Je had het regelmatig over promotie, meer verdienen, meer verantwoordelijkheid enzo?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:36 schreef Dizer het volgende:
Omdat het niet beviel en zo... te weinig werk en erg saai...
Alleen toffe mensen willen met mij werkenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
niemand wil met jou werken toch?
Mja, de dvd liefhebbers zijn steeds dunner gezaaid blijkbaar...quote:Op donderdag 3 april 2008 00:12 schreef Timo20 het volgende:
Pascal![]()
deze topic reeks lijkt ook een langzame dood te sterven![]()
ja heb er sinds een paar weken weer een nieuwe hobby bij die ook veel tijd en geld kostquote:Op donderdag 3 april 2008 10:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, de dvd liefhebbers zijn steeds dunner gezaaid blijkbaar...
je kunt het geld beter uitgeven aan dvd`squote:Op donderdag 3 april 2008 17:57 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja heb er sinds een paar weken weer een nieuwe hobby bij die ook veel tijd en geld kost
Wat dat betreft scoor ik beter... al zeker een maand niet, maar kan goed langer zijnquote:Op maandag 7 april 2008 21:46 schreef Timo20 het volgende:
Avond
Het gaat goed, heb al 11 dagen geen dvd`s gekocht of besteld![]()
(pre-orders niet meegerekend, want die zijn nu nog niet betaald
)
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 april 2008 21:53 schreef Mikkie het volgende:
Net even nagekeken, laatste order van 15 januari
quote:areadvd.de meldt dat de EU vanaf 1 december het bedrag voor rechtenvrij invoeren van dvds, e.d. verruimt van ¤22,-- naar ¤150,--.
Eerlijk gezegd mis ik er niet zoveel aan, heb toch geen tijd om te kijken. Waarschijnlijk een groot deel v/d collectie binnenkort de deur uitquote:
Mja, ik heb er in december en januari wel heel veel gekocht, dus daar moet ik je voor laten gaan inderdaadquote:Op dinsdag 8 april 2008 08:46 schreef Dizer het volgende:
Ik win! Want ik heb in de afgelopen 4 maanden maar 1 dvd gekocht
ik ook niet. Heb `t al 2 weken vol gehoudenquote:Op woensdag 9 april 2008 23:13 schreef pascalheister het volgende:
ook niks meer gekocht de laatste maand tijd
Dinner For Onequote:Op vrijdag 11 april 2008 13:55 schreef Thijz het volgende:
Ik weet niet of ik hier goed zit, maar ik ben op zoek naar de kerstfilm/toneelstuk welke gaat over een oudere rijke dame die een kerstdiner geeft en een aantal gasten heeft uitgenodigd. De tafel is netjes gedekt en er ligt een berevel naast de tafel. De gasten komen niet, en de ober drinkt alle drankjes op, en struikelt (dan weer wel, dan weer niet) over het berevel. Elk jaar zie ik het weer voorbij komen, maar kan het nu niet vinden. [ afbeelding ]
Ik kan maar niet op de naam komen, en op Youtube kon ik al niks vinden. Moet een paar collega's dat laten zien, want zij kennen het niet.
Heldquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:38 schreef Timo20 het volgende:
Jawel hoor, het is weer zover:![]()
![]()
![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Tijd voor Bier![]()
[..]
Dinner For One
weet ik tochquote:
Ja hier in de stad zat vroeger de Film Store die 2e hands dvd`s verkocht en inkocht. De zaak is inmiddels failliet btw.quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:13 schreef Strolie75 het volgende:
Zijn er eigenlijk winkels die tweedehands DVD's in- en verkopen?
Ik wil wel van wat DVD's af. Maar om ze nu per stuk via V&A te gaan verkopen is zoveel moeite
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:27 schreef sjeppert het volgende:
haha timo
Mijn God, en niet zo`n klein beetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Is maar goed dat de bus voor de uitwedstrijd van zondag vol is en we ons niet meer konden opgeven. Bespaart volgens mij echt een helehoop ellende
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Ik heb gezondigd. Harry Potter besteld bij cd-wow...quote:Op maandag 7 april 2008 21:53 schreef Mikkie het volgende:
Net even nagekeken, laatste order van 15 januari
weer eens wat besteldquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb gezondigd. Harry Potter besteld bij cd-wow...
Zoveel tijd kost dat aanschaffen niet hoorquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:00 schreef sjeppert het volgende:
ik heb ook al een tijdje niks meer gekocht trouwens
binnenkort dan oz seizoen 4 aanschaffen, nu nog geen tijd voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |