Dat van de buurt is gebaseerd op eigen ervaring in dat deel van selwerd, niet op iets wat misschien in het buurtkrantje stond, die ik ook niet leesquote:

Wat is er aan de hand dan?quote:Op donderdag 10 april 2008 19:06 schreef Bob. het volgende:
Hm ja dat zal ik inderdaad voortaan maar weer gaan doen.

Nja in mijn oude huis betaalde ik het internet (waar ik nu al meer dan een jaar weg ben.) en dat kreeg ik dan elke maand terug gestort.quote:

Die uitspraak heb ik op mn werk opgehanegn een paar weken geledenquote:Op donderdag 10 april 2008 19:43 schreef Peterselieman het volgende:
Zou het trouwens kunnen dat die oude huisgenoot van jou aan het eind van zn geld nog een flink stuk maand over heeft en je nog even geld probeert af te troggelen?

Jij verveelt je daar af en toe echt he?quote:Op donderdag 10 april 2008 19:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die uitspraak heb ik op mn werk opgehanegn een paar weken geledenTussen alle andere texten "in deze kist alleen oud papier", "goederen links", "magazijn tijdelijk gesloten"... Laatst zlefs een "SVP alle texten lezen" bordje op het plafond gehangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |