en? problemen met je pc?quote:Op maandag 4 december 2006 23:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
[afbeelding]
Misschien een oudje, maar ik kende hem nog niet.
hehequote:Op dinsdag 5 december 2006 00:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je probeert ons nu ook gewoon nog geld af te troggelen voor die meid? Timo toch!
Ik (na vandaag) al 6 dagen niet meerquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:17 schreef Shogo het volgende:
Al 2 weken geen dvd's gekocht.Helaas is dat termijn morgen afgelopen want dan ga ik 24 Seizoen 5 halen.
Die ben ik ook nog van plan te bestellen bij wow.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik krijg morgen of overmorgen ook 24 Seizoen 5 binnen! Eindelijk kijken!
Zojuist ook nog The A-Team Seizoen 2 besteld!
OKquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik (na vandaag) al 6 dagen niet meer![]()
Alhoewel, niet helemaal: m`n Narnia gift set is vandaag verzonden door dvdpacific dus dan heb ik officieel wel iets gekocht-----> credit card wordt gecharged
Al een paar uur niets gekocht![]()
Je kan een heerlijk seizoen verwachten.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb mezelf kunnen bedwingen door niet de HDTV Rips te downloadenNu dus voor het eerst op DVD kijken
ben benieuwd wat je van THE SHITMAN MURDERS vindquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:06 schreef Timo20 het volgende:
2x Monsturd (1 voor mij, 1 voor m`n broertje als kerst cadeautje)
waarom van 24 wel weer de r1 danquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]
OK![]()
net dan toch weer wat besteld: 24 - seizoen 5 (R1 uiteraard) en 2x Monsturd (1 voor mij, 1 voor m`n broertje als kerst cadeautje)
Gezien en afgevinkt. Ik voel me nietig, dit is pas de 26e film van de IMBD Top 250 die ik gezien hebquote:Op woensdag 6 december 2006 16:00 schreef Geqxon het volgende:
*stopt American Beauty in de DVD speler*
Ik heb net de lijst even doorgenomen en kom op 49 uit. Zitten dus zeker nog wel films bij die ik moet zien. Maar er staat ook genoeg op wat ik niet hoef te zien.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:08 schreef Geqxon het volgende:
Mja, ik vind het gewoon jammer. Het mooie van 24 is dat het real-time is, en dat word zo omzeep geholpen.
Daarnaast heeft het telkens een week moeten wachten ook zo zijn charmes, aangezien je anders telkens een jaar moet wachten
[..]
Gezien en afgevinkt. Ik voel me nietig, dit is pas de 26e film van de IMBD Top 250 die ik gezien heb
quote:Op woensdag 6 december 2006 00:52 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
ben benieuwd wat je van THE SHITMAN MURDERS vind
Heb je `m ook gezien? hij`s echt coolquote:
omdat ik van de eerste 4 seizoenen ook de R1 versies heb. En hoezo "wel weer"quote:Op woensdag 6 december 2006 17:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
waarom van 24 wel weer de r1 dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |