Wow... klinkt goedquote:Op maandag 15 januari 2007 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
Een serie over de Amerikaanse president en zijn staf. Vrij reeel, als hebben ze wel een democraat als president. En dan alles wat erbij komt, van smerige politiek, chantage, machtsstrijd, oorlogen, rampen, etc. Voor mij de beste drama serie die er is, zonder enige concurrentie in de buurt.
Yep, het zoiets gezien bij bol.comquote:Op maandag 15 januari 2007 23:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wow... klinkt goedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Er is toch een complete box-set van?
Is het ook. Acteerprestaties. Damn. Overigens heb ik Capote maar een stukje van gezien, maar imo had Jaquin Phoenix de oscar moeten winnenquote:Op maandag 15 januari 2007 23:20 schreef Piovan het volgende:
Heb gisteren Walk The Line eindelijk eens gezien. Prachtige film zeg !!
Jaaaahquote:Op maandag 15 januari 2007 23:20 schreef Timo20 het volgende:
Dat gedoe dat m`n avatar niet in de OP te zien is begint me best te irriterenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en ja: ik heb `t aangepast op de wiki paginaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan doe er wat aanquote:Op maandag 15 januari 2007 23:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jaaaahom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zeker wetenquote:Op maandag 15 januari 2007 23:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is het ook. Acteerprestaties. Damn. Overigens heb ik Capote maar een stukje van gezien, maar imo had Jaquin Phoenix de oscar moeten winnenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mensen met hype-iconenquote:Op maandag 15 januari 2007 23:22 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dan doe er wat aanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 15 januari 2007 23:21 schreef Dizer het volgende:
Overigens, je staat nog steeds op de "misschien" lijstje van FTR meet... hoe en wat nou?
DVD aanbiedingen deel 23 - Koopjes voor de feestdagenquote:Op maandag 15 januari 2007 23:26 schreef Piovan het volgende:
Is er trouwens ook een nieuw aanbiedingen topic?
Ik kan het nergens vinden.
Mensen die zeuren over hype iconenquote:Op maandag 15 januari 2007 23:23 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mensen met hype-iconenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ligt er nog steeds aan waar en wanneerquote:
Dat is al bekendquote:Op maandag 15 januari 2007 23:38 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Mensen die zeuren over hype iconenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
Ligt er nog steeds aan waar en wanneerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wist ik niet, kom nooit in dat topicquote:Op maandag 15 januari 2007 23:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat is al bekendom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.! Dus zeg opJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
FTR meeting 2007!quote:Op maandag 15 januari 2007 23:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wist ik niet, kom nooit in dat topicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zeg ff wanneerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop