Is het trouwens incl of excl verzendkosten?quote:King Arthur
The Last Samurai
The Bourne Identity & Supremacy steelbook
Zwartboek
Gremelins 1
Gremelins 2
28 Days Later
Escape From Afghanistan
Kingdom of Heaven
The Italian Job
The Sixth Sense
nee sorry, die hou ik zelfquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:09 schreef Manneke_Pils het volgende:
Even een straks-thuis-dvd-opzoek-post. Weet niet precies welke ik al heb, dus zal morgen dit lijstje even aanvullen. Die dvd's van LOTR zelf heb je/ verkoop je niet (meer)?
Hard Candy
The Bourne Identity & Supremacy steelbook
Tears of the Sun
Fight Club
incl, dus wordt het 55 incl verzenden omdat je er 11 hebtquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:12 schreef Cothen het volgende:
Deze neem ik graag van je over:
[..]
Is het trouwens incl of excl verzendkosten?
Oudequote:Op woensdag 28 mei 2008 14:13 schreef Prosac het volgende:
Was het nou de oude of de nieuwe Battlestar serie?
Goed. Sommigen wel de hoekjes zichtbaar gebruikt. Maar ja... 5 euro p/s.. ')quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:11 schreef ChickenSpikey het volgende:
in welke staat zijn de kartonnen hoesjes?
ok. dan hebben we een deal wat mij betreftquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:13 schreef Dizer het volgende:
incl, dus wordt het 55 incl verzenden omdat je er 11 hebt
Ik stuur je even een pmquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:14 schreef Cothen het volgende:
[..]
ok. dan hebben we een deal wat mee betreft
Heb je een punt..quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Goed. Sommigen wel de hoekjes zichtbaar gebruikt. Maar ja... 5 euro p/s.. ')
TOP!!!quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:34 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Heb je een punt..
Ik kijk even wat er nog meer tussen staat.
Nee, want die zijn nu voor jouquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:54 schreef zuchtje het volgende:
Munich
Gladiator (3 disc)
Artificial Intellegance
The Pianist
Fight Club (luxe editie)
Pulp Fiction
War of the Worlds (tom cruise)
Domino
Napolion Dynamyte
Miami Vice (2006)
nog beschikbaar?
Ik heb geen LOTR trilogy in de verkoop... Alleen een mooie box zonder de dvd's...quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:38 schreef Robin_Voet het volgende:
Tvp, voor het geval er toch losse verkoop komt... Ben namelijk geinteresseerd in de LOTR-trilologie en de OZ-series...
Munich en Gladiator helaas nietquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:04 schreef Professional het volgende:
Zijn deze nog beschikbaar? Allemaal inclusief NL subs?
Pearl Harbor 4disc Directors Cut 10 euro
Oz seizoen 1 10 euro
Oz seizoen 2 10 euro
Oz seizoen 3 10 euro
Gladiator (3 disc)
Platoon (delux editie)
Black Hawk Down (3 disc)
Munich
Babel
Fargo
Zo ja, 70 inclusief?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop