http://www.huurhuisjemetmin3slaapkamers.nlquote:Op donderdag 10 april 2008 13:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoi!
Hier enige Grunningers die een website oid weten waar ik een huurhuisje met min 3 slaapkamers kan vinden?
Goed punt.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had een heel verhaal getypt maar ik bedacht me later dat het eigenlijk toch niet zo geschikt was voor hier. Je moet 't Jesse ook niet té gemakkelijk maken hè.

Ja.quote:Op donderdag 10 april 2008 13:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoi!
Hier enige Grunningers die een website oid weten waar ik een huurhuisje met min 3 slaapkamers kan vinden?
Goeie grap, eentje die we nog niet kenden.quote:Op donderdag 10 april 2008 13:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ja.
www.groothuurhuisingroningen.nl
Ik wilde je eigenlijk nog wel vragen hoe de musical was, maar dat is inmiddels niet meer nodigquote:Op donderdag 10 april 2008 13:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik bedoelde alleen maar dat het misschien niet zo slim was om me bloot te geven in dit topic, omdat het niet de eerste keer zou zijn dat het tegen me werd gebruikt.
Er lopen altijd wel wat idioten rond hier, kan me er wel wat bij voorstellenquote:Op donderdag 10 april 2008 13:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik bedoelde alleen maar dat het misschien niet zo slim was om me bloot te geven in dit topic, omdat het niet de eerste keer zou zijn dat het tegen me werd gebruikt.
Er werd veel gedanst en dat was tof.quote:Op donderdag 10 april 2008 13:14 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik wilde je eigenlijk nog wel vragen hoe de musical was, maar dat is inmiddels niet meer nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |