quote:
En ze zijn binnenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:35 schreef Timo20 het volgende:![]()
WEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEND!!!
![]()
Morgen kaartjes halen voor Pinkpop![]()
![]()
quote:
Was idd. druk bij Satisfaction. Was wel gezelligquote:Op zondag 17 februari 2008 21:29 schreef Professional het volgende:
Al 30.000 kaarten verkocht.
Stond me toch een rij bij de Satisfaction zaterdag. Ben doorgelopen naar de FRS en heb daar mijn kaartje gekocht.
zijn ze ook lekker snel danquote:Op maandag 18 februari 2008 17:52 schreef pascalheister het volgende:
tijdens de pauze vanmiddag bij de FRS ook maar een pinkpopkaart gehaald, bij het postkantoor wachten ze al een week lang op een nieuwe pc daarvoor
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:25 schreef Professional het volgende:
Woare ze aan ut auwkutte die lamballe?
En als je er wat van zegt dan beginnen ze gelijk te schelden. Dan hebben ze aan mij toch echt de verkeerde. Ik flip terugquote:Ik herken het, bij ons lopen ook van die mensen hun tijd uit te zitten. Hun doen alles goed, en bij de geringste scheet zeiken ze je af.
Daar zit ik nu ook aanquote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:17 schreef Timo20 het volgende:![]()
WEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEND!!!
![]()
PROOST!
ff net een lekkere ijskoude [ afbeelding ] gepakt![]()
Ik heb besloten alleen nog maar films te gaan kopen die ik écht de moeite waard vind. Laatste tijd een periode gehad waarin ik weer regelmatig wat spul kocht, voor de leuk enzo. Maar ik begin ruimtegebrek te krijgen en de voornaamste reden is nog dat m'n interesse wat afneemt. Ik heb tegenwoordig steeds minder tijd om te kijken, draai werkweken van gemiddeld 50 à 60 uur en heb 's avonds een sociaal leven. En als ik dan een avondje tijd heb, dan heb ik vaak het geduld niet om anderhalf à twee uur echt voor een film te gaan zitten. Ik val in slaap of m'n aandacht verslapt zodanig dat ik de film simpelweg niet af kijk, hoe goed 'ie ook is. Daarnaast zit er op dit moment een hoop spul in m'n verzameling waarvan ik zoiets heb van 'dat kijk ik niet nog een keer'. Dan heeft het wat mij betreft niet bijzonder veel zin om 'm te houden.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:50 schreef Professional het volgende:
Mikkie, krijg je er genoeg van, of ga je over op Blue Ray?
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:50 schreef Professional het volgende:
Ik zit nu lekker aan de Hoegaarden, dus Timo zoek me ff een plaatje daarvan.
Ik doe met je mee qua weekendquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:11 schreef Timo20 het volgende:![]()
![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!!
![]()
![]()
![]()
PROOST
Net ff een ijskoud Jupke gepakt.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik doe met je mee qua weekendWel enorm druk nog met studie, maar dat mag de pret niet drukken
Nu lekker een Palmpje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |