Neequote:Op woensdag 9 april 2008 01:10 schreef Jesse_ het volgende:
En nu is peterselieman kwijt wat hij morgen moet doen
Dat zeg ikquote:Op woensdag 9 april 2008 01:13 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zie trouwens dat het topicnummer eigenlijk 219 moet zijn
quote:
?? Hu ??quote:Op woensdag 9 april 2008 01:14 schreef Peterselieman het volgende:
Gewoon even de weg vragen in STA, daar worden dit soort dingen behandeld
Danku!quote:Op woensdag 9 april 2008 01:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
[FB] Vraag hier de weg
Heb het maar even voor je gedaan
Goeie.quote:Op woensdag 9 april 2008 08:24 schreef Dangel het volgende:
mogge
maok en ik gaan in konvooi
DaD niet vergeten straks naar Utrecht te gaan!
Heel misschien stop ik wel even in et plantsoen als ik er vanmiddag rond 17:00 - 17:30 langs fiets..quote:Op woensdag 9 april 2008 06:43 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen
Nog maar een keer het lijstje
PLANTSOENMEET!
Waar: Noorderplanstoen
Wanneer: Woensdag vanaf 15:00
Wie:
Komers:
- Nietzman
- Peteselieman
- Chipszak (wrs iets later)
- Freecell (iets later, beugel aanspannen)
- TARA (op tijd!)
- Alexxxxx (tenzij ontzettend rotweer)
Misschieners:
- Maok (na 17:30)
- Grulez
- Tanga (na 17:30)
- Matje
En ik mis vast nog mensen
Roept u maar
Eten en drinken gaarne zelf meenemenWel mogelijkheden tot uitwisseling uiteraard.
En heeft er ook iemand iets van een dik picknickkleed? Zo op de grond is namelijk inderdaad wel koud en ik heb even géén idee waar ons picknickkleed is (misschien weet TARA het wel, die post dan straks wel dat hij hem meeneemt, hij is nu nog niet bepaald wakker)
Zataande andere kant,moest bij RDW zijn (vlak bij de Lidl en zo)quote:
*stuurt wat magie naar Bob.*quote:Op woensdag 9 april 2008 11:02 schreef Bob. het volgende:
Als het studeren opeens magisch hard op schiet wel ja.
Maar aangezien ik net al boven mijn boek in slaap sukkelde heb ik er niet zo veel hoop voor.
quote:'Hetze' tegen pandjesbaas kostte een ton
DVHN | Gepubliceerd op 09 april 2008, 10:27
307x bekeken
Groningen -
De verloren Bibob-procedure die burgemeester Wallage voerde tegen de eigenaar van prostitutiepanden in de rosse buurt, heeft de gemeentekas zeker 100.000 euro gekost. Dat heeft de gemeente gisteren bevestigd.Pandeneigenaar Music zegt dat hij de zaak met de burgemeester wilde schikken, maar dat hij geen respons kreeg.
Zeker drie keer vroeg Zivan 'Mario' Music Wallage aan tafel te gaan zitten en de door de gemeente aangespannen procedure tegen hem te bespreken. Music wilde tot een oplossing komen. Hij zegt dat hij bereid was panden of vergunningen te verkopen.
Wallage liet gisteren weten dat een persoonlijk gesprek er niet inzat 'omdat de procedure tegen Music liep'.
Wallage begon begin 2007 een procedure tegen Music op basis van de Wet Bevordering Integriteit Beoordelingen door het Openbaar Bestuur (Bibob). Hij wilde na een advies van Bureau Bibob de exploitatievergunningen van Music intrekken.
In het Bibob-rapport staat dat er ernstige verdenkingen zijn tegen Music, op het gebied van wapenhandel, vrouwenhandel en belastingontduiking. De rechter stelde keer op keer, tot aan de Raad van State aan toe, de gemeente in het ongelijk. Er lag simpelweg niet genoeg tegen Music.
"Wallage wist bij de eerste uitspraak al dat de zaak niets zou worden. De rechter heeft gezegd dat hij met meer belastende informatie moest komen. Toch is hij doorgegaan. Het is een persoonlijke hetze van de burgemeester, die mij kapot heeft gemaakt. Op kosten van de gemeenschap. De dure advocaat van de gemeente is de enige winnaar."
Music is nooit veroordeeld voor vrouwenhandel, wapenbezit of wapenhandel. Music noemt het bespottelijk dat Wallage geen Bibob-zaak heeft aangespannen tegen de overige eigenaren van prostitutiepanden. Terwijl ook in die panden vrouwen werden aangetroffen die slachtoffer waren van mensenhandel. 'Waarom alleen bij mij?", aldus Music.
Nu eind februari ook de Raad van State Wallage in het ongelijk heeft gesteld, is voor Music de maat vol. Hij dient dit voorjaar een claim in tegen de gemeente wegens inkomstenderving. Ook overweegt hij een aanklacht voor smaad. "Ik heb jaren ellende gehad en enorm veel advocaatkosten. Ongeveer twee ton. Die wil ik vergoed krijgen."
Recherche: Music geen verdachte
In een vertrouwelijke brief waarover deze krant beschikt uit juli 2007, van korpschef Dros aan Wallage, staat een passage dat ontlastende informatie over Music uit het dossier voor de burgemeester is gehouden.
In mei en juni 2007 verzocht Wallage de korpschef informatie over Music. Een rechercheur had een notitie gemaakt, dat Music géén verdachte van vrouwenhandel was. Er kwam veel informatie bij Wallage terecht, maar niet deze notitie van de recherche.
Ondanks de informatie uit de brief van Dros over de 'niet-verdachte status' van Music, ging Wallage toch verder met procederen.
Psst, dat zegt ie ook.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Het is redelijk óntopic zou ik zo zeggen
Ik zal je erbij zettenquote:
Lag ie in de tuin?quote:Op woensdag 9 april 2008 12:24 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik zal je erbij zetten
Misschien of sowieso?
En wij hebben na een enórme zoektocht het picknickkleed terugLag op een erg voor de hand liggende plek
Mij.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:46 schreef freecell het volgende:
Nee, op een kast, maar daar liggen ook alle extra dekens ed, dus het was best logisch. En wij maar in de kelder zoeken en dergelijke
Wiets, je staat erbijTeigan, je staat er ook bij
![]()
En nee, niemand is makkelijk om overheen te lezen, maar ik heb het andere topic na gisteren niet meer doorgelezen, ben op een erg vroeg tijdstip doodop mn bed in gerold en had vanmorgen om 6 uur geen zin om de avondverhalen van gisteren nog allemaal door te lezen
Verder nog iemand gemist daardoor?
Wat?quote:Op woensdag 9 april 2008 12:51 schreef Grulez het volgende:
Zijn wij samen met het FC Groningen topic nou de enige reden waarom er een fc groningen mobiel banner is...
Misschien, ligt er een beetje aan hoe goed mijn planning blijkt te zijn.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Gezellig!Bij de 'sowieso' of bij de 'misschien' ?
Moet je maar niet in het Zuiden van Groningen gaan wonenquote:Op woensdag 9 april 2008 13:20 schreef ChipsZak. het volgende:
Zeker.
En het was warm op de fiets! Winterjas aan.
Goede zaakquote:Op woensdag 9 april 2008 13:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo. Drie kwartier voor op schema.
Denk dat we dat wel te boven komenquote:Op woensdag 9 april 2008 18:30 schreef Peterselieman het volgende:
Degenen die er niet waren, hebben zeker iets gemist
mja.. ik was nogal laat uit mn 'werk' dus vandaar dat ik er niet meer was..quote:Op woensdag 9 april 2008 18:30 schreef Peterselieman het volgende:
Degenen die er niet waren, hebben zeker iets gemist
Ik kom dus nú van m'n werk. Kutvergaderingen.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Oja!
Smsj van Jop gehad, hij kan niet komen. Er is om 18:00 onverwachts een extra vergadering ingelast. Dus helaas.
quote:GRONINGEN - De Groningse restauranthouder Bart-Willem Jansen en zijn partner Sandra hebben de finale gehaald van het tv-programma 'Mijn Tent is Top'.
In dit programma wordt het beste nieuwe restaurant van Nederland gekozen. Bart-Willem en Sandra zijn de eigenaren van 'Bij Jansen' in het Hoogstraatje.
In de finale op 22 april moeten de Groningers het opnemen tegen Jasper en René van 'De Flinstering' in Breda. De hoofdprijs is 300.000 euro.
ahh volgende keer hoop ik ook van de partij te kunnen zijn..quote:Op woensdag 9 april 2008 21:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Als de lente een beetje doorzet, zal dat vast niet zo lang duren.
Dat. Of een Indisch restaurantquote:Op woensdag 9 april 2008 23:27 schreef ChipsZak. het volgende:
Pannekoekschip.
Carpriccio is een goede. Beste Pizzeria van Groningen met een vrij rustig restaurantje aan het akerkhof, waar het zeer goed vertoeven is. Het Italiaanse eten wordt dagvers klaargemaakt, zodat je wat langer moet wachten, maar het komt de kwaliteit wel ten goede.quote:Op woensdag 9 april 2008 23:26 schreef Sebasser het volgende:
Ja hoi, ik zoek een tof knus 'gezellig maar geen kids' restaurantje voor een eerste date.in Groningen. Iemand?
Oh, en het hoeft geen 5 sterren te zijn. ik ben dan wel rijk, maar niet zo rijk.
Pannekoekschip date's ftw!quote:Op donderdag 10 april 2008 00:23 schreef Jesse_ het volgende:
Time-Out, Boven Jan, Stadlander, De Oude Brandweer.
Allemaal gezellige eetcafé's.
Maar pannekoekenschip is ook hardstikke leuk op een date
Ah, dat straatjequote:Op woensdag 9 april 2008 21:19 schreef Peterselieman het volgende:
En speciaal even voor TARA: Het hoogstraatje ligt tussen de Herestraat en de Gelkingestraat in. Ongeveer halverwege de beide straten
Ik ook. Hopelijk kan ik vandaag wat vroeger weg na m'n twee uur overwerken van gisteren.quote:Op donderdag 10 april 2008 09:41 schreef Wurdsje het volgende:Goedemorgen..
* Wurdsje zit alweer op kantoor..
Ja, dat was de uitloper van de plansoenmeet, dat waren Alexxxxx en ik dusquote:Op donderdag 10 april 2008 10:28 schreef MaxMark het volgende:
CZ., zat jij tegen een uur of 7 nog met twee anderen op een bankje in het park?
Ha, nou. Dan heb ik jullie gezien.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:30 schreef maok het volgende:
[..]
Ja, dat was de uitloper van de plansoenmeet, dat waren Alexxxxx en ik dus
heheh gewoon een vieze gluurderquote:Op donderdag 10 april 2008 10:40 schreef maok het volgende:
Ben je langs ons gefietst ofzo? En dan zeg je niet eens even hoi?
Ik fiets altijd buitenom van stage richting werk, dus ik was heeeeelemaal aan de andere kant van het grasveld. En ik ga niet langs fietsen omdat het misschíen fok!ers warenquote:Op donderdag 10 april 2008 10:40 schreef maok het volgende:
Ben je langs ons gefietst ofzo? En dan zeg je niet eens even hoi?
En dan herken je ChipsZak. aan haar kousen?quote:Op donderdag 10 april 2008 10:59 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik fiets altijd buitenom van stage richting werk, dus ik was heeeeelemaal aan de andere kant van het grasveld. En ik ga niet langs fietsen omdat het misschíen fok!ers waren
Het was rozequote:Op donderdag 10 april 2008 11:02 schreef maok het volgende:
[..]
En dan herken je ChipsZak. aan haar kousen?
Met zn verrekijker is dat niet zo moeilijkquote:Op donderdag 10 april 2008 11:02 schreef maok het volgende:
[..]
En dan herken je ChipsZak. aan haar kousen?
quote:Op donderdag 10 april 2008 11:10 schreef Grulez het volgende:
[..]
Met zn verrekijker is dat niet zo moeilijk
Daar ben je nu te laat meequote:Op donderdag 10 april 2008 12:29 schreef MaxMark het volgende:
Nou, nu moet je het vertellen ook.
Die jongen doet zo zn best de laatste tijd om aardig over te komen.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had een heel verhaal getypt maar ik bedacht me later dat het eigenlijk toch niet zo geschikt was voor hier. Je moet 't Jesse ook niet té gemakkelijk maken hè.
http://www.huurhuisjemetmin3slaapkamers.nlquote:Op donderdag 10 april 2008 13:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoi!
Hier enige Grunningers die een website oid weten waar ik een huurhuisje met min 3 slaapkamers kan vinden?
Goed punt.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had een heel verhaal getypt maar ik bedacht me later dat het eigenlijk toch niet zo geschikt was voor hier. Je moet 't Jesse ook niet té gemakkelijk maken hè.
Ja.quote:Op donderdag 10 april 2008 13:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoi!
Hier enige Grunningers die een website oid weten waar ik een huurhuisje met min 3 slaapkamers kan vinden?
Goeie grap, eentje die we nog niet kenden.quote:Op donderdag 10 april 2008 13:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ja.
www.groothuurhuisingroningen.nl
Ik wilde je eigenlijk nog wel vragen hoe de musical was, maar dat is inmiddels niet meer nodigquote:Op donderdag 10 april 2008 13:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik bedoelde alleen maar dat het misschien niet zo slim was om me bloot te geven in dit topic, omdat het niet de eerste keer zou zijn dat het tegen me werd gebruikt.
Er lopen altijd wel wat idioten rond hier, kan me er wel wat bij voorstellenquote:Op donderdag 10 april 2008 13:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik bedoelde alleen maar dat het misschien niet zo slim was om me bloot te geven in dit topic, omdat het niet de eerste keer zou zijn dat het tegen me werd gebruikt.
Er werd veel gedanst en dat was tof.quote:Op donderdag 10 april 2008 13:14 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik wilde je eigenlijk nog wel vragen hoe de musical was, maar dat is inmiddels niet meer nodig
Welke was het eigenlijkquote:Op donderdag 10 april 2008 13:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Er werd veel gedanst en dat was tof.
Nu even een serieus antwoord:quote:Op donderdag 10 april 2008 13:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoi!
mja schiet zo echt voor geen meter op..quote:Op donderdag 10 april 2008 13:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij waren vorige week 54e. De woning is aangeboden aan iemand met 66 punten. Je krijgt 1 punt per maand, dus reken maar uit.
Wat telefoonnummers van huisbazen regelen en die afbellenquote:Op donderdag 10 april 2008 14:52 schreef JH87 het volgende:
Ik vind het al moeilijk genoeg uit m'n gevangenis van 13m2 te komen.
Haj, ik ben die roze.quote:
yup.. zelfde hier.. ik heb me ook te laat ingeschreven eigenlijk.. ik spaar nu nog maar een jaar of 2. Ik zit nu nog wel ok in mn container, maar daar moet ik uit als ik afgestudeerd ben...quote:Op donderdag 10 april 2008 13:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij waren vorige week 54e. De woning is aangeboden aan iemand met 66 punten. Je krijgt 1 punt per maand, dus reken maar uit.
Gewoon een veel te dure hypotheek nemen joh, dat is hip tegenwoordigquote:Op donderdag 10 april 2008 15:43 schreef Crack_david het volgende:
[..]
yup.. zelfde hier.. ik heb me ook te laat ingeschreven eigenlijk.. ik spaar nu nog maar een jaar of 2. Ik zit nu nog wel ok in mn container, maar daar moet ik uit als ik afgestudeerd ben...
Kan me goed voorstellen dat mensen die flat afwijzen, tenzij je echt haast hebtquote:Op donderdag 10 april 2008 16:18 schreef teigan het volgende:
Maar als je al een huis/kamer hebt via een woningcooperatie, dan krijg je toch een halve punt per maand extra?
Wij hadden deze flat met iets van 50 punten, maar ook alleen omdat hij door 7 mensen voor ons werd afgewezen..
Waar staan die dingen dan nog meer? Ik heb ze nog nooit eerder gezienquote:Op donderdag 10 april 2008 15:48 schreef Sebasser het volgende:
Ze plaatsen bij de Antillenstraat nieuwe containers.
Een heule hoop.
probleem is alleen dat als je geen (vaste) baan hebt (ofwel nog student bent) je geen hypotheek kunt afsluitenquote:Op donderdag 10 april 2008 16:09 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Gewoon een veel te dure hypotheek nemen joh, dat is hip tegenwoordig
Werkgever of ouders kunnen garant staanquote:Op donderdag 10 april 2008 16:44 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
probleem is alleen dat als je geen (vaste) baan hebt (ofwel nog student bent) je geen hypotheek kunt afsluiten
Net niet het goede topic en je bent ook net niet anoniem genoegquote:Op donderdag 10 april 2008 13:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Niks mis mee toch?quote:Op donderdag 10 april 2008 16:20 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Kan me goed voorstellen dat mensen die flat afwijzen, tenzij je echt haast hebt
De Grote en Kleine Appelstraat, dat zijn leuke straatjesquote:Op donderdag 10 april 2008 17:04 schreef Grulez het volgende:
M'n zus verhuurt momenteel haar huisje in de appelstraat. Hopen dat ze em over een half jaar nog steeds heeft, dan zit ik gebakken.
Ik hoop iig dat Jesse in een hele hoge flat woont. Voor als zn buren ooit de behoefte krijgen hem van het dak te flikkerenquote:Op donderdag 10 april 2008 17:18 schreef Grulez het volgende:
Ja die Jesse_ stelt hoge eisen aan zn leven joh, dat wil je niet weten.
Ha, jij hapt dus ook!quote:Op donderdag 10 april 2008 17:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat hapt iedereen,!
Nouja.
Ik heb honger, hopelijk zo eten.
De flat an sich niet. De buurt en de buren echter...quote:
Jep, ik welquote:Op donderdag 10 april 2008 17:18 schreef Grulez het volgende:
Ja die Jesse_ stelt hoge eisen aan zn leven joh, dat wil je niet weten.
Nope,quote:
Heb je dat wijkkrantje ook gelezen?quote:Op donderdag 10 april 2008 17:27 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
De flat an sich niet. De buurt en de buren echter...
Neequote:Op donderdag 10 april 2008 17:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heb je dat wijkkrantje ook gelezen?
Raspatat is altijd lekkar.quote:
daar noemen ze extra bruin gebakken normale patat ook raspatatquote:
Van Nijestee toch? Volgens mij worden ze rond juli afgeleverd. Zag er best goed uit, een 21m2 dacht ik en grotere ramen dan die containers die aan 't Damsterdiep staan. Enige nadeel van die containers is altijd dat je er enkel electrisch kan koken. Dat kun je toch geen koken noemen.quote:Op donderdag 10 april 2008 15:48 schreef Sebasser het volgende:
Ze plaatsen bij de Antillenstraat nieuwe containers.
Een heule hoop.
Iedereen daar moet gewoon doodquote:Op donderdag 10 april 2008 17:44 schreef maok het volgende:
[..]
daar noemen ze extra bruin gebakken normale patat ook raspatat
Dat is dan de tweede regio in Nederland waar dat het geval is.quote:
stjer een pynlike deaquote:Op donderdag 10 april 2008 17:53 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat is dan de tweede regio in Nederland waar dat het geval is.
voordeel van opgewarmde pasta is dat het niet koud is.quote:Op donderdag 10 april 2008 17:57 schreef Bob. het volgende:
Opgewarmde pasta is lekker. Elke soort pasta is sowieso lekker.
En ik heb honger.
Dat van de buurt is gebaseerd op eigen ervaring in dat deel van selwerd, niet op iets wat misschien in het buurtkrantje stond, die ik ook niet leesquote:
Wat is er aan de hand dan?quote:Op donderdag 10 april 2008 19:06 schreef Bob. het volgende:
Hm ja dat zal ik inderdaad voortaan maar weer gaan doen.
Nja in mijn oude huis betaalde ik het internet (waar ik nu al meer dan een jaar weg ben.) en dat kreeg ik dan elke maand terug gestort.quote:
Die uitspraak heb ik op mn werk opgehanegn een paar weken geledenquote:Op donderdag 10 april 2008 19:43 schreef Peterselieman het volgende:
Zou het trouwens kunnen dat die oude huisgenoot van jou aan het eind van zn geld nog een flink stuk maand over heeft en je nog even geld probeert af te troggelen?
Jij verveelt je daar af en toe echt he?quote:Op donderdag 10 april 2008 19:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die uitspraak heb ik op mn werk opgehanegn een paar weken geledenTussen alle andere texten "in deze kist alleen oud papier", "goederen links", "magazijn tijdelijk gesloten"... Laatst zlefs een "SVP alle texten lezen" bordje op het plafond gehangen
Ja iddquote:Op donderdag 10 april 2008 19:55 schreef Bob. het volgende:
[..]
Jij verveelt je daar af en toe echt he?![]()
En oud-huisgenoot blijkt gewoon gelijk te hebben, dus weer 80 euro armer. Awel.
Trouwens, irritant hoe mensen die je nodig hebben beginnen over hoe het met je gaat en over zichzelf vertellen en oja ikmoettrouwensooknogditendatvanje. Ik ga écht niet bijten als je me gewoon mailt wat je nodig hebt.
Nah, tussen die 2 maakt het me bar weinig uit.quote:Op donderdag 10 april 2008 19:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja idd
Jammer![]()
Dus ipv "Hoi, neuken?" hoor je liever "Neuken?"
k heb gister alleen foto's van auto's gemaaktquote:Op donderdag 10 april 2008 20:36 schreef Bob. het volgende:
Joepie! Heftrucks!
Heb je trouwens ook nog meet-foto's gemaakt om de achterblijvers lekker te maken?
Had je er maar bij moeten zijnquote:Op donderdag 10 april 2008 20:52 schreef MaxMark het volgende:
Pics or it didn't happen.
Jezus, anders reageer je evenquote:Op donderdag 10 april 2008 20:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Had je er maar bij moeten zijn
Dank je wel.quote:Op donderdag 10 april 2008 17:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik hoop iig dat Jesse in een hele hoge flat woont. Voor als zn buren ooit de behoefte krijgen hem van het dak te flikkeren![]()
Knuffel voor DaD
Helaas, ik had ook graag een filmpje gehad van dat ventje dat voorover in het water duikeldequote:Op donderdag 10 april 2008 20:36 schreef Bob. het volgende:
Joepie! Heftrucks!
Heb je trouwens ook nog meet-foto's gemaakt om de achterblijvers lekker te maken?
Hij is iig vermakelijkquote:Op donderdag 10 april 2008 21:15 schreef nietzman het volgende:
Volgens mij is Jesse het grootste schatje hier.
Oh, maar Alex weet het al hoor.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:13 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Vertel het eens aan je lieve onlinevriendje wat er loos is
quote:Op donderdag 10 april 2008 21:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, maar Alex weet het al hoor.
Oh ok!quote:Op donderdag 10 april 2008 21:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, maar Alex weet het al hoor.
Lieverd, 't zou je geen moer kunnen schelen.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:24 schreef MaxMark het volgende:
Ik doe net alsof ik niet diep beledigd ben.
|quote:Op donderdag 10 april 2008 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Zit je nu in een virtueel hoekje virtueel te huilen?
Ik zit al in dat hoekje bier te drinkenquote:Op donderdag 10 april 2008 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Zit je nu in een virtueel hoekje virtueel te huilen?
Dat wat er nu over je tong rolt is geen pilsener, dat zijn de bittere tranen van Maxmarkquote:Op donderdag 10 april 2008 21:54 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik zit al in dat hoekje bier te drinken
quote:Op donderdag 10 april 2008 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat wat er nu over je tong rolt is geen pilsener, dat zijn de bittere tranen van Maxmark
Morgen een tentamen, anders zie ik geen belemmeringquote:Op donderdag 10 april 2008 22:24 schreef Bob. het volgende:
Jaa barhangen!
Ugh, shitty tentamens, ik wil leuke dingen doen.
Ajoh als er morgen geen tentamens zijn....quote:Op donderdag 10 april 2008 22:26 schreef Bob. het volgende:
Ik ben serieus voor, pintelieren.
Moet je ook met je hoofd onder de tap hangen hequote:Op donderdag 10 april 2008 22:25 schreef MaxMark het volgende:
Laten we een keer met zn allen gaan barhangen ipv parkhangen [ afbeelding ]
Over wie droomde je dan? wel nietquote:Op donderdag 10 april 2008 22:35 schreef freecell het volgende:
Ik lag net op de bank te pittenEn toen kwam TARA thuis.
Raar wakker worden dan
Sneu.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:35 schreef Peterselieman het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n soort poster hangt er op mn kamer
Je moet een gegeven paard niet in de bek kijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |