quote:
En ze zijn binnenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:35 schreef Timo20 het volgende:![]()
WEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEND!!!
![]()
Morgen kaartjes halen voor Pinkpop![]()
![]()
quote:
Was idd. druk bij Satisfaction. Was wel gezelligquote:Op zondag 17 februari 2008 21:29 schreef Professional het volgende:
Al 30.000 kaarten verkocht.
Stond me toch een rij bij de Satisfaction zaterdag. Ben doorgelopen naar de FRS en heb daar mijn kaartje gekocht.
zijn ze ook lekker snel danquote:Op maandag 18 februari 2008 17:52 schreef pascalheister het volgende:
tijdens de pauze vanmiddag bij de FRS ook maar een pinkpopkaart gehaald, bij het postkantoor wachten ze al een week lang op een nieuwe pc daarvoor
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:25 schreef Professional het volgende:
Woare ze aan ut auwkutte die lamballe?
En als je er wat van zegt dan beginnen ze gelijk te schelden. Dan hebben ze aan mij toch echt de verkeerde. Ik flip terugquote:Ik herken het, bij ons lopen ook van die mensen hun tijd uit te zitten. Hun doen alles goed, en bij de geringste scheet zeiken ze je af.
Daar zit ik nu ook aanquote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:17 schreef Timo20 het volgende:![]()
WEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEND!!!
![]()
PROOST!
ff net een lekkere ijskoude [ afbeelding ] gepakt![]()
Ik heb besloten alleen nog maar films te gaan kopen die ik écht de moeite waard vind. Laatste tijd een periode gehad waarin ik weer regelmatig wat spul kocht, voor de leuk enzo. Maar ik begin ruimtegebrek te krijgen en de voornaamste reden is nog dat m'n interesse wat afneemt. Ik heb tegenwoordig steeds minder tijd om te kijken, draai werkweken van gemiddeld 50 à 60 uur en heb 's avonds een sociaal leven. En als ik dan een avondje tijd heb, dan heb ik vaak het geduld niet om anderhalf à twee uur echt voor een film te gaan zitten. Ik val in slaap of m'n aandacht verslapt zodanig dat ik de film simpelweg niet af kijk, hoe goed 'ie ook is. Daarnaast zit er op dit moment een hoop spul in m'n verzameling waarvan ik zoiets heb van 'dat kijk ik niet nog een keer'. Dan heeft het wat mij betreft niet bijzonder veel zin om 'm te houden.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:50 schreef Professional het volgende:
Mikkie, krijg je er genoeg van, of ga je over op Blue Ray?
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:50 schreef Professional het volgende:
Ik zit nu lekker aan de Hoegaarden, dus Timo zoek me ff een plaatje daarvan.
Ik doe met je mee qua weekendquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:11 schreef Timo20 het volgende:![]()
![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!!
![]()
![]()
![]()
PROOST
Net ff een ijskoud Jupke gepakt.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik doe met je mee qua weekendWel enorm druk nog met studie, maar dat mag de pret niet drukken
Nu lekker een Palmpje.
Mja, maar als je geen dvd's meer hebt, wat doe je dan in een dvd slowchatquote:Op zondag 9 maart 2008 08:19 schreef Timo20 het volgende:
Môgguh![]()
![]()
![]()
Stoppen met verzamelen is nog geen reden om niet meer in dit topic te komen he
Nieuw vrouwtje opgeduikeld? Vrouwen gaan voor film hèquote:Op zondag 9 maart 2008 22:12 schreef pascalheister het volgende:
kijk de laatste weken bijna geen films meer, maar gelukkig staat er wat moois tegenover
quote:Op zondag 9 maart 2008 22:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nieuw vrouwtje opgeduikeld? Vrouwen gaan voor film hè
Foto`squote:Op zondag 9 maart 2008 23:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja al 2 keer naar de bios geweest binnen een maand tijd, gebeurd me anders nooit
![]()
maar de aantallen van vorige maanden haal ik bij lange na niet
Kon je beter daar zitten dan op Het Kasteel gisterenquote:Op maandag 10 maart 2008 18:43 schreef Professional het volgende:
Timo, helaas heb ik al werk, maar blijkbaar hebben we hetzelfde probleem.
Drukke week gehad, eerst even naar de Cebit in Hannover, en daarna weekendje weg met voetbalteam naar Londen.
Die kans lijkt me in dit topic vrij kleinquote:Op donderdag 13 maart 2008 20:43 schreef Dizer het volgende:
Ik wil 75% van mijn dvd's weg doen... maar heb geen zin in dat verkoop gedoe... zijn er nog mensen die een hele collectie kopen?
Ja dat kun je wel zeggen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:58 schreef pascalheister het volgende:
timo die in amsterdam komt, het moet niet gekker worden
Jij leeft echt voor het weekend hè?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:10 schreef Timo20 het volgende:
Bij deze is het weekend dan letterlijk geopend:
PROOST!!
[ afbeelding ]
quote:
Tijd voor ander werk of andere collega's?quote:Op maandag 17 maart 2008 21:53 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
vindt je het heel gek als je 40 uur per met een paar van die halve garen zit opgescheept ?
gelukkig vanaf morgen geen/minder last van 1 van ze![]()
![]()
. Het zou zo maar reden kunnen zijn om een pilsje te openen
![]()
Collega`s dan toch, met het werk is redelijk weinig misquote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tijd voor ander werk of andere collega's?
Tijd om ze eruit te werken dusquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:40 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Collega`s dan toch, met het werk is redelijk weinig mis
Jup, maar dan moet ik alles alleen doen en daar heb ik ook geen zin inquote:
Voor zover ik weet zitten die R2/4 dingen in een dikke keepcase. Ik heb geen idee wat je met hard en softcover bedoelt.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:09 schreef Professional het volgende:
Ik ben morgen van de partij, jij ook Timo?
Zitten in Fanproject bus 2, 1 zat helaas snel vol.
Heb er zin in, eerst werken tot 16.15, dan snel naar stadion.
En nu hopen op een goed resultaat, al gaat dat echt heel moeilijk worden.
Ik zie net dat bij CD Wow de Sopranos boxen erg goedkoop zijn. Ik zie alleen niet of het een hard- of softcoverbox is. Ik heb 3 hardcoverboxen, en heb geen zin in een softcoverbox. Als iemand dit weet, roepen!
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:09 schreef Professional het volgende:
Ik ben morgen van de partij, jij ook Timo?
Zitten in Fanproject bus 2, 1 zat helaas snel vol.
Heb er zin in, eerst werken tot 16.15, dan snel naar stadion.
En nu hopen op een goed resultaat, al gaat dat echt heel moeilijk worden.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:23 schreef Professional het volgende:
Ik was pas om 4.00 in bed, en om 7.15 hing mijn wekker weer.
Kon eigenlijk slapen tot 8.00, maar mijn vriendin moest opeens naar Eindhoven voor werk, dus weg extra uurtje.
Het was fucking geweldig, we mogen eindelijk weer eens naar de Kuip!
Ben je ook geweest? weer een zaterdag naar de kl*tequote:Op zondag 23 maart 2008 18:38 schreef Professional het volgende:
Dan heb je uiteindelijk een kutavond gehad.
Als je 2 keer ruim voorstaat en dan zo verliest dan vraag je gewoon erom.
Het word nog heel zwaar om de playoffs te halen, ook omdat NEC maar blijft winnen.
Dan heb je gelukquote:Op maandag 24 maart 2008 11:45 schreef sjeppert het volgende:
hier geen sneeuwvlok gezien
Why? Je zat daar best goed tochquote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:59 schreef Dizer het volgende:
Ik heb net ontslag genomen
Mag weer een andere baan gaan zoeken
Kom je nou bij mij werken?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:59 schreef Dizer het volgende:
Ik heb net ontslag genomen
Mag weer een andere baan gaan zoeken
Je had het regelmatig over promotie, meer verdienen, meer verantwoordelijkheid enzo?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:36 schreef Dizer het volgende:
Omdat het niet beviel en zo... te weinig werk en erg saai...
Alleen toffe mensen willen met mij werkenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
niemand wil met jou werken toch?
Mja, de dvd liefhebbers zijn steeds dunner gezaaid blijkbaar...quote:Op donderdag 3 april 2008 00:12 schreef Timo20 het volgende:
Pascal![]()
deze topic reeks lijkt ook een langzame dood te sterven![]()
ja heb er sinds een paar weken weer een nieuwe hobby bij die ook veel tijd en geld kostquote:Op donderdag 3 april 2008 10:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, de dvd liefhebbers zijn steeds dunner gezaaid blijkbaar...
je kunt het geld beter uitgeven aan dvd`squote:Op donderdag 3 april 2008 17:57 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja heb er sinds een paar weken weer een nieuwe hobby bij die ook veel tijd en geld kost
Wat dat betreft scoor ik beter... al zeker een maand niet, maar kan goed langer zijnquote:Op maandag 7 april 2008 21:46 schreef Timo20 het volgende:
Avond
Het gaat goed, heb al 11 dagen geen dvd`s gekocht of besteld![]()
(pre-orders niet meegerekend, want die zijn nu nog niet betaald
)
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 april 2008 21:53 schreef Mikkie het volgende:
Net even nagekeken, laatste order van 15 januari
quote:areadvd.de meldt dat de EU vanaf 1 december het bedrag voor rechtenvrij invoeren van dvds, e.d. verruimt van ¤22,-- naar ¤150,--.
Eerlijk gezegd mis ik er niet zoveel aan, heb toch geen tijd om te kijken. Waarschijnlijk een groot deel v/d collectie binnenkort de deur uitquote:
Mja, ik heb er in december en januari wel heel veel gekocht, dus daar moet ik je voor laten gaan inderdaadquote:Op dinsdag 8 april 2008 08:46 schreef Dizer het volgende:
Ik win! Want ik heb in de afgelopen 4 maanden maar 1 dvd gekocht
ik ook niet. Heb `t al 2 weken vol gehoudenquote:Op woensdag 9 april 2008 23:13 schreef pascalheister het volgende:
ook niks meer gekocht de laatste maand tijd
Dinner For Onequote:Op vrijdag 11 april 2008 13:55 schreef Thijz het volgende:
Ik weet niet of ik hier goed zit, maar ik ben op zoek naar de kerstfilm/toneelstuk welke gaat over een oudere rijke dame die een kerstdiner geeft en een aantal gasten heeft uitgenodigd. De tafel is netjes gedekt en er ligt een berevel naast de tafel. De gasten komen niet, en de ober drinkt alle drankjes op, en struikelt (dan weer wel, dan weer niet) over het berevel. Elk jaar zie ik het weer voorbij komen, maar kan het nu niet vinden. [ afbeelding ]
Ik kan maar niet op de naam komen, en op Youtube kon ik al niks vinden. Moet een paar collega's dat laten zien, want zij kennen het niet.
Heldquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:38 schreef Timo20 het volgende:
Jawel hoor, het is weer zover:![]()
![]()
![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Tijd voor Bier![]()
[..]
Dinner For One
weet ik tochquote:
Ja hier in de stad zat vroeger de Film Store die 2e hands dvd`s verkocht en inkocht. De zaak is inmiddels failliet btw.quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:13 schreef Strolie75 het volgende:
Zijn er eigenlijk winkels die tweedehands DVD's in- en verkopen?
Ik wil wel van wat DVD's af. Maar om ze nu per stuk via V&A te gaan verkopen is zoveel moeite
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:27 schreef sjeppert het volgende:
haha timo
Mijn God, en niet zo`n klein beetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Is maar goed dat de bus voor de uitwedstrijd van zondag vol is en we ons niet meer konden opgeven. Bespaart volgens mij echt een helehoop ellende
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Ik heb gezondigd. Harry Potter besteld bij cd-wow...quote:Op maandag 7 april 2008 21:53 schreef Mikkie het volgende:
Net even nagekeken, laatste order van 15 januari
weer eens wat besteldquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb gezondigd. Harry Potter besteld bij cd-wow...
Zoveel tijd kost dat aanschaffen niet hoorquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:00 schreef sjeppert het volgende:
ik heb ook al een tijdje niks meer gekocht trouwens
binnenkort dan oz seizoen 4 aanschaffen, nu nog geen tijd voor
Idd.quote:
quote:Nieuwe Indy viel beetje tegen las ik Timo?
Dat is ie ook nietquote:Op maandag 26 mei 2008 00:02 schreef Shogo het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat het veel slechter is dan Temple of Doom
jaaquote:Op maandag 26 mei 2008 21:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat is ie ook nietVond `m beter dan Temple Of Doom maar slechter dan Raiders en The Last Crusade
Nog 3 dagen werken, dan is het weer tijd voor Pinkpop
Ga je ook weer Pascal?
Ook 3 dagen op camping A?quote:
Is inderdaad de bios niet waard. Eerste stuk is nog wel om aan te zien, maar na de pauze valt het tegen.quote:Op maandag 26 mei 2008 00:02 schreef Shogo het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat het veel slechter is dan Temple of Doom dus ben nog wel benieuwd naar de nieuwe indy maar wacht wel op de DVD. The Dark Knight daarentegen wordt er wel eentje voor de bios.
nee B natuurlijkquote:Op maandag 26 mei 2008 22:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ook 3 dagen op camping A?![]()
![]()
Morgenavond m`n tentje eens opzetten, kijken of ik het uberhaupt kanHeb dat ding nog nooit in m`n eentje opgezet
das meer een film voor mensen die roman holiday in hun collectie hebben toch?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:19 schreef Dizer het volgende:
Zitten jullie ook te wachten op Moordwijven?
Whehe, Welnee... Tis de meest komische nederlandse film ooit gemaaktquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:20 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
das meer een film voor mensen die roman holiday in hun collectie hebben toch?
quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:57 schreef Professional het volgende:
Hier ook 3 dagen Camping A.
Morgenavond nog even wat inkopen doen, en dan vrijdagmorgen richting Landgraaf.
Best stom eigenlijk he?quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:01 schreef BrainOverfloW het volgende:
* BrainOverfloW meldt zich ook weer eens na te lange tijd.
Waarom doe je je eigen ontworpen Edward Norton box weg Dizer?
Als je zo fan bent van Edwart Norton en Paul ook nog zo ver krijgt om jou ontwerp te maken zou ik die niet weg doen. Dus ja beetje welquote:
Sterker nog, Paul heeft hem in de verkoop gezet op zijn sitequote:Op woensdag 28 mei 2008 22:02 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Als je zo fan bent van Edwart Norton en Paul ook nog zo ver krijgt om jou ontwerp te maken zou ik die niet weg doen. Dus ja beetje wel
Des te meer reden om hem te bewaren toch. Nu ben je de trotse ontwerper en eigenaar van de eerste uitgave ooitquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sterker nog, Paul heeft hem in de verkoop gezet op zijn site
Dat is helemaal waarquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:19 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Des te meer reden om hem te bewaren toch. Nu ben je de trotse ontwerper en eigenaar van de eerste uitgave ooit
Misschien kunnen er wel mooie Edward Norton Blu-ray's inquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat is helemaal waarZo heb ik het nooit bekeken
En uit de verkoop.
Wheheheh is inderdaad een tijd geledenquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:21 schreef BrainOverfloW het volgende:
Schrik niet jongens maar er lijkt toch nog een beetje leven in dit topic te zitten
Nou, ik kan niet wachten op mijn blu ray speler, maar ja.. even andere prioriteiten!quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:24 schreef Shogo het volgende:
[..]
Misschien kunnen er wel mooie Edward Norton Blu-ray's in![]()
quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:05 schreef Dizer het volgende:
En weer spammen:
[TK] Alle DVD's moeten WEG!!!! (GEKKE PRIJZEN)
En dan vinden we het raar dat het dvd slowchat slecht loopt. Als iedereen gaat verkopen houden we geen chatters overquote:
We kunnen het ook over de "life after dvd" hebbenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:27 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
[..]
En dan vinden we het raar dat het dvd slowchat slecht loopt. Als iedereen gaat verkopen houden we geen chatters over
Voor mij ook, die van Dizer.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:42 schreef Timo20 het volgende:
Zijn we weer![]()
![]()
Pinkpop was weer geweldig![]()
Toen ik thuis kwam lag me er toch een stapel dvd`s te wachten
![]()
Er staat alleen maar een filmpje van We Are Your Friends online. Tenminste: van dat wat niet met telefoons etc. is opgenomen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:53 schreef Professional het volgende:
[..]
Voor mij ook, die van Dizer.
Ben nu op zoek naar de liveset van Justice op Pinkpop. Damn wat waren die goed.
Morge Dizquote:
Avondquote:
moest wel goed zijn geweest wat ik hoorde, zelf niet gezien helaasquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:00 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Er staat alleen maar een filmpje van We Are Your Friends online. Tenminste: van dat wat niet met telefoons etc. is opgenomen.
Maar dat was idd. briljant![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en
Als je ze nog eens wilt zien: 5 juli (als ik het goed heb) staan ze in de Bijlmer Bier Hal
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
moest wel goed zijn geweest wat ik hoorde, zelf niet gezien helaas
quote:Op maandag 9 juni 2008 20:53 schreef Professional het volgende:
Denk je dat nu echt?
Zit me hier te verbijten op me werk, hoop dat ik 2de helft nog thuis kan kijken.
Inderdaad zwak. Maar nog niet zo erg als de Grieken zojuist. Mijn God, wat was dat waardeloosquote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:07 schreef Professional het volgende:
Mooie wedstrijd, Gio was goed, maar het was een goed collectief.
En die Italianen waren zwak!! Mijn God.
Die is idd limitedquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:36 schreef Dizer het volgende:
Was die limited? Toen in die tijd ook voor zo iets gekocht... 20 a 30 euro...
Heb hem nog voor 15 euro verkocht of zo
Jammerquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:12 schreef Professional het volgende:
Uh nee, uit principe niet.
Nee, ik heb een bruilof dit weekend, gelukkig niet van mezelf.
Heb wel gezegd dat als ze in de finale komen dat ik er wel heen wil rijden.
Toffe boxquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:14 schreef Professional het volgende:
Zaterdag sinds 2 maanden weer eens in de MediaMarkt geweest en meteen maar ff de Monty Python box gekocht.
Zonde hè. Ik was in Bern tegen Frankrijk, één groot feest. Wilde naar Basel, maar moest werken dat weekend, dus kon helaas niet. Achteraf niet heel erg, al blijft de sfeer daar natuurlijk geweldig.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:51 schreef Timo20 het volgende:
Volk![]()
![]()
Basel was geweldig. Eén groot feest, totdat de wedstrijd begon
wij zouden ook gaan. erg jammer inderdaadquote:Ik zou ook met een paar vrienden naar Wenen gaan als ze het zouden halen, maar dat hoefden we dus al niet meer te regelen
Monty Python is inderdaad erg goedquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:14 schreef Professional het volgende:
Zaterdag sinds 2 maanden weer eens in de MediaMarkt geweest en meteen maar ff de Monty Python box gekocht.
Alles van de heren Monty Python is gewoon goddelijkquote:Op zaterdag 5 juli 2008 05:01 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Monty Python is inderdaad erg goedIk vind vooral "The art of not being seen" erg grappig. Ik zag dat op België 2 The Flying Circus weer herhaald word
Dat is het zekerquote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:57 schreef slindenau het volgende:
[..]
Alles van de heren Monty Python is gewoon goddelijk.
Niks mis met Samsungquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:34 schreef Timo20 het volgende:
Nice, maar ga dan voor een Panasonic. Die zijn beter dan Samsungs
Wel gaaf!!! Hoe bevalt Canada?quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:32 schreef Professional het volgende:
Live uit Canada.
Zondag naar Get Smart geweest en de rijen voor The Dark Night beginnen buiten de bioscoop, niet normaal.
Je ging toch alles van de hand doen...waarom dan nu toch weer kopen?quote:Op maandag 21 juli 2008 14:28 schreef Dizer het volgende:
Ik heb 1 week tijd 2 dvd's gekocht![]()
![]()
![]()
![]()
Das een tijd geleden
August Rush en Futurama: Bender's Big Break of zo
Ik heb nog altijd een to-buy list staan. Dat is deze:quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je ging toch alles van de hand doen...waarom dan nu toch weer kopen?
Panasonic lelijkquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Niks mis met Samsung. En Panasonic zijn lelijke tv's om te zien! En hebben alleen grote plasma's en geen grote LCD's
Enjoyquote:
Is zeker gelukt.quote:
Veel plezier.quote:Vanavond gaan we naar Wall-E![]()
ook een keertje meegemaakt met een dvd die ik bij dvdpacific had gekocht. Haalde na een een week de seal er pas vanaf, bleek er ook niks in te zittenquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:51 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik deed net een DVD open die ik pas bij de Blokker heb gekocht blijkt ie leeg te zijn!
Dat dusquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:05 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
The Dark Knight moet je gezien hebben.
ah, dat valt alweer mee danquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
gelukkig stuurde ze een nieuwe op
De film maakt de hype helemaal waar, Heath Ledger is fantastisch.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:58 schreef pascalheister het volgende:
is ie leuk ja? zag hem op nr 1 staan bij imdb, lijkt me ook weer wat overdreven of niet?
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:01 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
De film maakt de hype helemaal waar, Heath Ledger is fantastisch.
Dat is zeker een goed teken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:31 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Je vergeet ook echt helemaal wie er achter zit, zelfs m'n ouders vonden 'm goed (zij zijn normaal niet zo van die films, maar zou met hun naar de bios gaan vanavond
).
Cloverfield en PotC.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:07 schreef Timo20 het volgende:
Mogguh![]()
Vanmorgen bij de Aldi (jawel) seizoen 1 van Heroes gekocht. Ben benieuwd
En in de stad ook nog Cloverfield en (eindelijk) Pirates Of The Carribean 3![]()
Met welke opdruk?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:23 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Over een paar weken krijg ik een megagrote banner van The Dark Knight.
Waarschijnlijk deze:quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:44 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
Met welke opdruk?
Bij de bios stond gisteren ook heel leuk reclame materiaal van Wall-E; zou het zo willen hebben (als ik plek had)
Oeh, die kende ik nog niet; erg fraaiquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:03 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Waarschijnlijk deze:
[ afbeelding ]
Zeker weten en vooral op banner-formaat.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:10 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
Oeh, die kende ik nog niet; erg fraai
*jaloers is*quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:13 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Zeker weten en vooral op banner-formaat.
Ik heb de trailer wel gezien, alleen het leek mij niet boeiend.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:26 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
*jaloers is*
Iemand hier de nieuwe X-files film al gezien btw?
Mja, mij ook niet zo, maar als ouwe X-files fan, moet ik er eigenlijk wel heen voor mezelfquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:31 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik heb de trailer wel gezien, alleen het leek mij niet boeiend.
Er staat wel een stukje over de film in de Filmflits van deze week.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:35 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
Mja, mij ook niet zo, maar als ouwe X-files fan, moet ik er eigenlijk wel heen voor mezelf.
En was dat positiefquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:43 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Er staat wel een stukje over de film in de Filmflits van deze week.
De film zelf heb ik niet gezien hoor, ben ik ook niet echt van planquote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:43 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Cloverfield en PotC.
Goeie keuze.
Let je ook goed op de Pixar's Short Presto, erg leuk.quote:
Ik zal erop lettenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:39 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Let je ook goed op de Pixar's Short Presto, erg leuk.
Veel plezier dan.
Kom je ons ook vertellen hoe de film was?
Niets is zo leuk als een goeie film kijken wanneer de bios vol zit.quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:46 schreef Professional het volgende:
Ik ga wel als ik weer terug ben in NL naar The Dark Knight. Is nog altijd erg druk hier in de bios.
Ik ga waarschijnlijk volgende week, als ik die reacties hoor, kan ik niet meer wachten.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:55 schreef Mikkie het volgende:
Wall-E was lachen... en Presto ervoor al helemaal
Je moet gewoon bij de bioscopen langs gaan.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:00 schreef Dagoduck het volgende:
Hey allemaal heeft iemand nog gratis film-posters of festival posters? mogen ook oude zijn als ze maar heel/goed zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |