Panasonic lelijkquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Niks mis met Samsung. En Panasonic zijn lelijke tv's om te zien! En hebben alleen grote plasma's en geen grote LCD's
Enjoyquote:
Is zeker gelukt.quote:
Veel plezier.quote:Vanavond gaan we naar Wall-E![]()
ook een keertje meegemaakt met een dvd die ik bij dvdpacific had gekocht. Haalde na een een week de seal er pas vanaf, bleek er ook niks in te zittenquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:51 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik deed net een DVD open die ik pas bij de Blokker heb gekocht blijkt ie leeg te zijn!
Dat dusquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:05 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
The Dark Knight moet je gezien hebben.
ah, dat valt alweer mee danquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
gelukkig stuurde ze een nieuwe op
De film maakt de hype helemaal waar, Heath Ledger is fantastisch.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:58 schreef pascalheister het volgende:
is ie leuk ja? zag hem op nr 1 staan bij imdb, lijkt me ook weer wat overdreven of niet?
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:01 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
De film maakt de hype helemaal waar, Heath Ledger is fantastisch.
Dat is zeker een goed teken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:31 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Je vergeet ook echt helemaal wie er achter zit, zelfs m'n ouders vonden 'm goed (zij zijn normaal niet zo van die films, maar zou met hun naar de bios gaan vanavond
).
Cloverfield en PotC.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:07 schreef Timo20 het volgende:
Mogguh![]()
Vanmorgen bij de Aldi (jawel) seizoen 1 van Heroes gekocht. Ben benieuwd
En in de stad ook nog Cloverfield en (eindelijk) Pirates Of The Carribean 3![]()
Met welke opdruk?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:23 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Over een paar weken krijg ik een megagrote banner van The Dark Knight.
Waarschijnlijk deze:quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:44 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
Met welke opdruk?
Bij de bios stond gisteren ook heel leuk reclame materiaal van Wall-E; zou het zo willen hebben (als ik plek had)
Oeh, die kende ik nog niet; erg fraaiquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:03 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Waarschijnlijk deze:
[ afbeelding ]
Zeker weten en vooral op banner-formaat.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:10 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
Oeh, die kende ik nog niet; erg fraai
*jaloers is*quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:13 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Zeker weten en vooral op banner-formaat.
Ik heb de trailer wel gezien, alleen het leek mij niet boeiend.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:26 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
*jaloers is*
Iemand hier de nieuwe X-files film al gezien btw?
Mja, mij ook niet zo, maar als ouwe X-files fan, moet ik er eigenlijk wel heen voor mezelfquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:31 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik heb de trailer wel gezien, alleen het leek mij niet boeiend.
Er staat wel een stukje over de film in de Filmflits van deze week.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:35 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
Mja, mij ook niet zo, maar als ouwe X-files fan, moet ik er eigenlijk wel heen voor mezelf.
En was dat positiefquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:43 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Er staat wel een stukje over de film in de Filmflits van deze week.
De film zelf heb ik niet gezien hoor, ben ik ook niet echt van planquote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:43 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Cloverfield en PotC.
Goeie keuze.
Let je ook goed op de Pixar's Short Presto, erg leuk.quote:
Ik zal erop lettenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:39 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Let je ook goed op de Pixar's Short Presto, erg leuk.
Veel plezier dan.
Kom je ons ook vertellen hoe de film was?
Niets is zo leuk als een goeie film kijken wanneer de bios vol zit.quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:46 schreef Professional het volgende:
Ik ga wel als ik weer terug ben in NL naar The Dark Knight. Is nog altijd erg druk hier in de bios.
Ik ga waarschijnlijk volgende week, als ik die reacties hoor, kan ik niet meer wachten.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:55 schreef Mikkie het volgende:
Wall-E was lachen... en Presto ervoor al helemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |