Nou waar wacht je op? Doe er wat aan!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:01 schreef Misstique het volgende:
Misschien is de site down waar je ze vandaan gehaald hebt? Of ze hebben ze verwijderd oid.
quote:Op zondag 16 december 2007 12:26 schreef Fredo55 het volgende:
Bergen op Zoom #4 Met een vroege vastenavond!
Alleen kan ze het topic nooit meer terug vinden. Je gaat toch geen gerichte vraag mergen met een slowchat topic??quote:Op zondag 23 maart 2008 11:13 schreef Misstique het volgende:
Er zijn geen centrale topics in STA. De TS zal meer Rotterdammers bereiken in het Rotterdam topic, aangezien ze daar allemaal bivakeren, en dus meer kans op respons op haar vragen.
Hoezo niet? Het staat toch in haar AT?quote:Op zondag 23 maart 2008 11:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Alleen kan ze het topic nooit meer terug vinden. Je gaat toch geen gerichte vraag mergen met een slowchat topic??
Klopt, dat bedoel ik. Het is een reeks, waarin users terecht kunnen die in Rotterdam wonen en met elkaar (over de stad) praten, maar ook waar users met vragen over de stad terecht kunnen.quote:En topic nummer 17 is niet centraal bedoel je?
En je denkt niet dat ze naar een charlois topic zoekt??quote:Op zondag 23 maart 2008 11:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hoezo niet? Het staat toch in haar AT?
[..]
quote:Klopt, dat bedoel ik. Het is een reeks, waarin users terecht kunnen die in Rotterdam wonen en met elkaar (over de stad) praten, maar ook waar users met vragen over de stad terecht kunnen.
Neuh, dat denk ik niet, aangezien ze weet waar haar topic heen is.quote:Op zondag 23 maart 2008 11:21 schreef Swetsenegger het volgende:
En je denkt niet dat ze naar een charlois topic zoekt??
De reden voor een merge is dat a) de ervaring leert dat mensen inderdaad amper buiten hun eigen stadtopic kijken en er dus maar weinig reacties op zullen komen en b) dezelfde reden als het bestaan van alle help ik zoek topics in MUZ, TTK, DIG en FTR, binnen de kortste keren staat de index vol met dat soort topics die de andere topics wegdrukken.quote:Leg nou eens uit wat de dwingende reden is om een topic te mergen met een ander topic?
Gek toch..., het stond binnen 10 minuten vol met meerdere reacties van 3 verschillende mensen. Er zijn namelijk ook rotterdammers die NIET in het slowchat topic komen.quote:Op zondag 23 maart 2008 12:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Neuh, dat denk ik niet, aangezien ze weet waar haar topic heen is.
[..]
De reden voor een merge is dat a) de ervaring leert dat mensen inderdaad amper buiten hun eigen stadtopic kijken en er dus maar weinig reacties op zullen komen
Ah dus TOCH centrale topic drang... oe oe! er staan veel topics.... maakt toch niet uit... ze komen toch in hun AT terug?quote:en b) dezelfde reden als het bestaan van alle help ik zoek topics in MUZ, TTK, DIG en FTR, binnen de kortste keren staat de index vol met dat soort topics die de andere topics wegdrukken.
Maar het ZIJN gewoon slowchat topics. Nogmaals, wat is nu de dwingende reden om een gerichte vraag over Charlois in een centraal rotterdam slowchat topic te proppen. Ik heb daar eigenlijk nog geen antwoord op gezien behalve alle eerdere 'centraal topic' antwoorden waar al jaren tegen geageerd wordt.quote:Op zondag 23 maart 2008 23:31 schreef remlof het volgende:
Swets, STA heeft geen centrale topics. De bedoeling is daar dat elke stad/dorp waar voldoende belangstelling voor is één apart topic heeft. En dus niet meerdere.
En het is niet zozeer bedoeld als slowchat als wel als informatietopics over de desbetreffende plaats.
Het zijn informatieve topics waarin veel geslowchat wordt, wat prima is.quote:Op maandag 24 maart 2008 08:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar het ZIJN gewoon slowchat topics.
Hierboven staat je vraag beantwoord. Ik heb het nog even bij de FA's neergelegd en zoals je ziet, delen die mijn mening.quote:Nogmaals, wat is nu de dwingende reden om een gerichte vraag over Charlois in een centraal rotterdam slowchat topic te proppen. Ik heb daar eigenlijk nog geen antwoord op gezien behalve alle eerdere 'centraal topic' antwoorden waar al jaren tegen geageerd wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |