en de laatste post van Sneakers enzo #54quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:58 schreef vejay het volgende:
Hmm, postbode kwam net langs als een gek dat pakje uit z'n poten gerukt, opengemaakt en al. En ze kwamen gewoon in een foktop doos. De onder- en zijkanten waren Nike, de deksel was een stuk karton eraan bevestigd met tape. Air Stabs, twijfel aan de nieuwheid, leer langs de veters zag er belopen uit. Twijfel ook een beetje aan de echtheid (slechte afwerking), maar ben dan ook geen fakespotter. De outsole heeft ook meer een porselein witte kleur ipv WIT wit, jeweet. Ik denk wel dat ze echt zijn, maar zien eruit alsof ze eerst 3 jaar bij een equavalent van de Schoenenreus hebben liggen rotten. Ben niet helemaal tevreden maar van de andere kant waren ze ook wel redelijk cheap dus... Foto's volgen voor een legitcheck door jullie experts.
De foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet ik nog foto's maken van een bepaald deel van de schoen ofzo, of hebben jullie hier genoeg aan.
Tevens een TVPquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:45 schreef TM-R het volgende:
ze zijn wel mooi.
Binnekort toch maar een paar Stabs aanschaffen
^^btw, shop is legitquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:18 schreef pumpkinsoup het volgende:
betrouwbaar of niet? http://shop.mrshoeshotta.(...)p/superskategonz.htm
Vind ze wel vet hoor!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:25 schreef vejay het volgende:
Bedankt voor de confirmation Shoooto, ben er inmiddels al mee naar de Aldi geweest en ze lopen wel lekker.
Deze inmiddels ook gewonnen op eBay, komen voor 61 euro mijn kant op:
[ afbeelding ]
Vind ze wel mooi in tegenstelling tot de meesten en mochten ze in real life tegenvallen verpats ik ze wel.
Sneakershop.nl heeft ze in bijna alle maten dacht ik.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is een maat of 3 te groot voor mij
Ik haal ze wel via ebay.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:37 schreef vejay het volgende:
[..]
Sneakershop.nl heeft ze in bijna alle maten dacht ik.
Zien er in het echt zelfde uit als op die fotoquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:25 schreef vejay het volgende:
Bedankt voor de confirmation Shoooto, ben er inmiddels al mee naar de Aldi geweest en ze lopen wel lekker.
Deze inmiddels ook gewonnen op eBay, komen voor 61 euro mijn kant op:
[ afbeelding ]
Vind ze wel mooi in tegenstelling tot de meesten en mochten ze in real life tegenvallen verpats ik ze wel.
Alles in die winkel is nep.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:25 schreef Calvinn het volgende:
Sinds kort is er in Zoetermeer een nieuwe winkel geopend genaamd: "Kix"
Ze verkopen merken zoals; Bathing Ape, Ice Cream, Billionaire Boys Club, Nike en Adidas.
Nu heb ik op een aantal sites gezien dat deze winkel neppe spullen verkoopt (en dan gaat het natuurlijk over de eerste drie merken want nike en adidas geloof ik wel).
Weten jullie er misschien iets meer van toevallig?
Eeeeeeeeeeeeeeen nu zijn ze alweer weg. Getrade voor Skate Mental Dunk Mids + verzendkosten.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:06 schreef thaWarhead het volgende:
Deze net gehaald voor 75 euro:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:16 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Eeeeeeeeeeeeeeen nu zijn ze alweer weg. Getrade voor Skate Mental Dunk Mids + verzendkosten.
retail + shippingquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:04 schreef sjimz het volgende:
nice JD pickup SHOOTO
Wat heb je er voor neer moeten leggen?
Ja. Had de pick-up op NikeSB.org gepost en een gast uit Australië PMde mij of ik hem niet op kon hooken. Vertelde hem eerlijk dat het de laatste 12 was en hij wilde m dan wel van mij kopen. Had ze eigenlijk voor mezelf gekocht, maar tegen zo'n trade kon ik geen nee zeggen. SM's zijn dan wel lager qua marktwaarde maar voor mij persoonlijk een van de vetste SB's.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:19 schreef pumpkinsoup het volgende:
mental voor 75 dus? o_O
http://sneakers.forumup.nl/viewtopic.php?t=2746&mforum=sneakersquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:25 schreef Calvinn het volgende:
Sinds kort is er in Zoetermeer een nieuwe winkel geopend genaamd: "Kix"
Ze verkopen merken zoals; Bathing Ape, Ice Cream, Billionaire Boys Club, Nike en Adidas.
Nu heb ik op een aantal sites gezien dat deze winkel neppe spullen verkoopt (en dan gaat het natuurlijk over de eerste drie merken want nike en adidas geloof ik wel).
Weten jullie er misschien iets meer van toevallig?
Haha chill, ja ik wil hem ook hebben, alleen ik mocht ze niet omdat me moeder ze te simpel vondquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:32 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Ja. Had de pick-up op NikeSB.org gepost en een gast uit Australië PMde mij of ik hem niet op kon hooken. Vertelde hem eerlijk dat het de laatste 12 was en hij wilde m dan wel van mij kopen. Had ze eigenlijk voor mezelf gekocht, maar tegen zo'n trade kon ik geen nee zeggen. SM's zijn dan wel lager qua marktwaarde maar voor mij persoonlijk een van de vetste SB's.
hahaha die reacties ook, ik kom niet meer bijquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:41 schreef seto het volgende:
[..]
http://sneakers.forumup.nl/viewtopic.php?t=2746&mforum=sneakers
Nette pickup warhead.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:06 schreef thaWarhead het volgende:
Deze net gehaald voor 75 euro:
[ afbeelding ]
[..]
Eeeeeeeeeeeeeeen nu zijn ze alweer weg. Getrade voor Skate Mental Dunk Mids + verzendkosten.
hahah heb jij er stuff gekocht dan? Ik vind het wel grappig, al die mensen die daar serieus gaan kopen..quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:01 schreef Calvinn het volgende:
Hoop dat die winkel snel wordt gesloten dan!
Oplichterij
Grappig ?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:19 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
hahah heb jij er stuff gekocht dan? Ik vind het wel grappig, al die mensen die daar serieus gaan kopen..
Die zijn echtquote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:41 schreef poffu het volgende:
heb ze al een maandje nog even een pic van gemaakt, reebok pumps voltron leuk voor de collectors.. sorry beetje vies!
[ afbeelding ]
@VJAY : kan je mij die seller even zeggen? wil die crystal lights ook nog hebben.. zijn in NL 140 euro das teveel!
[..]
Ik heb het gechecked en ik heb maat 40.5, (us7.5). Zelf vind ik nooit wat 180'ers op ebay in die maat jammer genoeg...quote:Storm 180s zie ik wel af en toe op ebay, welke maat zoek je?
666quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:41 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]. Dr zijn toch maar een handjevol mental's gemaakt?
Neejoh tuurlijk heb ik er niks gekocht.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:19 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
hahah heb jij er stuff gekocht dan? Ik vind het wel grappig, al die mensen die daar serieus gaan kopen..
we gaan hard ouwequote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:16 schreef Chrishop het volgende:
Sjeezus gaat te hard hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*
10, ik draag een 10/10.5 maar ze passen prima. 11 is voor iets te groot.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:51 schreef Modus het volgende:
Wat voor maat zijn die lime 90s Shooto? Ik draag een halve maat dus ze zijn voor mij niet weggelegd en 'verkeerde' maten dragen vind ik uien.
Pic pleasequote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:36 schreef poffu het volgende:
jeeej heb mn oranje/zwarte/paarse nike lights binnen
zitten alleen een beetje krap heb 11.5 maar moest eigen 12.. denk dat ik ze flink moet inlopen..
maandag mijn 2 paar stabs hoop ik
Dr. Feel Goods for sure. Wat vrolijke kleuren kunnen geen kwaad, helemaal niet in de zomer. Wel even de meegeleverde rode veters erin smijten als je ze hebt, ziet er beter uit IMO. iD's voel ik niet zo.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:45 schreef SysanApse het volgende:
Ff snel wat in elkaar geflanst
Voor welke zouden jullie gaan ?
[ afbeelding ]
Ik wil ze vooral inde zomer ook dragen , maar ik kan ook die Feelgoods kopen en er een paar gympies bij doen.
iD's zijn imo het geld niet waard (vooral niet voor de dunks). En die feelgood's is echt hypebeast x33.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:45 schreef SysanApse het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil ze vooral inde zomer ook dragen , maar ik kan ook die Feelgoods kopen en er een paar gympies bij doen.
welke vind je zelf tof?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:45 schreef SysanApse het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm , 1 of 5.quote:
Volgends mij word er een paartje aangeboden op het king of kicks/lacebag forum check warheads sign voor de link, ben lui nu.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:32 schreef melvjehz het volgende:
Wie O Wie weet waar ik deze sexy schoenen kan krijgen?
Nike Air Max 1 Safari:
[ afbeelding ]
Bedoel je nou de schoenen die hierboven afgebeeld staan of de schoenen in dat model met de door mij beschreven kleuren, die dus anders zijn?quote:Op zondag 30 maart 2008 18:21 schreef thaWarhead het volgende:
Die zijn al weer aardig oud, misschien heeft de Vans outlet in Roermond ze nog. Denk dat nog weinig winkels ze hebben liggen.
Beter één vagina in de hand, dan de lucht van tien.quote:Op zondag 30 maart 2008 19:18 schreef unioz het volgende:
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Oh, bovenste regel niet gelezen, excuses.quote:Op zondag 30 maart 2008 18:40 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Bedoel je nou de schoenen die hierboven afgebeeld staan of de schoenen in dat model met de door mij beschreven kleuren, die dus anders zijn?
Emails worden 2-3 dagen later beantwoord en pas een weekje nadat ik de schoenen besteld had ontving ik ze, maar verder is er niks mis mee, prima te vertrouwen je moet alleen wat meer geduld hebben bij hunquote:Op zondag 30 maart 2008 21:06 schreef SysanApse het volgende:
Iemand problemen gehad met Boardlords.nl , of zijn die volledig te vertrouwen ?
Lijkt me Bapesta's. Kan het je niet met zekerheid zeggen.quote:Op maandag 31 maart 2008 00:00 schreef roburt het volgende:
weet iemand welke schoenen dit zijn?
[ afbeelding ]
wow.quote:Op maandag 31 maart 2008 09:04 schreef GoodfelIas het volgende:
Deze zijn het geworden:
[ afbeelding ]
adidas Top Ten maybe?quote:Op maandag 31 maart 2008 00:00 schreef roburt het volgende:
weet iemand welke schoenen dit zijn?
[ afbeelding ]
Bah.quote:Op maandag 31 maart 2008 09:04 schreef GoodfelIas het volgende:
Deze zijn het geworden:
[ afbeelding ]
Damn, die structures gekocht?quote:Op maandag 31 maart 2008 14:45 schreef MikeyMo het volgende:
ik ston dop de zwarte markt oog in oog met Nike Air Structures.... 1990 FTW!
ik heb trouwens nog allemaal Nike Boekies uit begin jaren 90 met complete schoencollecties er in. wellicht leuk om eens in te scannen? Ook voor hier?
yes please!quote:Op maandag 31 maart 2008 14:45 schreef MikeyMo het volgende:
ik ston dop de zwarte markt oog in oog met Nike Air Structures.... 1990 FTW!
ik heb trouwens nog allemaal Nike Boekies uit begin jaren 90 met complete schoencollecties er in. wellicht leuk om eens in te scannen? Ook voor hier?
vond ze nog te duur, ze komen vanzelf bij de footlocker e.d. en als je daar 5 maanden wacht liggen ze weer op de cheapass stapel. Heb je ze zo voor de helft van de prijsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |