Die is idd limitedquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:36 schreef Dizer het volgende:
Was die limited? Toen in die tijd ook voor zo iets gekocht... 20 a 30 euro...
Heb hem nog voor 15 euro verkocht of zo

Jammerquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:12 schreef Professional het volgende:
Uh nee, uit principe niet.
Nee, ik heb een bruilof dit weekend, gelukkig niet van mezelf.
Heb wel gezegd dat als ze in de finale komen dat ik er wel heen wil rijden.

Toffe boxquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:14 schreef Professional het volgende:
Zaterdag sinds 2 maanden weer eens in de MediaMarkt geweest en meteen maar ff de Monty Python box gekocht.

Zonde hè. Ik was in Bern tegen Frankrijk, één groot feest. Wilde naar Basel, maar moest werken dat weekend, dus kon helaas niet. Achteraf niet heel erg, al blijft de sfeer daar natuurlijk geweldig.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:51 schreef Timo20 het volgende:
Volk![]()
![]()
Basel was geweldig. Eén groot feest, totdat de wedstrijd begon

wij zouden ook gaan. erg jammer inderdaadquote:Ik zou ook met een paar vrienden naar Wenen gaan als ze het zouden halen, maar dat hoefden we dus al niet meer te regelen

Monty Python is inderdaad erg goedquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:14 schreef Professional het volgende:
Zaterdag sinds 2 maanden weer eens in de MediaMarkt geweest en meteen maar ff de Monty Python box gekocht.

Alles van de heren Monty Python is gewoon goddelijkquote:Op zaterdag 5 juli 2008 05:01 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Monty Python is inderdaad erg goedIk vind vooral "The art of not being seen" erg grappig. Ik zag dat op België 2 The Flying Circus weer herhaald word

Dat is het zekerquote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:57 schreef slindenau het volgende:
[..]
Alles van de heren Monty Python is gewoon goddelijk.

Niks mis met Samsungquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:34 schreef Timo20 het volgende:
Nice, maar ga dan voor een Panasonic. Die zijn beter dan Samsungs

Wel gaaf!!! Hoe bevalt Canada?quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:32 schreef Professional het volgende:
Live uit Canada.
Zondag naar Get Smart geweest en de rijen voor The Dark Night beginnen buiten de bioscoop, niet normaal.

Je ging toch alles van de hand doen...waarom dan nu toch weer kopen?quote:Op maandag 21 juli 2008 14:28 schreef Dizer het volgende:
Ik heb 1 week tijd 2 dvd's gekocht![]()
![]()
![]()
![]()
Das een tijd geleden
August Rush en Futurama: Bender's Big Break of zo

Ik heb nog altijd een to-buy list staan. Dat is deze:quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je ging toch alles van de hand doen...waarom dan nu toch weer kopen?

Panasonic lelijkquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Niks mis met Samsung. En Panasonic zijn lelijke tv's om te zien! En hebben alleen grote plasma's en geen grote LCD's

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |