Lieverd, 't zou je geen moer kunnen schelen.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:24 schreef MaxMark het volgende:
Ik doe net alsof ik niet diep beledigd ben.

|quote:Op donderdag 10 april 2008 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Zit je nu in een virtueel hoekje virtueel te huilen?

Ik zit al in dat hoekje bier te drinkenquote:Op donderdag 10 april 2008 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Zit je nu in een virtueel hoekje virtueel te huilen?

Dat wat er nu over je tong rolt is geen pilsener, dat zijn de bittere tranen van Maxmarkquote:Op donderdag 10 april 2008 21:54 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik zit al in dat hoekje bier te drinken

quote:Op donderdag 10 april 2008 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat wat er nu over je tong rolt is geen pilsener, dat zijn de bittere tranen van Maxmark

Morgen een tentamen, anders zie ik geen belemmeringquote:Op donderdag 10 april 2008 22:24 schreef Bob. het volgende:
Jaa barhangen!
Ugh, shitty tentamens, ik wil leuke dingen doen.

Ajoh als er morgen geen tentamens zijn....quote:Op donderdag 10 april 2008 22:26 schreef Bob. het volgende:
Ik ben serieus voor, pintelieren.

Moet je ook met je hoofd onder de tap hangen hequote:Op donderdag 10 april 2008 22:25 schreef MaxMark het volgende:
Laten we een keer met zn allen gaan barhangen ipv parkhangen [ afbeelding ]

Over wie droomde je dan? wel nietquote:Op donderdag 10 april 2008 22:35 schreef freecell het volgende:
Ik lag net op de bank te pittenEn toen kwam TARA thuis.
Raar wakker worden dan

Sneu.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:35 schreef Peterselieman het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n soort poster hangt er op mn kamer

Je moet een gegeven paard niet in de bek kijkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |