quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:05 schreef Dizer het volgende:
En weer spammen:
[TK] Alle DVD's moeten WEG!!!! (GEKKE PRIJZEN)
En dan vinden we het raar dat het dvd slowchat slecht loopt. Als iedereen gaat verkopen houden we geen chatters overquote:
We kunnen het ook over de "life after dvd" hebbenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:27 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
[..]
En dan vinden we het raar dat het dvd slowchat slecht loopt. Als iedereen gaat verkopen houden we geen chatters over
Voor mij ook, die van Dizer.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:42 schreef Timo20 het volgende:
Zijn we weer![]()
![]()
Pinkpop was weer geweldig![]()
Toen ik thuis kwam lag me er toch een stapel dvd`s te wachten
![]()
Er staat alleen maar een filmpje van We Are Your Friends online. Tenminste: van dat wat niet met telefoons etc. is opgenomen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:53 schreef Professional het volgende:
[..]
Voor mij ook, die van Dizer.
Ben nu op zoek naar de liveset van Justice op Pinkpop. Damn wat waren die goed.
Morge Dizquote:
Avondquote:
moest wel goed zijn geweest wat ik hoorde, zelf niet gezien helaasquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:00 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Er staat alleen maar een filmpje van We Are Your Friends online. Tenminste: van dat wat niet met telefoons etc. is opgenomen.
Maar dat was idd. briljant![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en
Als je ze nog eens wilt zien: 5 juli (als ik het goed heb) staan ze in de Bijlmer Bier Hal
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
moest wel goed zijn geweest wat ik hoorde, zelf niet gezien helaas
quote:Op maandag 9 juni 2008 20:53 schreef Professional het volgende:
Denk je dat nu echt?
Zit me hier te verbijten op me werk, hoop dat ik 2de helft nog thuis kan kijken.
Inderdaad zwak. Maar nog niet zo erg als de Grieken zojuist. Mijn God, wat was dat waardeloosquote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:07 schreef Professional het volgende:
Mooie wedstrijd, Gio was goed, maar het was een goed collectief.
En die Italianen waren zwak!! Mijn God.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |