Idd.quote:
quote:Nieuwe Indy viel beetje tegen las ik Timo?
Dat is ie ook nietquote:Op maandag 26 mei 2008 00:02 schreef Shogo het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat het veel slechter is dan Temple of Doom
jaaquote:Op maandag 26 mei 2008 21:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat is ie ook nietVond `m beter dan Temple Of Doom maar slechter dan Raiders en The Last Crusade
Nog 3 dagen werken, dan is het weer tijd voor Pinkpop
Ga je ook weer Pascal?
Ook 3 dagen op camping A?quote:
Is inderdaad de bios niet waard. Eerste stuk is nog wel om aan te zien, maar na de pauze valt het tegen.quote:Op maandag 26 mei 2008 00:02 schreef Shogo het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat het veel slechter is dan Temple of Doom dus ben nog wel benieuwd naar de nieuwe indy maar wacht wel op de DVD. The Dark Knight daarentegen wordt er wel eentje voor de bios.
nee B natuurlijkquote:Op maandag 26 mei 2008 22:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ook 3 dagen op camping A?![]()
![]()
Morgenavond m`n tentje eens opzetten, kijken of ik het uberhaupt kanHeb dat ding nog nooit in m`n eentje opgezet
das meer een film voor mensen die roman holiday in hun collectie hebben toch?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:19 schreef Dizer het volgende:
Zitten jullie ook te wachten op Moordwijven?
Whehe, Welnee... Tis de meest komische nederlandse film ooit gemaaktquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:20 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
das meer een film voor mensen die roman holiday in hun collectie hebben toch?
quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:57 schreef Professional het volgende:
Hier ook 3 dagen Camping A.
Morgenavond nog even wat inkopen doen, en dan vrijdagmorgen richting Landgraaf.
Best stom eigenlijk he?quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:01 schreef BrainOverfloW het volgende:
* BrainOverfloW meldt zich ook weer eens na te lange tijd.
Waarom doe je je eigen ontworpen Edward Norton box weg Dizer?
Als je zo fan bent van Edwart Norton en Paul ook nog zo ver krijgt om jou ontwerp te maken zou ik die niet weg doen. Dus ja beetje welquote:
Sterker nog, Paul heeft hem in de verkoop gezet op zijn sitequote:Op woensdag 28 mei 2008 22:02 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Als je zo fan bent van Edwart Norton en Paul ook nog zo ver krijgt om jou ontwerp te maken zou ik die niet weg doen. Dus ja beetje wel
Des te meer reden om hem te bewaren toch. Nu ben je de trotse ontwerper en eigenaar van de eerste uitgave ooitquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sterker nog, Paul heeft hem in de verkoop gezet op zijn site
Dat is helemaal waarquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:19 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Des te meer reden om hem te bewaren toch. Nu ben je de trotse ontwerper en eigenaar van de eerste uitgave ooit
Misschien kunnen er wel mooie Edward Norton Blu-ray's inquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat is helemaal waarZo heb ik het nooit bekeken
En uit de verkoop.
Wheheheh is inderdaad een tijd geledenquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:21 schreef BrainOverfloW het volgende:
Schrik niet jongens maar er lijkt toch nog een beetje leven in dit topic te zitten
Nou, ik kan niet wachten op mijn blu ray speler, maar ja.. even andere prioriteiten!quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:24 schreef Shogo het volgende:
[..]
Misschien kunnen er wel mooie Edward Norton Blu-ray's in![]()
quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:05 schreef Dizer het volgende:
En weer spammen:
[TK] Alle DVD's moeten WEG!!!! (GEKKE PRIJZEN)
En dan vinden we het raar dat het dvd slowchat slecht loopt. Als iedereen gaat verkopen houden we geen chatters overquote:
We kunnen het ook over de "life after dvd" hebbenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:27 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
[..]
En dan vinden we het raar dat het dvd slowchat slecht loopt. Als iedereen gaat verkopen houden we geen chatters over
Voor mij ook, die van Dizer.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:42 schreef Timo20 het volgende:
Zijn we weer![]()
![]()
Pinkpop was weer geweldig![]()
Toen ik thuis kwam lag me er toch een stapel dvd`s te wachten
![]()
Er staat alleen maar een filmpje van We Are Your Friends online. Tenminste: van dat wat niet met telefoons etc. is opgenomen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:53 schreef Professional het volgende:
[..]
Voor mij ook, die van Dizer.
Ben nu op zoek naar de liveset van Justice op Pinkpop. Damn wat waren die goed.
Morge Dizquote:
Avondquote:
moest wel goed zijn geweest wat ik hoorde, zelf niet gezien helaasquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:00 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Er staat alleen maar een filmpje van We Are Your Friends online. Tenminste: van dat wat niet met telefoons etc. is opgenomen.
Maar dat was idd. briljant![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en
Als je ze nog eens wilt zien: 5 juli (als ik het goed heb) staan ze in de Bijlmer Bier Hal
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
moest wel goed zijn geweest wat ik hoorde, zelf niet gezien helaas
quote:Op maandag 9 juni 2008 20:53 schreef Professional het volgende:
Denk je dat nu echt?
Zit me hier te verbijten op me werk, hoop dat ik 2de helft nog thuis kan kijken.
Inderdaad zwak. Maar nog niet zo erg als de Grieken zojuist. Mijn God, wat was dat waardeloosquote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:07 schreef Professional het volgende:
Mooie wedstrijd, Gio was goed, maar het was een goed collectief.
En die Italianen waren zwak!! Mijn God.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |