Mja, maar als je geen dvd's meer hebt, wat doe je dan in een dvd slowchatquote:Op zondag 9 maart 2008 08:19 schreef Timo20 het volgende:
Môgguh![]()
![]()
![]()
Stoppen met verzamelen is nog geen reden om niet meer in dit topic te komen he
Nieuw vrouwtje opgeduikeld? Vrouwen gaan voor film hèquote:Op zondag 9 maart 2008 22:12 schreef pascalheister het volgende:
kijk de laatste weken bijna geen films meer, maar gelukkig staat er wat moois tegenover
quote:Op zondag 9 maart 2008 22:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nieuw vrouwtje opgeduikeld? Vrouwen gaan voor film hè
Foto`squote:Op zondag 9 maart 2008 23:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja al 2 keer naar de bios geweest binnen een maand tijd, gebeurd me anders nooit
![]()
maar de aantallen van vorige maanden haal ik bij lange na niet
Kon je beter daar zitten dan op Het Kasteel gisterenquote:Op maandag 10 maart 2008 18:43 schreef Professional het volgende:
Timo, helaas heb ik al werk, maar blijkbaar hebben we hetzelfde probleem.
Drukke week gehad, eerst even naar de Cebit in Hannover, en daarna weekendje weg met voetbalteam naar Londen.
Die kans lijkt me in dit topic vrij kleinquote:Op donderdag 13 maart 2008 20:43 schreef Dizer het volgende:
Ik wil 75% van mijn dvd's weg doen... maar heb geen zin in dat verkoop gedoe... zijn er nog mensen die een hele collectie kopen?
Ja dat kun je wel zeggen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:58 schreef pascalheister het volgende:
timo die in amsterdam komt, het moet niet gekker worden
Jij leeft echt voor het weekend hè?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:10 schreef Timo20 het volgende:
Bij deze is het weekend dan letterlijk geopend:
PROOST!!
[ afbeelding ]
quote:
Tijd voor ander werk of andere collega's?quote:Op maandag 17 maart 2008 21:53 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
vindt je het heel gek als je 40 uur per met een paar van die halve garen zit opgescheept ?
gelukkig vanaf morgen geen/minder last van 1 van ze![]()
![]()
. Het zou zo maar reden kunnen zijn om een pilsje te openen
![]()
Collega`s dan toch, met het werk is redelijk weinig misquote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tijd voor ander werk of andere collega's?
Tijd om ze eruit te werken dusquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:40 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Collega`s dan toch, met het werk is redelijk weinig mis
Jup, maar dan moet ik alles alleen doen en daar heb ik ook geen zin inquote:
Voor zover ik weet zitten die R2/4 dingen in een dikke keepcase. Ik heb geen idee wat je met hard en softcover bedoelt.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:09 schreef Professional het volgende:
Ik ben morgen van de partij, jij ook Timo?
Zitten in Fanproject bus 2, 1 zat helaas snel vol.
Heb er zin in, eerst werken tot 16.15, dan snel naar stadion.
En nu hopen op een goed resultaat, al gaat dat echt heel moeilijk worden.
Ik zie net dat bij CD Wow de Sopranos boxen erg goedkoop zijn. Ik zie alleen niet of het een hard- of softcoverbox is. Ik heb 3 hardcoverboxen, en heb geen zin in een softcoverbox. Als iemand dit weet, roepen!
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:09 schreef Professional het volgende:
Ik ben morgen van de partij, jij ook Timo?
Zitten in Fanproject bus 2, 1 zat helaas snel vol.
Heb er zin in, eerst werken tot 16.15, dan snel naar stadion.
En nu hopen op een goed resultaat, al gaat dat echt heel moeilijk worden.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:23 schreef Professional het volgende:
Ik was pas om 4.00 in bed, en om 7.15 hing mijn wekker weer.
Kon eigenlijk slapen tot 8.00, maar mijn vriendin moest opeens naar Eindhoven voor werk, dus weg extra uurtje.
Het was fucking geweldig, we mogen eindelijk weer eens naar de Kuip!
Ben je ook geweest? weer een zaterdag naar de kl*tequote:Op zondag 23 maart 2008 18:38 schreef Professional het volgende:
Dan heb je uiteindelijk een kutavond gehad.
Als je 2 keer ruim voorstaat en dan zo verliest dan vraag je gewoon erom.
Het word nog heel zwaar om de playoffs te halen, ook omdat NEC maar blijft winnen.
Dan heb je gelukquote:Op maandag 24 maart 2008 11:45 schreef sjeppert het volgende:
hier geen sneeuwvlok gezien
Why? Je zat daar best goed tochquote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:59 schreef Dizer het volgende:
Ik heb net ontslag genomen
Mag weer een andere baan gaan zoeken
Kom je nou bij mij werken?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:59 schreef Dizer het volgende:
Ik heb net ontslag genomen
Mag weer een andere baan gaan zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |