Ik kom dus nú van m'n werk. Kutvergaderingen.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Oja!
Smsj van Jop gehad, hij kan niet komen. Er is om 18:00 onverwachts een extra vergadering ingelast. Dus helaas.
quote:GRONINGEN - De Groningse restauranthouder Bart-Willem Jansen en zijn partner Sandra hebben de finale gehaald van het tv-programma 'Mijn Tent is Top'.
In dit programma wordt het beste nieuwe restaurant van Nederland gekozen. Bart-Willem en Sandra zijn de eigenaren van 'Bij Jansen' in het Hoogstraatje.
In de finale op 22 april moeten de Groningers het opnemen tegen Jasper en René van 'De Flinstering' in Breda. De hoofdprijs is 300.000 euro.
ahh volgende keer hoop ik ook van de partij te kunnen zijn..quote:Op woensdag 9 april 2008 21:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Als de lente een beetje doorzet, zal dat vast niet zo lang duren.
Dat. Of een Indisch restaurantquote:Op woensdag 9 april 2008 23:27 schreef ChipsZak. het volgende:
Pannekoekschip.
Carpriccio is een goede. Beste Pizzeria van Groningen met een vrij rustig restaurantje aan het akerkhof, waar het zeer goed vertoeven is. Het Italiaanse eten wordt dagvers klaargemaakt, zodat je wat langer moet wachten, maar het komt de kwaliteit wel ten goede.quote:Op woensdag 9 april 2008 23:26 schreef Sebasser het volgende:
Ja hoi, ik zoek een tof knus 'gezellig maar geen kids' restaurantje voor een eerste date.in Groningen. Iemand?
Oh, en het hoeft geen 5 sterren te zijn. ik ben dan wel rijk, maar niet zo rijk.
Pannekoekschip date's ftw!quote:Op donderdag 10 april 2008 00:23 schreef Jesse_ het volgende:
Time-Out, Boven Jan, Stadlander, De Oude Brandweer.
Allemaal gezellige eetcafé's.
Maar pannekoekenschip is ook hardstikke leuk op een date
Ah, dat straatjequote:Op woensdag 9 april 2008 21:19 schreef Peterselieman het volgende:
En speciaal even voor TARA: Het hoogstraatje ligt tussen de Herestraat en de Gelkingestraat in. Ongeveer halverwege de beide straten
Ik ook. Hopelijk kan ik vandaag wat vroeger weg na m'n twee uur overwerken van gisteren.quote:Op donderdag 10 april 2008 09:41 schreef Wurdsje het volgende:Goedemorgen..
* Wurdsje zit alweer op kantoor..
Ja, dat was de uitloper van de plansoenmeet, dat waren Alexxxxx en ik dusquote:Op donderdag 10 april 2008 10:28 schreef MaxMark het volgende:
CZ., zat jij tegen een uur of 7 nog met twee anderen op een bankje in het park?
Ha, nou. Dan heb ik jullie gezien.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:30 schreef maok het volgende:
[..]
Ja, dat was de uitloper van de plansoenmeet, dat waren Alexxxxx en ik dus
heheh gewoon een vieze gluurderquote:Op donderdag 10 april 2008 10:40 schreef maok het volgende:
Ben je langs ons gefietst ofzo? En dan zeg je niet eens even hoi?
Ik fiets altijd buitenom van stage richting werk, dus ik was heeeeelemaal aan de andere kant van het grasveld. En ik ga niet langs fietsen omdat het misschíen fok!ers warenquote:Op donderdag 10 april 2008 10:40 schreef maok het volgende:
Ben je langs ons gefietst ofzo? En dan zeg je niet eens even hoi?
En dan herken je ChipsZak. aan haar kousen?quote:Op donderdag 10 april 2008 10:59 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik fiets altijd buitenom van stage richting werk, dus ik was heeeeelemaal aan de andere kant van het grasveld. En ik ga niet langs fietsen omdat het misschíen fok!ers waren
Het was rozequote:Op donderdag 10 april 2008 11:02 schreef maok het volgende:
[..]
En dan herken je ChipsZak. aan haar kousen?
Met zn verrekijker is dat niet zo moeilijkquote:Op donderdag 10 april 2008 11:02 schreef maok het volgende:
[..]
En dan herken je ChipsZak. aan haar kousen?
quote:Op donderdag 10 april 2008 11:10 schreef Grulez het volgende:
[..]
Met zn verrekijker is dat niet zo moeilijk
Daar ben je nu te laat meequote:Op donderdag 10 april 2008 12:29 schreef MaxMark het volgende:
Nou, nu moet je het vertellen ook.
Die jongen doet zo zn best de laatste tijd om aardig over te komen.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had een heel verhaal getypt maar ik bedacht me later dat het eigenlijk toch niet zo geschikt was voor hier. Je moet 't Jesse ook niet té gemakkelijk maken hè.
http://www.huurhuisjemetmin3slaapkamers.nlquote:Op donderdag 10 april 2008 13:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoi!
Hier enige Grunningers die een website oid weten waar ik een huurhuisje met min 3 slaapkamers kan vinden?
Goed punt.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had een heel verhaal getypt maar ik bedacht me later dat het eigenlijk toch niet zo geschikt was voor hier. Je moet 't Jesse ook niet té gemakkelijk maken hè.

Ja.quote:Op donderdag 10 april 2008 13:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoi!
Hier enige Grunningers die een website oid weten waar ik een huurhuisje met min 3 slaapkamers kan vinden?
Goeie grap, eentje die we nog niet kenden.quote:Op donderdag 10 april 2008 13:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ja.
www.groothuurhuisingroningen.nl
Ik wilde je eigenlijk nog wel vragen hoe de musical was, maar dat is inmiddels niet meer nodigquote:Op donderdag 10 april 2008 13:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik bedoelde alleen maar dat het misschien niet zo slim was om me bloot te geven in dit topic, omdat het niet de eerste keer zou zijn dat het tegen me werd gebruikt.
Er lopen altijd wel wat idioten rond hier, kan me er wel wat bij voorstellenquote:Op donderdag 10 april 2008 13:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik bedoelde alleen maar dat het misschien niet zo slim was om me bloot te geven in dit topic, omdat het niet de eerste keer zou zijn dat het tegen me werd gebruikt.
Er werd veel gedanst en dat was tof.quote:Op donderdag 10 april 2008 13:14 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik wilde je eigenlijk nog wel vragen hoe de musical was, maar dat is inmiddels niet meer nodig
Welke was het eigenlijkquote:Op donderdag 10 april 2008 13:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Er werd veel gedanst en dat was tof.
Nu even een serieus antwoord:quote:Op donderdag 10 april 2008 13:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoi!
mja schiet zo echt voor geen meter op..quote:Op donderdag 10 april 2008 13:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij waren vorige week 54e. De woning is aangeboden aan iemand met 66 punten. Je krijgt 1 punt per maand, dus reken maar uit.
Wat telefoonnummers van huisbazen regelen en die afbellenquote:Op donderdag 10 april 2008 14:52 schreef JH87 het volgende:
Ik vind het al moeilijk genoeg uit m'n gevangenis van 13m2 te komen.
Haj, ik ben die roze.quote:
yup.. zelfde hier.. ik heb me ook te laat ingeschreven eigenlijk.. ik spaar nu nog maar een jaar of 2. Ik zit nu nog wel ok in mn container, maar daar moet ik uit als ik afgestudeerd ben...quote:Op donderdag 10 april 2008 13:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij waren vorige week 54e. De woning is aangeboden aan iemand met 66 punten. Je krijgt 1 punt per maand, dus reken maar uit.
Gewoon een veel te dure hypotheek nemen joh, dat is hip tegenwoordigquote:Op donderdag 10 april 2008 15:43 schreef Crack_david het volgende:
[..]
yup.. zelfde hier.. ik heb me ook te laat ingeschreven eigenlijk.. ik spaar nu nog maar een jaar of 2. Ik zit nu nog wel ok in mn container, maar daar moet ik uit als ik afgestudeerd ben...
Kan me goed voorstellen dat mensen die flat afwijzen, tenzij je echt haast hebtquote:Op donderdag 10 april 2008 16:18 schreef teigan het volgende:
Maar als je al een huis/kamer hebt via een woningcooperatie, dan krijg je toch een halve punt per maand extra?
Wij hadden deze flat met iets van 50 punten, maar ook alleen omdat hij door 7 mensen voor ons werd afgewezen..
Waar staan die dingen dan nog meer? Ik heb ze nog nooit eerder gezienquote:Op donderdag 10 april 2008 15:48 schreef Sebasser het volgende:
Ze plaatsen bij de Antillenstraat nieuwe containers.
Een heule hoop.
probleem is alleen dat als je geen (vaste) baan hebt (ofwel nog student bent) je geen hypotheek kunt afsluitenquote:Op donderdag 10 april 2008 16:09 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Gewoon een veel te dure hypotheek nemen joh, dat is hip tegenwoordig
Werkgever of ouders kunnen garant staanquote:Op donderdag 10 april 2008 16:44 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
probleem is alleen dat als je geen (vaste) baan hebt (ofwel nog student bent) je geen hypotheek kunt afsluiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |