weer eens wat besteldquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb gezondigd. Harry Potter besteld bij cd-wow...
Zoveel tijd kost dat aanschaffen niet hoorquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:00 schreef sjeppert het volgende:
ik heb ook al een tijdje niks meer gekocht trouwens
binnenkort dan oz seizoen 4 aanschaffen, nu nog geen tijd voor
Idd.quote:
quote:Nieuwe Indy viel beetje tegen las ik Timo?
Dat is ie ook nietquote:Op maandag 26 mei 2008 00:02 schreef Shogo het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat het veel slechter is dan Temple of Doom
jaaquote:Op maandag 26 mei 2008 21:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat is ie ook nietVond `m beter dan Temple Of Doom maar slechter dan Raiders en The Last Crusade
Nog 3 dagen werken, dan is het weer tijd voor Pinkpop
Ga je ook weer Pascal?
Ook 3 dagen op camping A?quote:
Is inderdaad de bios niet waard. Eerste stuk is nog wel om aan te zien, maar na de pauze valt het tegen.quote:Op maandag 26 mei 2008 00:02 schreef Shogo het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat het veel slechter is dan Temple of Doom dus ben nog wel benieuwd naar de nieuwe indy maar wacht wel op de DVD. The Dark Knight daarentegen wordt er wel eentje voor de bios.
nee B natuurlijkquote:Op maandag 26 mei 2008 22:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ook 3 dagen op camping A?![]()
![]()
Morgenavond m`n tentje eens opzetten, kijken of ik het uberhaupt kanHeb dat ding nog nooit in m`n eentje opgezet
das meer een film voor mensen die roman holiday in hun collectie hebben toch?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:19 schreef Dizer het volgende:
Zitten jullie ook te wachten op Moordwijven?
Whehe, Welnee... Tis de meest komische nederlandse film ooit gemaaktquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:20 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
das meer een film voor mensen die roman holiday in hun collectie hebben toch?
quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:57 schreef Professional het volgende:
Hier ook 3 dagen Camping A.
Morgenavond nog even wat inkopen doen, en dan vrijdagmorgen richting Landgraaf.
Best stom eigenlijk he?quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:01 schreef BrainOverfloW het volgende:
* BrainOverfloW meldt zich ook weer eens na te lange tijd.
Waarom doe je je eigen ontworpen Edward Norton box weg Dizer?
Als je zo fan bent van Edwart Norton en Paul ook nog zo ver krijgt om jou ontwerp te maken zou ik die niet weg doen. Dus ja beetje welquote:
Sterker nog, Paul heeft hem in de verkoop gezet op zijn sitequote:Op woensdag 28 mei 2008 22:02 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Als je zo fan bent van Edwart Norton en Paul ook nog zo ver krijgt om jou ontwerp te maken zou ik die niet weg doen. Dus ja beetje wel
Des te meer reden om hem te bewaren toch. Nu ben je de trotse ontwerper en eigenaar van de eerste uitgave ooitquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sterker nog, Paul heeft hem in de verkoop gezet op zijn site
Dat is helemaal waarquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:19 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Des te meer reden om hem te bewaren toch. Nu ben je de trotse ontwerper en eigenaar van de eerste uitgave ooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |