Ja iddquote:Op donderdag 10 april 2008 19:55 schreef Bob. het volgende:
[..]
Jij verveelt je daar af en toe echt he?![]()
En oud-huisgenoot blijkt gewoon gelijk te hebben, dus weer 80 euro armer. Awel.
Trouwens, irritant hoe mensen die je nodig hebben beginnen over hoe het met je gaat en over zichzelf vertellen en oja ikmoettrouwensooknogditendatvanje. Ik ga écht niet bijten als je me gewoon mailt wat je nodig hebt.

Nah, tussen die 2 maakt het me bar weinig uit.quote:Op donderdag 10 april 2008 19:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja idd
Jammer![]()
Dus ipv "Hoi, neuken?" hoor je liever "Neuken?"

k heb gister alleen foto's van auto's gemaaktquote:Op donderdag 10 april 2008 20:36 schreef Bob. het volgende:
Joepie! Heftrucks!
Heb je trouwens ook nog meet-foto's gemaakt om de achterblijvers lekker te maken?

Had je er maar bij moeten zijnquote:Op donderdag 10 april 2008 20:52 schreef MaxMark het volgende:
Pics or it didn't happen.

Jezus, anders reageer je evenquote:Op donderdag 10 april 2008 20:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Had je er maar bij moeten zijn

Dank je wel.quote:Op donderdag 10 april 2008 17:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik hoop iig dat Jesse in een hele hoge flat woont. Voor als zn buren ooit de behoefte krijgen hem van het dak te flikkeren![]()
Knuffel voor DaD

Helaas, ik had ook graag een filmpje gehad van dat ventje dat voorover in het water duikeldequote:Op donderdag 10 april 2008 20:36 schreef Bob. het volgende:
Joepie! Heftrucks!
Heb je trouwens ook nog meet-foto's gemaakt om de achterblijvers lekker te maken?

Hij is iig vermakelijkquote:Op donderdag 10 april 2008 21:15 schreef nietzman het volgende:
Volgens mij is Jesse het grootste schatje hier.

Oh, maar Alex weet het al hoor.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:13 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Vertel het eens aan je lieve onlinevriendje wat er loos is

quote:Op donderdag 10 april 2008 21:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, maar Alex weet het al hoor.

Oh ok!quote:Op donderdag 10 april 2008 21:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, maar Alex weet het al hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |