hoe duur wil je het makenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Enig idee hoe duur de LOST season 2 DVD box is?
De laatste keer dat ik er kwam, kwam ik voor een aanbieding die die dag in zou gaan. Het was 's middags en ze hadden nog geen tijd gehad om de dvd's om te prijzen en dus kreeg ik niks voor de aanbiedingsprijs mee. Toen had ik het ook even gehad.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:04 schreef slindenau het volgende:
Ik kan met trots melden dat ik nog nooit 1 voet in een MM heb gezet, ooit.
Lost Seizoen 2 ¤39,99 bij vanleestquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mwoah de prijs verschillen zijn dusdanig verschillend, dus gewoon de 7DVD set. Ongeveer ¤60,- ?
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:08 schreef Mike het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik er kwam, kwam ik voor een aanbieding die die dag in zou gaan. Het was 's middags en ze hadden nog geen tijd gehad om de dvd's om te prijzen en dus kreeg ik niks voor de aanbiedingsprijs mee. Toen had ik het ook even gehad.
En als ze het daar niet mee eens zijn kun je toch altijd nog de dvd weer terug leggen. Je hebt immers toch nog niet betaald.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:57 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dan moet je zeggen dat het niet jouw fout is dat ze het nog niet hebben omgeprijst en dat die aanbieding al geldig is. Dan krijg je `m als het goed is gewoon mee voor die prijs
Tenminste, dat heeft m`n broertje eens verteld. Die kan het weten, die werkt er
Ik heb het in mijn achterhoofd zitten dat ik een nieuwe toffe op moet maken.quote:
Is de FRS vaak nog goedkoper uit. MM is echt duurquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:54 schreef washandje het volgende:
MM is niet duur? Vergeleken met online wel, maar als je kijkt naar FRS enzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |