newbiequote:Op maandag 4 juni 2007 00:32 schreef drs_Kiwi het volgende:
(zag nu pas dat ik de laatste post had, is het dan de bedoeling dat ik ook een nieuw topic open?)
Wat ben ik nu weer vergetenquote:Op maandag 4 juni 2007 00:37 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Hey, nu ik je zie moet ik ergens aan denken. Ik heb nog iets dat van jou is.....
Ow dacht dat je mijn aansteker hadquote:Op maandag 4 juni 2007 00:41 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Een zwarte strapon.Het begint een beetje te irriteren.
Ontopic: Ik heb een nieuwe teevee![]()
![]()
Hehehe, was het een foutje van hun?quote:Op maandag 4 juni 2007 00:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ow dacht dat je mijn aansteker had![]()
Ik heb 2 dvd-spelers gekregen bij mijn nieuwe i-net-abbo. Het was de bedoeling maar 1ntje, maar ik kreeg er twee.
En aangezien ik al 1 dvd-recorder had en 2 zoals-ze-het-uitkomt-werkende-dvd-spelers had, heb ik nu een overvloed aan dvd-spelers![]()
Yepz.... heb 'm er eentje nog netjes in de doos zitten, als ze er over 3 maanden nog niet naar hebben gevraagd geef ik 'm aan een vriendin, aan 4 dvd-spelers heb ik wel genoeg in mijn 3 kamerflatjequote:Op maandag 4 juni 2007 00:46 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Hehehe, was het een foutje van hun?
Yeah. Een overdekt/bedekt balkon neem ik aan?quote:Op maandag 4 juni 2007 00:49 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Yepz.... heb 'm er eentje nog netjes in de doos zitten, als ze er over 3 maanden nog niet naar hebben gevraagd geef ik 'm aan een vriendin, aan 4 dvd-spelers heb ik wel genoeg in mijn 3 kamerflatje![]()
(op mijn balkon heb ik btw ook een tv-tje en dvd-speler staan)
Yepzzz:quote:Op maandag 4 juni 2007 00:51 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Yeah. Een overdekt/bedekt balkon neem ik aan?
Dat zou je denken, maar in de winter is het een vrieskist en in de zomer een saunaquote:Op maandag 4 juni 2007 00:54 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Zo. Lekker lijkt me dat zo in de winter én de zomer.![]()
Ja, met al dat glas hoeft er maar een straaltje zonneschijn op te komen om het om te toveren in een kas. Maar aan de andere kant, lekker in de bikini vertoeven bij -10 is ook niet verkeerd.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:01 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dat zou je denken, maar in de winter is het een vrieskist en in de zomer een sauna![]()
Woon hier nu 6 jaar en ben sinds een maand of wat voor het eerst daar gaan zitten aan het einde van de middag, ramen openschuiven en dan in bikini alvast een beetje voorkleuren, lekker in de schommelstoel en ik heb digitale televisie dus dat ding neem ik dan ook mee het hok in om radio te luisteren.
Maargoed, dat gaat straks ook niet meer als het 's nachts ook niet meer echt afkoelt.
Van de week liep iedereen ook in jas en dikke kleding buiten, en ik lag daar boven in mijn bikini, zo fukking warm is het daar zonder wind en geen bewolking.
Hey, goed dat je het zegtquote:Op maandag 4 juni 2007 01:02 schreef Mike het volgende:
Hallo.
Ik wil jullie er wel even op wijzen dat dit geen algemene slowchat is, maar een slowchat over dvd en film.
Sorryquote:Op maandag 4 juni 2007 01:02 schreef Mike het volgende:
Hallo.
Ik wil jullie er wel even op wijzen dat dit geen algemene slowchat is, maar een slowchat over dvd en film.
9,99 bij de FRSquote:Op maandag 4 juni 2007 01:05 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Sorry![]()
Over films gesproken dus... wie heeft Bittermoon voor mij![]()
En over de bergen dvd-spelers die ik heb, die zijn toch ook best belangrijk als je een filmpje wilt kijkenquote:Op maandag 4 juni 2007 01:06 schreef drs_Kiwi het volgende:
maar het ging nog over tv kijken op het balkon![]()
daarstraks tijdens het zappen bij bowling for columbine blijven hangen; best interessante docu
Ik had daar gekeken en ze hadden 'm niet en bij ons zijn ze tegenwoordig niet meer zo behulpzaam dat ze gaan bestellen voor jequote:
Je kunt 'm ook onlin bestellen bij de FRS he?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik had daar gekeken en ze hadden 'm niet en bij ons zijn ze tegenwoordig niet meer zo behulpzaam dat ze gaan bestellen voor je![]()
Vriendlief had 'm bij bol.com besteld maar dat werd 'm dus ookal niet![]()
Van de week maar weer even naar FRS en me niet zomaar laten afschepen door zo'n puisterig-pubertje![]()
Tnx, hopelijk gaat dat dan beter dan bij BOLquote:Op maandag 4 juni 2007 01:11 schreef Mike het volgende:
[..]
Je kunt 'm ook onlin bestellen bij de FRS he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |