Pannekoekschip date's ftw!quote:Op donderdag 10 april 2008 00:23 schreef Jesse_ het volgende:
Time-Out, Boven Jan, Stadlander, De Oude Brandweer.
Allemaal gezellige eetcafé's.
Maar pannekoekenschip is ook hardstikke leuk op een date
Ah, dat straatjequote:Op woensdag 9 april 2008 21:19 schreef Peterselieman het volgende:
En speciaal even voor TARA: Het hoogstraatje ligt tussen de Herestraat en de Gelkingestraat in. Ongeveer halverwege de beide straten
Ik ook. Hopelijk kan ik vandaag wat vroeger weg na m'n twee uur overwerken van gisteren.quote:Op donderdag 10 april 2008 09:41 schreef Wurdsje het volgende:Goedemorgen..
* Wurdsje zit alweer op kantoor..
Ja, dat was de uitloper van de plansoenmeet, dat waren Alexxxxx en ik dusquote:Op donderdag 10 april 2008 10:28 schreef MaxMark het volgende:
CZ., zat jij tegen een uur of 7 nog met twee anderen op een bankje in het park?
Ha, nou. Dan heb ik jullie gezien.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:30 schreef maok het volgende:
[..]
Ja, dat was de uitloper van de plansoenmeet, dat waren Alexxxxx en ik dus
heheh gewoon een vieze gluurderquote:Op donderdag 10 april 2008 10:40 schreef maok het volgende:
Ben je langs ons gefietst ofzo? En dan zeg je niet eens even hoi?
Ik fiets altijd buitenom van stage richting werk, dus ik was heeeeelemaal aan de andere kant van het grasveld. En ik ga niet langs fietsen omdat het misschíen fok!ers warenquote:Op donderdag 10 april 2008 10:40 schreef maok het volgende:
Ben je langs ons gefietst ofzo? En dan zeg je niet eens even hoi?
En dan herken je ChipsZak. aan haar kousen?quote:Op donderdag 10 april 2008 10:59 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik fiets altijd buitenom van stage richting werk, dus ik was heeeeelemaal aan de andere kant van het grasveld. En ik ga niet langs fietsen omdat het misschíen fok!ers waren
Het was rozequote:Op donderdag 10 april 2008 11:02 schreef maok het volgende:
[..]
En dan herken je ChipsZak. aan haar kousen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |