgende:
Ja och, iemand moet toch dat lintje doorknippen.
Ja, dat is waar. Maar die is misschien niet zo kunstzinnig ingesteld.quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:15 schreef JDude het volgende:
Was een mooie klus voor Big Brother Ruudje geweest!
Maar die aandachtshoer doet alles om in de spotlights te staan hoor..quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Maar die is misschien niet zo kunstzinnig ingesteld.
Ooooh vandaar dat er een gedeelte van de stad was afgezet en er een dikke geblindeerde auto omringd met politie en toeschouwers stond voor dat pandje wat met vlaggetjes was behangen...quote:
Oh ga jij daar ook altijd heen!quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:00 schreef Rossdale het volgende:
IddEn ik mag vanmiddag naar de renaultgarage bij het station lopen om mijn auto op te halen. Dan mag het wel droog zijn
De wattes?quote:
Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:55 schreef tha_rizzo het volgende:
Krijg je die spamberichten dan niet?
@FM, jij hebt nog moeite gedaan om te kijken hoe die sweater eruit ziet?
Altijd?quote:
Ja, en ik lolde toen ik 'm zagquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:55 schreef tha_rizzo het volgende:
@FM, jij hebt nog moeite gedaan om te kijken hoe die sweater eruit ziet?
Het kan slechter inderdaad!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:24 schreef bassieVL het volgende:
Vanavond voetbal en BBQ. Goed begin van het weekend.
Ik hoop dat het niet regent dan.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:24 schreef bassieVL het volgende:
Vanavond voetbal en BBQ. Goed begin van het weekend.
Er is een afdak aanwezig en desnoods kunnen we dan het gegrilde vlees binnen opeten.quote:
Oooh. Ideaal!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:42 schreef bassieVL het volgende:
Er is een afdak aanwezig en desnoods kunnen we dan het gegrilde vlees binnen opeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |