Ik kom dus nú van m'n werk. Kutvergaderingen.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Oja!
Smsj van Jop gehad, hij kan niet komen. Er is om 18:00 onverwachts een extra vergadering ingelast. Dus helaas.
quote:GRONINGEN - De Groningse restauranthouder Bart-Willem Jansen en zijn partner Sandra hebben de finale gehaald van het tv-programma 'Mijn Tent is Top'.
In dit programma wordt het beste nieuwe restaurant van Nederland gekozen. Bart-Willem en Sandra zijn de eigenaren van 'Bij Jansen' in het Hoogstraatje.
In de finale op 22 april moeten de Groningers het opnemen tegen Jasper en René van 'De Flinstering' in Breda. De hoofdprijs is 300.000 euro.
ahh volgende keer hoop ik ook van de partij te kunnen zijn..quote:Op woensdag 9 april 2008 21:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Als de lente een beetje doorzet, zal dat vast niet zo lang duren.
Dat. Of een Indisch restaurantquote:Op woensdag 9 april 2008 23:27 schreef ChipsZak. het volgende:
Pannekoekschip.
Carpriccio is een goede. Beste Pizzeria van Groningen met een vrij rustig restaurantje aan het akerkhof, waar het zeer goed vertoeven is. Het Italiaanse eten wordt dagvers klaargemaakt, zodat je wat langer moet wachten, maar het komt de kwaliteit wel ten goede.quote:Op woensdag 9 april 2008 23:26 schreef Sebasser het volgende:
Ja hoi, ik zoek een tof knus 'gezellig maar geen kids' restaurantje voor een eerste date.in Groningen. Iemand?
Oh, en het hoeft geen 5 sterren te zijn. ik ben dan wel rijk, maar niet zo rijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |