quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:25 schreef Professional het volgende:
Woare ze aan ut auwkutte die lamballe?
En als je er wat van zegt dan beginnen ze gelijk te schelden. Dan hebben ze aan mij toch echt de verkeerde. Ik flip terugquote:Ik herken het, bij ons lopen ook van die mensen hun tijd uit te zitten. Hun doen alles goed, en bij de geringste scheet zeiken ze je af.
Daar zit ik nu ook aanquote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:17 schreef Timo20 het volgende:![]()
WEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEND!!!
![]()
PROOST!
ff net een lekkere ijskoude [ afbeelding ] gepakt![]()
Ik heb besloten alleen nog maar films te gaan kopen die ik écht de moeite waard vind. Laatste tijd een periode gehad waarin ik weer regelmatig wat spul kocht, voor de leuk enzo. Maar ik begin ruimtegebrek te krijgen en de voornaamste reden is nog dat m'n interesse wat afneemt. Ik heb tegenwoordig steeds minder tijd om te kijken, draai werkweken van gemiddeld 50 à 60 uur en heb 's avonds een sociaal leven. En als ik dan een avondje tijd heb, dan heb ik vaak het geduld niet om anderhalf à twee uur echt voor een film te gaan zitten. Ik val in slaap of m'n aandacht verslapt zodanig dat ik de film simpelweg niet af kijk, hoe goed 'ie ook is. Daarnaast zit er op dit moment een hoop spul in m'n verzameling waarvan ik zoiets heb van 'dat kijk ik niet nog een keer'. Dan heeft het wat mij betreft niet bijzonder veel zin om 'm te houden.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:50 schreef Professional het volgende:
Mikkie, krijg je er genoeg van, of ga je over op Blue Ray?
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:50 schreef Professional het volgende:
Ik zit nu lekker aan de Hoegaarden, dus Timo zoek me ff een plaatje daarvan.
Ik doe met je mee qua weekendquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:11 schreef Timo20 het volgende:![]()
![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!!
![]()
![]()
![]()
PROOST
Net ff een ijskoud Jupke gepakt.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik doe met je mee qua weekendWel enorm druk nog met studie, maar dat mag de pret niet drukken
Nu lekker een Palmpje.
Mja, maar als je geen dvd's meer hebt, wat doe je dan in een dvd slowchatquote:Op zondag 9 maart 2008 08:19 schreef Timo20 het volgende:
Môgguh![]()
![]()
![]()
Stoppen met verzamelen is nog geen reden om niet meer in dit topic te komen he
Nieuw vrouwtje opgeduikeld? Vrouwen gaan voor film hèquote:Op zondag 9 maart 2008 22:12 schreef pascalheister het volgende:
kijk de laatste weken bijna geen films meer, maar gelukkig staat er wat moois tegenover
quote:Op zondag 9 maart 2008 22:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nieuw vrouwtje opgeduikeld? Vrouwen gaan voor film hè
Foto`squote:Op zondag 9 maart 2008 23:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja al 2 keer naar de bios geweest binnen een maand tijd, gebeurd me anders nooit
![]()
maar de aantallen van vorige maanden haal ik bij lange na niet
Kon je beter daar zitten dan op Het Kasteel gisterenquote:Op maandag 10 maart 2008 18:43 schreef Professional het volgende:
Timo, helaas heb ik al werk, maar blijkbaar hebben we hetzelfde probleem.
Drukke week gehad, eerst even naar de Cebit in Hannover, en daarna weekendje weg met voetbalteam naar Londen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |