Psst, dat zegt ie ook.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Het is redelijk óntopic zou ik zo zeggen
Ik zal je erbij zettenquote:
Lag ie in de tuin?quote:Op woensdag 9 april 2008 12:24 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik zal je erbij zetten
Misschien of sowieso?
En wij hebben na een enórme zoektocht het picknickkleed terugLag op een erg voor de hand liggende plek
Mij.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:46 schreef freecell het volgende:
Nee, op een kast, maar daar liggen ook alle extra dekens ed, dus het was best logisch. En wij maar in de kelder zoeken en dergelijke
Wiets, je staat erbijTeigan, je staat er ook bij
![]()
En nee, niemand is makkelijk om overheen te lezen, maar ik heb het andere topic na gisteren niet meer doorgelezen, ben op een erg vroeg tijdstip doodop mn bed in gerold en had vanmorgen om 6 uur geen zin om de avondverhalen van gisteren nog allemaal door te lezen
Verder nog iemand gemist daardoor?
Wat?quote:Op woensdag 9 april 2008 12:51 schreef Grulez het volgende:
Zijn wij samen met het FC Groningen topic nou de enige reden waarom er een fc groningen mobiel banner is...
Misschien, ligt er een beetje aan hoe goed mijn planning blijkt te zijn.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Gezellig!Bij de 'sowieso' of bij de 'misschien' ?
Moet je maar niet in het Zuiden van Groningen gaan wonenquote:Op woensdag 9 april 2008 13:20 schreef ChipsZak. het volgende:
Zeker.
En het was warm op de fiets! Winterjas aan.
Goede zaakquote:Op woensdag 9 april 2008 13:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo. Drie kwartier voor op schema.
Denk dat we dat wel te boven komenquote:Op woensdag 9 april 2008 18:30 schreef Peterselieman het volgende:
Degenen die er niet waren, hebben zeker iets gemist
mja.. ik was nogal laat uit mn 'werk' dus vandaar dat ik er niet meer was..quote:Op woensdag 9 april 2008 18:30 schreef Peterselieman het volgende:
Degenen die er niet waren, hebben zeker iets gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |