Kan op FOK! ook nietquote:Op zondag 25 maart 2007 18:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
En je kan je TOPIC Titel niet meer veranderen. Handig voor je verkooptopic
Is alleen vandaag tochquote:Op maandag 26 maart 2007 09:14 schreef Twisted_Logic het volgende:
Lekker is dat rijden er geen treinen tussen Almelo en HengeloEn ik moest vanuit Borne naar Enschede (Borne ligt tussen Almelo en Hengelo). De heen reis viel opzich nog mee, wordt straks leuk op de terug reis.
De werkzaamheden waren eigenlijk alleen bedoelt voor in het weekend, maar bij het testen werkte iets niet waardoor ze vandaag ook nog moesten doorgaan.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:12 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Is alleen vandaag toch![]()
Rijden heel vaak geen treinen hier in twente![]()
Inderdaad, die functie heb ik nou nooit gebruikt op DVD.nl. Zulke functionaliteit werkt luiheid alleen maar in de handquote:
Ik kan het wel op FOKquote:Op maandag 26 maart 2007 16:51 schreef slindenau het volgende:
[..]
Inderdaad, die functie heb ik nou nooit gebruikt op DVD.nl. Zulke functionaliteit werkt luiheid alleen maar in de hand.
Heb je harde of zachte lenzen? Ik krijg zachte, maar de opticien weet niet heel zeker of dat wel goed gaat met mijn ogen dus moet ik na een half jaar op controle, als mijn ogen dan slechter zijn geworden krijg ik harde lenzen....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:14 schreef slindenau het volgende:
Lenzen...het indoen voor het eerste keer was bij mij ook een ramp.
Nu een jaartje of 1~2 later ben ik het telkens in en uit moeten doen, en elke maand nieuwe kopen etc. helemaal zat...dus ik gaat weer van de lenzen af.
Bij mij is een bestelling voor de 2e keer delayedquote:Op maandag 26 maart 2007 20:54 schreef Dizer het volgende:
Damn! Vrijdag bij CD-WOW besteld, vandaag al verzonden!
.
Als het de Nederlandse versie is, mag je hem met mij ruilen. Alleen alle verzendkosten zijn dan voor jouquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:34 schreef Shogo het volgende:
En ik heb een keer iets snel binnen is het de verkeerde uitgave.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |