Ik heb gewoon worstevingers, of de knopjes zijn te klein!quote:Op maandag 7 januari 2008 14:44 schreef cul_non_kul het volgende:
@ Euc
"De komende en de gaande, zij treffen elkaar op de heuvelpas der ontmoetingen"
@ knynk: dat gebeurde mij in't begin ook, vlgs. mij begin ik nu het FOK-gebeuren een beetje te snappen
ik kon geen leuke vinden!quote:Op maandag 7 januari 2008 14:48 schreef Den_Haag het volgende:
He, waar is de titelsubject foto????
Ach joh geeft niet, iedere genie maakt wel eens een foutje toch!quote:Op maandag 7 januari 2008 14:40 schreef AKnynke het volgende:
Ik druk steeds op quote in plaats van edit. Wat een dork ben ik toch ook!
al duttend hardlopen?quote:Op maandag 7 januari 2008 14:50 schreef ColdFeet het volgende:
Pffff, ik ben nog steeds een beetje katterig... Wat zal ik eerst gaan doen: hardlopen, of een middagdutje doen?
Vertel anders aan ons in je eigen woorden wat je leest! Win-win situatie, jij begrijpt t en wij leren ervanquote:Op maandag 7 januari 2008 14:51 schreef Den_Haag het volgende:
Ik zit naast het werk het boek Strategy and the Business Landscape door te nemen. Taaie kost. Het voordeel van het boek is dat het dun is, het nadeel van het boek is dat het dun is. Extreem compact geschreven. Je kunt de tekst niet scannen
quote:Op maandag 7 januari 2008 15:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Vertel anders aan ons in je eigen woorden wat je leest! Win-win situatie, jij begrijpt t en wij leren ervan
he bah, saai! Niets geen win-win. Ik ga wel verder met absolute en relative poverty lines.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:44 schreef Den_Haag het volgende:
By the mid-1970's, PIMS contained dataon 620 SBU's drawn from 75 diversified corporations. These data were originally used to explore the determinants of returns on investment by regressing historical returns on several dozen variables, including market share, product quality, investment intensity, and markteing and R&D expenditures. The regressions established what were supposed to be benchmarks for the potential performance of SBUs with particular charecteristics against which their actual performance might be compared.
Zoiets.
Eitje, die PIMS data is gewoon superbelangrijk.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:44 schreef Den_Haag het volgende:
By the mid-1970's, PIMS contained dataon 620 SBU's drawn from 75 diversified corporations. These data were originally used to explore the determinants of returns on investment by regressing historical returns on several dozen variables, including market share, product quality, investment intensity, and markteing and R&D expenditures. The regressions established what were supposed to be benchmarks for the potential performance of SBUs with particular charecteristics against which their actual performance might be compared.
Zoiets.
Het eitje en de pims (van LU) kan ik nog wel onder culinair scharen, het overige niet bepaaldquote:Op maandag 7 januari 2008 15:54 schreef SHE het volgende:
[..]
Eitje, die PIMS data is gewoon superbelangrijk.
Er zijn 2 begrippen die bij mij een belletje doen rinkelen, PIMS (van LU) en SBU (studie belastings uren)... Maar t zal wel volledig ergens anders over gaan.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:44 schreef Den_Haag het volgende:
Zoiets.
Het is idd voor bedrijfskunde Shequote:Op maandag 7 januari 2008 16:04 schreef SHE het volgende:
Ik kan mij zulke schrijfsels nog wel herinneren toen ik mij door bedrijfskunde heen worstelde.
Ik heb de hele studie het idee gehad dat ik knetterstoned was. Ik las de teksten één keer, twee keer, drie keer en bij keer nummer vijf vroeg ik me af of ik wellicht het boek niet eerst moest omdraaien.
"Het lichaamsgewicht wordt gebruikt als een belangrijke graadmeter om na te gaan, of de energetische waarde van de voeding is afgestemd op de behoefte van een individu. Op consultatiebureaus voor zuigelingen en kleuters houdt men het gewicht en de lengte van het kind nauwkeurig bij. Als het gewicht sterk afwijkt van wat voor een bepaalde lengte als normaal wordt beschouwd, is dat voor de medewerkers van een consultatiebureau een teken dat er teveel of te weinig wordt gegeven. Ze zullen de ouders een voedingsadvies geven.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:09 schreef cul_non_kul het volgende:
Als die literatuur lichtverteerbaar is
Das ons zustertjequote:Op maandag 7 januari 2008 16:09 schreef AKnynke het volgende:
wat studeer je Leintjeuh?
Dit is een van de tammere stukken tekst...quote:Op maandag 7 januari 2008 16:09 schreef cul_non_kul het volgende:
Als die literatuur lichtverteerbaar is
Verpleegkunde (HBO)quote:Op maandag 7 januari 2008 16:09 schreef AKnynke het volgende:
wat studeer je Leintjeuh?
Psychiatriequote:Op maandag 7 januari 2008 16:18 schreef Euc- het volgende:
Das ons zustertje![]()
Was toch op psychologie gericht?
Ik was er al bang voorquote:Op maandag 7 januari 2008 16:16 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Het is idd voor bedrijfskunde She
Pankaj Ghemawat heeft het geschreven. Ben nu bezig met the Portfolio model, alle variaties daarop.
Leuk!quote:Op maandag 7 januari 2008 16:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dit is een van de tammere stukken tekst...
[..]
Verpleegkunde (HBO)
Toe maar!quote:Op maandag 7 januari 2008 16:24 schreef Den_Haag het volgende:
Wil me meer bezig gaan houden met de aansturende kant van de bedrijven waar ik kom. Heb het gevoel dat ik meer kan bereiken als ik een niveau hoger dan het technische aan de slag ga.
't trouwens part-time naast het werk, bij Nyenrode.
Kheb nog een brakke foto gevonden van mezelf in (ouderwetsch) zusteroutfitje. Helaas alleen mn hoofd, maar die durf ik wel te delen!quote:Op maandag 7 januari 2008 16:23 schreef AKnynke het volgende:
Leuk!
nog niet tegen gekomen. Maar de kans is wel aanwezig. Voornaam zeker Fred (zoals 30% van de docentenquote:Op maandag 7 januari 2008 16:26 schreef SHE het volgende:
[..]
Toe maar!
Zit die engerd van een Dorsman nog bij Nyenrode?
ook hier ff tvptje, wat gaan jullei snel zegquote:
nahh daar doen we niet aan, so don't worryquote:Op maandag 7 januari 2008 17:07 schreef cul_non_kul het volgende:
Kerstvrij en voorbereid op Pasen?
Paaseitjes met caramel vulling! Oeh heerlijk! Of praline vullingquote:Op maandag 7 januari 2008 17:14 schreef Euc- het volgende:
Van de kerstkransjes met musket naar de paaseitjes vulling, wat houd ik van chocolade
Winst = Omzet - Kostenquote:Op maandag 7 januari 2008 14:51 schreef Den_Haag het volgende:
Ik zit naast het werk het boek Strategy and the Business Landscape door te nemen. Taaie kost. Het voordeel van het boek is dat het dun is, het nadeel van het boek is dat het dun is. Extreem compact geschreven. Je kunt de tekst niet scannen
Dorsman... aaaaaaaaaaaaaaaaargh. Etter. Vlottend Financieel Management (o.a.)... het zit ook in zijn naam natuurlijk... dor... en dat zijn die boeken ook. Blegh.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:26 schreef SHE het volgende:
[..]
Toe maar!
Zit die engerd van een Dorsman nog bij Nyenrode?
Gefeliciteerd KrnKjequote:
quote:Op maandag 7 januari 2008 19:22 schreef Bluezz het volgende:
@ leintjuh, dat kapje was maar nét afgeschaft toen ik mijn opleiding ging doen
Heb nog wel ergens een foto van zuster bloes, groen/wit, mét gesteven boordje en niet te korte rok
achtervolg je me?quote:
Mijn moeder heeft in de opleiding die kapjes gebruikt... Ze had er nog een geloof ik, of ze had m zelf gemaakt...quote:Op maandag 7 januari 2008 19:22 schreef Bluezz het volgende:
@ leintjuh, dat kapje was maar nét afgeschaft toen ik mijn opleiding ging doen
Heb nog wel ergens een foto van zuster bloes, groen/wit, mét gesteven boordje en niet te korte rok
Shit, kruisjes!quote:Op maandag 7 januari 2008 19:32 schreef AKnynke het volgende:
Zo, lekker gegeten! Zo hoort echte snert er uit te zien...
[ afbeelding ]
en op!
[ afbeelding ]
en zo hoort hetquote:Op maandag 7 januari 2008 19:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft in de opleiding die kapjes gebruikt... Ze had er nog een geloof ik, of ze had m zelf gemaakt...
Er werd een feestje gegeven, waarbij het teamhoofd van mn moeders afdeling in het zonnetje werd gezet... Ik mocht de ouderwetse strenge zuster spelen. Ik had zo'n ouderwets zusterjurkje, maar de onderzoom was zo'n 15 cm. hoger gemaakt, tot net boven de knie. Het geheel werd afgemaakt met witte kniekousen en witte birkenstocks.
Heerlijk een avond lang voor lul gelopen.
quote:
Alleen stellen ze altijd de vervelende vraag: Hoe?quote:Op maandag 7 januari 2008 18:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Winst = Omzet - Kosten
Jouw taak: verhoog de omzet of verminder de kosten.
Klaar.
Ben nog maar net begonnenquote:Op maandag 7 januari 2008 18:44 schreef beunkster het volgende:
[..]
Dorsman... aaaaaaaaaaaaaaaaargh. Etter. Vlottend Financieel Management (o.a.)... het zit ook in zijn naam natuurlijk... dor... en dat zijn die boeken ook. Blegh.
En ja, hij zit nog steeds bij Nyenrode (vriend van me heeft eens een repetitiecursus van hem gehad voor onze Nivra-Nyenrode opleiding). Hij schijnt toch nog wel aardig goed te zijn in lesgeven... heb hem nooit meegemaakt in ieder geval.
Doe mij maar de Amerikaanse literatuur. Hilton, Maher & Selto met hun Cost Management: Strategies for Business Decisions bijvoorbeeld. Of Gray/Needles, met Financial Accounting: A Global Approach.
Ook zo'n leuk boek (not...) is Management & Organisatie van Keuning en Eppink... ook vast wel bekend.
En hoe voel je je zelf, Tess?quote:Op maandag 7 januari 2008 20:21 schreef Tezz het volgende:
Zoooooooooo ff een snelle tvp tussendoor. Kwam om half zes thuis van het werk en kind was nog steeds errug ziek. Dus ben nu al weer een tijdje aan het verpleegster-en (mag ik dat hoofdkapje ff lenen??). Ga zo snel weer ff naar haar toe!!!!
Beterschap voor Bquote:Op maandag 7 januari 2008 20:21 schreef Tezz het volgende:
Zoooooooooo ff een snelle tvp tussendoor. Kwam om half zes thuis van het werk en kind was nog steeds errug ziek. Dus ben nu al weer een tijdje aan het verpleegster-en (mag ik dat hoofdkapje ff lenen??). Ga zo snel weer ff naar haar toe!!!!
Voor wat moet je dan naar die arts DE?quote:Op maandag 7 januari 2008 20:48 schreef DarkElf het volgende:
hallo allemaal
zo lekker gegeten en nu op de bank ploffen....
Morgen naar het ziekenhuis (blegh) naar een arts waar ik meteen al de schurft aan had
maar hé iedereen verdient een tweede kans he?
Tuuuuuurlijk jongen, zal ik direct ff die presentatie voor je komen doen?quote:Geachte hyver
Ik zit met een dringende vraag, ik zie bij de hotelschool hyves dat jij daar leerzaam was.
Ik zit nu in het 3e jaar en moet een ondernemingsplan schrijven, ik heb echter een achterstand ivm problemen thuis.
Daarom smeek ik U om mij uw ondernemingsplan te sturen, ik ben zwaar depressief door alle stress die ik heb, aan zowel school als de problemen thuis.
Met vriendelijke groet,
Quanta Kosta?quote:Op maandag 7 januari 2008 20:56 schreef Euc- het volgende:
[..]
Tuuuuuurlijk jongen, zal ik direct ff die presentatie voor je komen doen?
het viel te proberen natuurlijkquote:Op maandag 7 januari 2008 20:56 schreef Euc- het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 januari 2008 20:56 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ligt aan de presentatiequote:Op maandag 7 januari 2008 21:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Quanta Kosta?
Wel een hele originele manier van dingen vragen trouwens.
Ach wel oke. Beetje weinig geslapen vannacht, maar ik vind het vooral zielig voor haar. Zo'n klein meisje met zo veel pijn boven een pleepot is niet leuk. Zegt de kleine uk vannacht ook nog: 'mam, ga jij maar lekker terug naar bed hoor, ik kan wel alleen spugen'...................ohhhhhhhhh daar smelt een moederhart echt van!quote:
Tsjonge wat een zielige bedelbrief. En overduidelijk ben jij niet de enige die m krijgt...quote:Op maandag 7 januari 2008 20:56 schreef Euc- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |