Ben je ook geweest? weer een zaterdag naar de kl*tequote:Op zondag 23 maart 2008 18:38 schreef Professional het volgende:
Dan heb je uiteindelijk een kutavond gehad.
Als je 2 keer ruim voorstaat en dan zo verliest dan vraag je gewoon erom.
Het word nog heel zwaar om de playoffs te halen, ook omdat NEC maar blijft winnen.
Dan heb je gelukquote:Op maandag 24 maart 2008 11:45 schreef sjeppert het volgende:
hier geen sneeuwvlok gezien
Why? Je zat daar best goed tochquote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:59 schreef Dizer het volgende:
Ik heb net ontslag genomen
Mag weer een andere baan gaan zoeken
Kom je nou bij mij werken?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:59 schreef Dizer het volgende:
Ik heb net ontslag genomen
Mag weer een andere baan gaan zoeken
Je had het regelmatig over promotie, meer verdienen, meer verantwoordelijkheid enzo?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:36 schreef Dizer het volgende:
Omdat het niet beviel en zo... te weinig werk en erg saai...
Alleen toffe mensen willen met mij werkenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
niemand wil met jou werken toch?
Mja, de dvd liefhebbers zijn steeds dunner gezaaid blijkbaar...quote:Op donderdag 3 april 2008 00:12 schreef Timo20 het volgende:
Pascal![]()
deze topic reeks lijkt ook een langzame dood te sterven![]()
ja heb er sinds een paar weken weer een nieuwe hobby bij die ook veel tijd en geld kostquote:Op donderdag 3 april 2008 10:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, de dvd liefhebbers zijn steeds dunner gezaaid blijkbaar...
je kunt het geld beter uitgeven aan dvd`squote:Op donderdag 3 april 2008 17:57 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja heb er sinds een paar weken weer een nieuwe hobby bij die ook veel tijd en geld kost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |