Gewoon gaan waar je heen wilt. Ik kan je vertellen dat Amerikanen en Canadezen weinig van elkaar verschillen in mijn omgeving.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:55 schreef Euc- het volgende:
@ popolon: ik bedoelde niet in de usa, maar meer Canada, Alaska (ok ok, toch usa, maarja..), finland, zweden, noorwegen, bovenin rusland etc
Verder is het nu nog niet erg nuttig om iets op monsterboard te zoeken, eerst maar eindstage lopen en zorgen dat ik mn diploma's krijg etc..
quote:Op woensdag 19 december 2007 17:08 schreef Tezz het volgende:
Ik heb al de hele dag zo'n kriebelig gevoel in mijn buik, alsof er iets leuks te gebeuren staat. Maar ja ik moet werken vanavond dus ik zou niet weten wat er dan leuk zou moeten zijn?
Tezzdochter :quote:Op woensdag 19 december 2007 17:08 schreef Tezz het volgende:
Mijn dochter zit mee te kijken en vindt deze:smiley erg leuk.
Speciaal voor haar:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het zal dan wel. Een bestuursvergadering met allerlei gepensioneerde mannen die vroeger, jaaaaaaa vroeger ooit handsom en stoer manager-den. Maar dat was dan heeeeeeeeel vroeger. Mijn rol tijdens die vergadering is: opzitten, pootjes geven, koffie rondbrengen en notulen maken. Nou ja. Misschien is het de afsluitende kerstborrel die me vreugde gaat brengen?? We zullen zien....quote:Op woensdag 19 december 2007 17:09 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]Is het het werk wellicht, wat je vervult van vreugde?
Woehahaha! Ze zegt: danku kerstmevrouw!!!!!!!! (ja voor haar zijn de avatars natuurlijk bindend he, qua imagination)quote:Op woensdag 19 december 2007 17:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tezzdochter : [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 december 2007 17:13 schreef Bluezz het volgende:
Wat zegt je sterrebeeld Tezz
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo voldoende?
Huh? En heb je dat dan alleen bij posts van mij of altijd?? Ik heb er nooit last van!quote:Op woensdag 19 december 2007 17:15 schreef Euc- het volgende:
Heb dit steeds vaker, zo irritant! Meer mensen last van?
Hallo bloesiedame.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:05 schreef Bluezz het volgende:
Popje wat gezellig dat je hier langs komt
quote:Op woensdag 19 december 2007 17:05 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind gourmetten ook niezo, fondue liever eigenlijk...wil nog wel een keer chinees fonduen!
Ja, hallo NL versta ik wel hoor, ook afkortingenquote:Op woensdag 19 december 2007 17:18 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Ik vond het chinees fonduen (sissende sampan
) grappig, maar niet vhhv (voor herhaling vatbaar)
Danku! Je weet het he, mannen zijn net whisky... hoe ouder hoe lekkerderquote:Congrats met Golf overigens
Wel eens, is een bug... moet je even F5.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:15 schreef Euc- het volgende:
[ afbeelding ]
ehm...niet gaan slobberen hequote:Op woensdag 19 december 2007 17:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, hallo NL versta ik wel hoor, ook afkortingen![]()
[..]
Danku! Je weet het he, mannen zijn net whisky... hoe ouder hoe lekkerder
zorg dat je het zuipwerk aan de krasse knarren overlaat en je zult zien wat een vreugde het brengt om de vergane gloriemannen rond te zien zwalkenquote:Op woensdag 19 december 2007 17:12 schreef Tezz het volgende:
[..]
Het zal dan wel. Een bestuursvergadering met allerlei gepensioneerde mannen die vroeger, jaaaaaaa vroeger ooit handsom en stoer manager-den. Maar dat was dan heeeeeeeeel vroeger. Mijn rol tijdens die vergadering is: opzitten, pootjes geven, koffie rondbrengen en notulen maken. Nou ja. Misschien is het de afsluitende kerstborrel die me vreugde gaat brengen?? We zullen zien....
heb ik ook heel vaak jaquote:Op woensdag 19 december 2007 17:15 schreef Euc- het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb er nog veel meer, maar daar wordt tessekind niet blij vanquote:
ik merk het jaquote:Tja... we hebben er een paar flinke sc'ers bij [ afbeelding ]
Ik vind het prachtig, was al zo lang dezelfde kliek.. Tijd voor vernieuwing!quote:Op woensdag 19 december 2007 17:29 schreef Bluezz het volgende:
Muck
Tja... we hebben er een paar flinke sc'ers bij [ afbeelding ]
preciesquote:Op woensdag 19 december 2007 17:55 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig, was al zo lang dezelfde kliek.. Tijd voor vernieuwing!
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 19 december 2007 18:07 schreef AKnynke het volgende:
* AKnynke heeft een stageplaats!
Na anderhalf uur gepraat te hebben heb ik zeer waarschijnlijk een stageplaats. Het enige wat nog een probleem is zijn de financieen, ze nemen normaal alleen studenten aan, en ik ben dan geen student meer, en hij wil me niet op de loonlijst opnemen ivm belastingen etc. Maar, ik kan in februari beginnen!
In Maastricht, op de zesde verdieping van centre ceramique (geweldig uitzicht!!!)quote:Op woensdag 19 december 2007 18:26 schreef Euc- het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!![]()
![]()
Waar is het ergens? In Maastricht of elders in het land?
Nee, dat is iets waar ik nu even niet op de naam van kan komen, hoort in ieder geval bij het Bonnefantenmuseum...quote:
Oe tof, zit je vlakbij mijn 2 favoriete tenten in Maastrichtquote:Op woensdag 19 december 2007 18:27 schreef AKnynke het volgende:
[..]
In Maastricht, op de zesde verdieping van centre ceramique (geweldig uitzicht!!!)
coffeelovers en de vitrine?quote:Op woensdag 19 december 2007 18:33 schreef Euc- het volgende:
[..]
Oe tof, zit je vlakbij mijn 2 favoriete tenten in Maastricht![]()
Nouja, iig aan die kant van de maas
Have funquote:Op woensdag 19 december 2007 18:44 schreef Muck het volgende:
maar popjens, doen jullie lief vanavond?
ik ben naar een kerst-concert
Voor?quote:Op woensdag 19 december 2007 18:59 schreef golfer het volgende:
Jeetje, wat SC-en jullie er de laatste tijd op los. De topics gaan wel erg hard.
Nog bedankt voor alle felicitaties tussendoor.
Relleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 19 december 2007 18:44 schreef Muck het volgende:
maar popjens, doen jullie lief vanavond?
ik ben naar een kerst-concert
Thanks!quote:Op woensdag 19 december 2007 19:45 schreef Den_Haag het volgende:
@Nynke, FELI!!!!![]()
@Euc, binnenkort dan maar weekend Maastricht?
@Tezz, rare gevoelens in de buik?? Zwanger??
Ik eigenlijk ook niet, maar heb besloten dat ik m'n scriptie links ga laten liggen tijdens de vakantie.quote:
Dus je hebt je helemaal kaal laten knippen?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:19 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik ben naar de kapper geweest, ik denk dat er zo'n 20/25 cm vanaf is
nope tot een paar cm over mijn oren, in laagjes, pony is ook een stuk korter nu, ben er helemaal blij meequote:Op woensdag 19 december 2007 20:31 schreef Isabeau het volgende:
Oh SoL, ik ben dol op lang haar bij vrouwen! Het is nu toch niet héél erg kort hè
Als je er zelf maar blij mee bent, dat is het belangrijkstquote:Op woensdag 19 december 2007 20:41 schreef SeaOfLove het volgende:
nope tot een paar cm over mijn oren, in laagjes, pony is ook een stuk korter nu, ben er helemaal blij mee
het voelt helemaal goed, ik was al ruim anderhalf jaar niet naar de kapper geweest.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je er zelf maar blij mee bent, dat is het belangrijkst
quote:Op woensdag 19 december 2007 22:18 schreef Den_Haag het volgende:
SOL, FOTO'S!!!!
Vanavond was op de BBC, Heston's perfect Christmas dinner.
Hij was in Oman, op dezelfde goudsouk waar ik ook ben geweest. Super gaaf om daar goud/sieraden te shoppen. Kost niks en heel gaaf. Iemand zin om mee te gaan daar heen?
We hebben het ook bekeken. Was weer een erg leuke uitzending.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:18 schreef Den_Haag het volgende:
Vanavond was op de BBC, Heston's perfect Christmas dinner.
Hij was in Oman, op dezelfde goudsouk waar ik ook ben geweest. Super gaaf om daar goud/sieraden te shoppen.
Hahahahaha een muffin in een boerkiniquote:Op woensdag 19 december 2007 22:34 schreef Perruche het volgende:
den_haag
ik ga mee naar oman
maar dan wil ik wel een boerka
ik krijg bijna zin om te gaan photoshoppenquote:Op woensdag 19 december 2007 22:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hahahahaha een muffin in een burkini
quote:Op woensdag 19 december 2007 22:40 schreef Perruche het volgende:
[..]
ik krijg bijna zin om te gaan photoshoppen
Nee hoor. Je kunt daar gewoon normaal over straat. Het is niet de bedoeling dat je mini-rokjes gaat dragen maar normale kleding is geen probleem. Genoeg Omaanse dames dragen ook geen hoofddoek. Meest liberale land van het Midden-Oosten (Dubai is eigenlijk geen land).quote:Op woensdag 19 december 2007 22:34 schreef Perruche het volgende:
den_haag
ik ga mee naar oman
maar dan wil ik wel een boerka
Wat let je? Gewoon gaan!quote:Op woensdag 19 december 2007 23:13 schreef Perruche het volgende:
ik wil ook op wereldreis....!!!! kruip gewoon stiekem un jullie koffers
Zeg, wat is jouw hyves eigenlijk?quote:Op woensdag 19 december 2007 23:35 schreef Stereotomy het volgende:
Ben in Singapore, Hong Kong, China en Macau geweest
Loser.quote:
Zie je wel, je loopt altijd een beetje achter.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:39 schreef Stereotomy het volgende:
Oh je bent gister jarig geweest zie ik in je posthistory
Naja, dan maar TWEE DAGEN TAART![]()
![]()
Succes, Euc_je.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:32 schreef Euc- het volgende:
Ik ga pitten, morgen weer naar het ziekenhuis, hopen dat dat beter gaat dan 3 weken geleden..
Op zich wel. Maar dat gaat allemaal niet zoals het zou moeten gaan en ik wil absoluut geen stress meer en alle andere ellende. Dus ik ben dankbaar voor de gezonde dochter die ik heb en eigenlijk is het ook wel prima zo. We hebben het wel goed met zn drietjes. Heel af en toe kriebelt het gewoon nog wel bij me en kan ik intens verdrietig worden dat het bij ons niet zo is. Maar ik heb me er (bijna) bij neergelegd en ook bijna definittief besloten dat ze enigskind zal blijven (of in ieder geval dat we het ook niet meer verder gaan proberen).quote:Op donderdag 20 december 2007 07:58 schreef SeaOfLove het volgende:
Zou je dan wel graag nog een kindje willen Tezz?
quote:Op donderdag 20 december 2007 07:56 schreef Tezz het volgende:
Zoooooooooooo Tezz is niet zwanger hoor! Ik weet niet wat ik had gister! Echt zo'n pubergevoel, zo'n vlinders gevoel in je buik. En de vergadering was niet eens leuk! Ik was pas om 23.00 uur huis namelijk?? Mijn man kwam rond die tijd ook net binnen, dus we hebben nog wel ff gezellig een wijntje gedaan met de restantjes van de tapas-hapjes die ik van de vergadering mee had genomen.
Maarre....Tezz krijgt waarschijnlijk geen tweede kindje meer. Moeilijk geval
geen dronken krasse knarren dus gisteravond?quote:Op donderdag 20 december 2007 07:56 schreef Tezz het volgende:
Zoooooooooooo Tezz is niet zwanger hoor! Ik weet niet wat ik had gister! Echt zo'n pubergevoel, zo'n vlinders gevoel in je buik. En de vergadering was niet eens leuk! Ik was pas om 23.00 uur huis namelijk?? Mijn man kwam rond die tijd ook net binnen, dus we hebben nog wel ff gezellig een wijntje gedaan met de restantjes van de tapas-hapjes die ik van de vergadering mee had genomen.
Goedenmorgen op deze witte morgenquote:Op donderdag 20 december 2007 09:38 schreef Muck het volgende:
Mogge lieve kookbuiskinderen
zegt een van de jongsten die hier rond huppelt
ja, wat is alles mooi nu he?quote:Op donderdag 20 december 2007 09:39 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Goedenmorgen op deze witte morgen
Zo vroeg als het was, het was een genoegzaam ontwaken met dit mooie witte deken over het landschapquote:
Niks gekozen, maar wel een leuke rieten picknickmand gekregen met inhoud ...quote:Op donderdag 20 december 2007 09:50 schreef motorbloempje het volgende:ik ga straks even posten wat ik voor mijn kerstpakket heb uitgezocht
![]()
moet ff plaatjes zoeken
![]()
?? o.a. ??quote:Op donderdag 20 december 2007 10:06 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb een geweldig mooi kookboek oa.
het sneeuwde net gewoon hier in didamquote:Op donderdag 20 december 2007 09:53 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Zo vroeg als het was, het was een genoegzaam ontwaken met dit mooie witte deken over het landschap
Tsss nu pasquote:Op donderdag 20 december 2007 10:42 schreef SeaOfLove het volgende:
Het sneeuwt volgens mij in heel nederland, behalve in Delft
het sneeuwt hier nu ook![]()
vannacht had het ook wel btje gesneeuwd realiseerde ik me net aangezien de bomen van een dun wit laagje voorzien zijnquote:
je weet dat ik alles wil hebben voor in de keuken, dus dat ookquote:Op donderdag 20 december 2007 10:52 schreef cul_non_kul het volgende:
dat kaasplankgebeuren ziet er wel koosjer uit ... mss iets voor ons ook ?
Best 'n OK kerstpakket, zeg!quote:Op donderdag 20 december 2007 10:44 schreef motorbloempje het volgende:
onder andere:
[ afbeelding ]
1200 pagina's aan authentieke Italiaanse gerechten![]()
info: http://eetlog.nl/media/1/20071008200435.aspx
[ afbeelding ]
Tapaskookboekje met oa recepten voor tapenade, pesto, bruchetta's en salades![]()
![]()
(mét 4 tapasvorkjes)
Informatie
[ afbeelding ]
Kaasmesjesblok![]()
en een zakje chocolade-rum kerstkransjes voor![]()
En? Hoe ging het?quote:Op donderdag 20 december 2007 10:57 schreef ColdFeet het volgende:
Oh ja, en zo'n kaasmesjesset? Verwacht er niet teveel van; typisch zoiets wat je maar een of twee keer per jaar gebruikt
SoL, ik heb net rijles gehad in de sneeuw
quote:Op donderdag 20 december 2007 11:02 schreef cul_non_kul het volgende:het zou ook alleen maar uit decadente overweging zijn, heb al plankjes genoeg liggen en bakjes ook
quote:Op donderdag 20 december 2007 11:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mooi he
Ik wil het ook
Maar ik wil ook nog een staafmixer
Dan heb ik nog altijd een staafmixerquote:Op donderdag 20 december 2007 11:08 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Wil je die van ons overnemen?? Dan mag ik nl. een keukenmachine scoren
ik luister nooit naar 3 fmquote:Op donderdag 20 december 2007 11:12 schreef KrnKje het volgende:
Voelt hier trouwens iemand verbondenheid/betrokkenheid bij de 3FM Serious Request actie?
Kheb het gevoel dat het mensen iets minder aanspreekt dit jaar...
Feliquote:Op donderdag 20 december 2007 11:16 schreef Bluezz het volgende:
Kontrakt wordt met een jaar verlengd
Joepie
quote:Op donderdag 20 december 2007 11:17 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
FeliDaar moet op gedronken worden
Kostie?quote:Op donderdag 20 december 2007 11:08 schreef cul_non_kul het volgende:
Wil je die van ons overnemen?? Dan mag ik nl. een keukenmachine scoren
quote:Op donderdag 20 december 2007 11:16 schreef Bluezz het volgende:
Joepie
gefeli!quote:Op donderdag 20 december 2007 11:16 schreef Bluezz het volgende:
Joepie
Ik stak hem in de lucht, gooide het nietquote:Op donderdag 20 december 2007 11:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, nou ligt alles in mijn toetsebord
Tis nog niet officieel, maar dat wordt het wel![]()
Neuj, ik hou er niet zo van om mijn adres aan wildvreemden te gevenquote:Op donderdag 20 december 2007 11:28 schreef motorbloempje het volgende:
jouw adres staat niet in het chocoforumtopic
Ik doe niet aan kerstpostquote:Op donderdag 20 december 2007 11:54 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil ook postMaakt niet uit wat!
bluezz@live.nl
Ow ja, Berlijn toch? Leuk hoorquote:Op donderdag 20 december 2007 11:45 schreef ColdFeet het volgende:
Awwwww
Quel bummer!
Ik vermijd de kerst een beetje dit jaar: geen kaarten, en lekker een paar dagen weg als het feestgedruis losbarst.
succes Euc!quote:Op donderdag 20 december 2007 12:48 schreef Euc- het volgende:
Ik ben weer naar Maastricht, mocht ik voor morgenvroeg nog niet gepost hebben dan lig ik weer in het ziekenhuis![]()
Alleen de mensen die wij n kaart hebben gestuurd hebben een adreswijziging gehadquote:Op donderdag 20 december 2007 13:05 schreef motorbloempje het volgende:
en prompt, weer een kerstkaart van iemand die ik niet gestuurd heb
Whehequote:Op donderdag 20 december 2007 13:29 schreef motorbloempje het volgende:
die zelfgemaakte paddestoelkroketten lijken me écht jummie!
binnenkort eens proberen![]()
quote:Op donderdag 20 december 2007 13:41 schreef KrnKje het volgende:
Verrassing!
Na het onaangekondigde kerstpakket, heb ik nu ook een 12,5e maand gekregen... Een halve maand salaris extra
Eigenlijk ben ik best erg, ik bedenk nu meteen wat ik er van kan kopen
Cheesecake die niet vult? Dan doe je iets verkeerdquote:Op donderdag 20 december 2007 13:50 schreef Frautie het volgende:
Ik hou 't wel bij cheesecake, dat vult tenminste niet zo en is niet zo uitgesproken qua smaak
quote:Op donderdag 20 december 2007 13:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb btw ook nog even gekeken naar een baan in Deventer... Mooi dat ik daar niet wil wonen
naja, hij vult wel gewoon voorzichtig, langzaamquote:Op donderdag 20 december 2007 13:51 schreef ColdFeet het volgende:
Cheesecake die niet vult? Dan doe je iets verkeerd
Deventer is nog best een gezellig stadje vind ik, verder naar het oosten wordt het veel ongezelliger. Enschede en Hengelo stellen niets voor....quote:Op donderdag 20 december 2007 13:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Herkenbaar!
En als ik met zo'n gift op zak de stad inga, is het ook gegarandeerd op... Kleding, boeken, dvd's, dure messen en andere leuke kookspulletjes, ik heb echt een gat in mn hand hoor
Ik heb btw ook nog even gekeken naar een baan in Deventer... Mooi dat ik daar niet wil wonen
Heb je gelijk in, hoor. Hoewel ik er geen huis zou kopen ivm overstromingsrisico'squote:Op donderdag 20 december 2007 14:06 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Deventer is nog best een gezellig stadje vind ik, verder naar het oosten wordt het veel ongezelliger. Enschede en Hengelo stellen niets voor....
Ik vind Deventer anders erg centraal! Maastricht, dat is pas een godvergeten uithoek!quote:Op donderdag 20 december 2007 14:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, hoor. Hoewel ik er geen huis zou kopen ivm overstromingsrisico's
Maar het is zo vreselijk ver weg! Ik bedoel, als je in een uithoek wilt wonen, doe het dan goed en vertrek naar midden-Italië ofzo
Risotto.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:11 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik vind Deventer anders erg centraal! Maastricht, dat is pas een godvergeten uithoek!
Wat moet ik nu eten vanavond? Heb zin in iets lekkers!
Oostenquote:Op donderdag 20 december 2007 14:00 schreef KrnKje het volgende:
[..]![]()
Ze hebben ook gevraagd of hij na zijn studie al concrete carriere plannen heeft en eventueel bereid is te verhuizen voor een baan etc. In de verkeerskunde is een zwaar overschot aan vacatures waardoor adviesbureau's iedereen aanneemt die afstudeert om te voorkomen dat ze de goede laten lopen...
Maar hell no... 't oosten van t land is echt niet mijn place to be
Heb jij geen ontwenningsverschijnselen gehad?quote:Op donderdag 20 december 2007 14:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oosten
ben nu 5 maanden geleden verhuisd naar Arnhem, en ga regelmatig even naar Geesteren, Borculo, Ruurlo, in die richting, om naar familie vante gaan.. en wow
ik zou er zo gaan wonen
ware het niet dat we Nijmegen gekozen hebben
helemaal niet eigenlijk...quote:Op donderdag 20 december 2007 14:22 schreef Frautie het volgende:
[..]
Heb jij geen ontwenningsverschijnselen gehad?
Mijnwoont in Almelo en iedere keer dat ik daar heen ga heb ik een half vakantie gevoel.
Het is daar zó veel rustiger als in de randstad.
ik benijd je wel, al zou ik het zelf niet zo ver willen zoeken. Maar een stuk rustiger omgeving ipv altijd geluid en licht, of het dag of nacht is, onophoudelijk ... ik ruil het graag in ...quote:Op donderdag 20 december 2007 14:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
helemaal niet eigenlijk...![]()
misschien categorietje 'en god zag dat het goed was' ofzo
ik wilde al een tijd weg uit de randstad, en nou ja, ik was wegen ben dat nog steeds en ben hier heel gelukkig, en voel me op mijn gemak..
als ik nu eens bij mijn ouders in Den Haag kom, dan heb ik zoiets van: hier wil ik écht niet meer wonen
![]()
behalve de zee
die blijft mooi
:
Ik zou juist graag eens in een stad wonen waar er echt 24/7 wat te doen is. Lijkt me geweldig!quote:Op donderdag 20 december 2007 14:55 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
ik benijd je wel, al zou ik het zelf niet zo ver willen zoeken. Maar een stuk rustiger omgeving ipv altijd geluid en licht, of het dag of nacht is, onophoudelijk ... ik ruil het graag in ...
Maar een stad als Beijing, New York, Rio, Tokyo... Ik zou er erg graag een tijdje vertoefen. Of zelfs Amsterdam! Maastricht is de grootste stad waar ik ooit gewoond heb, en Maastricht is echt een dorp, ons kent ons is volop aanwezig!quote:Op donderdag 20 december 2007 15:46 schreef motorbloempje het volgende:
totdat je nergens meer kunt komen omdat het overal te druk is, overal herrie, stinkende auto's, betaald parkeren
Ik woon nu ook nog/weer in een stad, maar dat gaat zodra daar geld voor is ook écht wel veranderen![]()
of iig in een rustig stuk Nijmegen
De vader van mijn vriend bracht ons zondag naar huis vanuit Doetinchem, zo'n 30km verderop.. we waren ongeveer even snel thuis, als toen mijn moeder ons naar het Centraal Station bracht, van Den Haag Zuid naar Den Haag Centrum![]()
![]()
Dat heb ik ook wel hoor, Maastricht is idd geen hele grote stad, maar vond het er wel veel leuker dan bv Zwolle.. Maar ooit nog eens in een grote stad, maar dan het liefst wel in de USA, LA, San Fran, NY (The city that never sleepsquote:Op donderdag 20 december 2007 15:50 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Maar een stad als Beijing, New York, Rio, Tokyo... Ik zou er erg graag een tijdje vertoefen. Of zelfs Amsterdam! Maastricht is de grootste stad waar ik ooit gewoond heb, en Maastricht is echt een dorp, ons kent ons is volop aanwezig!
hij?quote:Op donderdag 20 december 2007 14:00 schreef KrnKje het volgende:
[..]![]()
Ze hebben ook gevraagd of hij na zijn studie al concrete carriere plannen heeft en eventueel bereid is te verhuizen voor een baan etc. In de verkeerskunde is een zwaar overschot aan vacatures waardoor adviesbureau's iedereen aanneemt die afstudeert om te voorkomen dat ze de goede laten lopen...
Maar hell no... 't oosten van t land is echt niet mijn place to be
quote:Op donderdag 20 december 2007 15:50 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Maar een stad als Beijing, New York, Rio, Tokyo... Ik zou er erg graag een tijdje vertoefen. Of zelfs Amsterdam! Maastricht is de grootste stad waar ik ooit gewoond heb, en Maastricht is echt een dorp, ons kent ons is volop aanwezig!
Vreselijk he...Vandaar ook dat je nederlanders overal tegenkomt. Ik ben ze in ieder geval al op de meest vreemde plaasten tegen het lijf gelopen!quote:Op donderdag 20 december 2007 16:13 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Nederland heeft Amsterdam als grootste stad, maar Amsterdam heeft nog niet eens een miljoen inwoners![]()
Eigenlijk is Nederland een soort van grote stad met iets meer inwoners dan Mexico City...
Dat is het ergste van alles, zit je rustig aan de Vietnamese kust met een drankje te relaxen, strijken er twee tafels verder Nederlanders neerquote:Op donderdag 20 december 2007 16:17 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Vreselijk he...Vandaar ook dat je nederlanders overal tegenkomt. Ik ben ze in ieder geval al op de meest vreemde plaasten tegen het lijf gelopen!
Dat maakt het ook zo leuk!quote:Op donderdag 20 december 2007 16:39 schreef cul_non_kul het volgende:
Hm hm, dat is ook zo, ik vraag er meestal ook niet naar, op verre reizen kom je per definitie van alles en nog wat tegen..
Dat heeft HIJ sowieso wel de rest van ons leven dat we bij elkaar zijn elke keer als we elkaar zien...seks/vrijen isquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Garantie voor sex de komende weken voor HEM
quote:Op vrijdag 21 december 2007 02:11 schreef AKnynke het volgende:
nog nooit zovaak de backspace gebruikt in een berichtje...weltrusten!
quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Garantie voor sex de komende weken voor HEM
Mediator? Flapdrol bedoel je zeker?quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:16 schreef SeaOfLove het volgende:
Mogguh Tezzje![]()
Zo weer gezellig naar de mediator, fijn dat mijn dag al zo vroeg verpest wordt
Spannend! En vier januari al?? Dat is al snel zeg!quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:06 schreef Den_Haag het volgende:
het sneeuwt soms een beetje. Ach, zolang het maar in de Alpen sneeuwt.
Vandaag hoor ik of ik 4 januari mag starten op Nyenrode.
Ikke nog niet. Biertjes kwamen hard aan! Nu maar hopen dat de frisse buitenlucht goed doet, want ga schaatsen! (Ook hier geen sneeuw trouwensquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:18 schreef Tezz het volgende:
JA inderdaad CF, na het douchen en aankleden voel ik me al weer een stuk beter! Ik was net mijn bed aan het dekken en had niet de neiging om er weer onder te kruipen dus........
Ik zit te wachten op mijn mama: ik wil shoppen!!!!!! Mijn rekening was helemaal leeg, maar ik zag vanmorgen dat we, speciaal voor de kerst, een paar dagen eerder salaris gestort hebben gekregen![]()
![]()
Ik heb nog nooit iets met wonton gedaan, dus het gaat eerst kopen worden en ze gaan gefrituurt worden, lijkt me het lekkerste bij de salade...quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:36 schreef ColdFeet het volgende:
Héérlijk, Krnk!
Maak jij je wontonvellen zelf? En frituur je ze, of stoom je ze?
Ik heb wel de intentie om een fotoverslagje te makenquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:52 schreef ColdFeet het volgende:
Bij salade idd waarschijnlijk het lekkerst... Maak je vanavond een fotoverslag?
Ik maak vaak gestoomde, met een pittig prutje van vlees ofzo. Lekker, joh! En dan met stokjes eten en hopen dat je wonton niet uit elkaar flikkert
De smaak van de kiwi wordt deels ook opgenomen door het vlees. Ik moet echter wel toegeven dat het een ding is uit Cook & Chemist waarin ze idd aangeven dat het er malser door word. De combinatie van malsheid, lekkere korst en kiwi-jus, maakt het voor mij lekkerquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:30 schreef Euc- het volgende:
Ziet er leuk uit KrnK, alleen waarom in kiwi gemarineerde biefstuk, dat is totaal nutteloos. Je doet iets in kiwi marineren om stug vlees malser te maken, zoals de poten etc, voor de extra smaak kun je het net zo goed niet doen, want die is er praktisch niet. Gewoon goede biefstukken kopen is veel beter![]()
Veel plezier iig, eet smakelijk
Sorry, heb maar 6-delig serviesquote:@ Krnk: Hoe laat worden we verwacht?
Wil best m'n eigen bordje meenemen hoor!quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:44 schreef KrnKje het volgende:
[..]
De smaak van de kiwi wordt deels ook opgenomen door het vlees. Ik moet echter wel toegeven dat het een ding is uit Cook & Chemist waarin ze idd aangeven dat het er malser door word. De combinatie van malsheid, lekkere korst en kiwi-jus, maakt het voor mij lekkerHeb t een tijd terug ook al eens gemaakt...
[..]
Sorry, heb maar 6-delig servies
Tnxxx het is goed gegaan gelukkig.quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:13 schreef ColdFeet het volgende:
SoL, Succes bij de mediatorLaat het je weekend/vakantie niet beinvloeden!
Hier betaald onze regering dus 12 jaar aan studie voorquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:35 schreef Bluezz het volgende:
Gisteravond een té gek werkkerstfeestborrel gehad![]()
![]()
Onze dokters zijn echt zo gek als een deur, heeeeeeeeeeerlijk![]()
heerlijk he sjoppenquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:47 schreef Tezz het volgende:
Ja tante Bluezz, we zullen lief zijn!
Ik heb heerlijk gewinkeld met mijn moeder vanmorgen..............heel relaxed en gezellig! De vangst:
Een mooi setje voor kerst: zwarte broek, zwart shirt met hier en daar een glitter
Grijze broek voor op het werk.
Rood bloesje
Truitje voor op een spijkerbroek
En twee lingeriersetjes
Tezz is blij!!!!!![]()
![]()
Veel plezier vanaafquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:38 schreef Bluezz het volgende:
Zometeen naar Eindhoven, lekker eten met dinnetje, slapen en morgen weer terug
Gedragen jullie je?
FOTO'SSSSSSSSSSSquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:47 schreef Tezz het volgende:
Ja tante Bluezz, we zullen lief zijn!
Ik heb heerlijk gewinkeld met mijn moeder vanmorgen..............heel relaxed en gezellig! De vangst:
Een mooi setje voor kerst: zwarte broek, zwart shirt met hier en daar een glitter
Grijze broek voor op het werk.
Rood bloesje
Truitje voor op een spijkerbroek
En twee lingeriersetjes
Tezz is blij!!!!!![]()
![]()
Misschien ben ik in lingerie wel heel erg schokkend, weet jij veel.quote:
Maar 1 manier om erachter te komenquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:23 schreef Tezz het volgende:
[..]
Misschien ben ik in lingerie wel heel erg schokkend, weet jij veel.
Ja! Alleen jammer dat je nu geen auto kunt rijden en hier heen kunt komen he!quote:
Op dokters advies moet ik het gips 1 a 2 uur per dag af laten, dat is beter voor de wond. Tijd genoeg om ff op en neer te gaan dusquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:28 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja! Alleen jammer dat je nu geen auto kunt rijden en hier heen kunt komen he!
Beschrijfquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:23 schreef Tezz het volgende:
[..]
Misschien ben ik in lingerie wel heel erg schokkend, weet jij veel.
Ik ga met een mooi beeld het weekend inquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:38 schreef Tezz het volgende:
Maar mijn man is om 15.00 uur klaar met werken en staat dus om 15.10 uur hier in de kamer. En als ie dan een vreemde vent ziet staan die me bekijkt terwijl ik lingerie show, nou, dan kun je rennen voor je leven hoor! En dat met die wond, hmm, ik weet het niet Euc!
@Stereo: lang, volslank (ahum) rode lingerie, zwarte haren, ontdeugende blik (ahum).
En nu ga ik boodschappen doen kinders.
Ik wil eigenlijk het recept voor het nagerecht wel zien!!!quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:57 schreef KrnKje het volgende:
Zow, de eerste voorbereidingen zijn gedaan
Dressing voor bij de courgettes, chili-mango voor dessert, kaasplak gepaneerd... nu ff kopje koffie
" Nee dan kan ik niet mee skieen, dan moet ik naar schoolquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:15 schreef Den_Haag het volgende:
ik moet straks in de schoolvakanties weg
Word weer ff wennen
Nou, dan moet je die maar aan ons showen, toch?quote:Het enige waar ik voor slaagde was 2 BHs...
Ja natuurlijk, wacht ff, ik ga even een foto maken, doe ik gelijk m'n kleinste stringetje aan. Zal voor en achterkant op de foto zetten, ok?quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, dan moet je die maar aan ons showen, toch?
quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:45 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, wacht ff, ik ga even een foto maken, doe ik gelijk m'n kleinste stringetje aan. Zal voor en achterkant op de foto zetten, ok?
Ach, straks zien we je toch wel in de saunaquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:01 schreef AKnynke het volgende:
dream on guys!
Ik verplaats me met een heerlijk glaasje wijn naar de bank, om te genieten van de vakantie!
Vannacht krijg ik iemand te slapen die ik helemaal niet ken, via hospitalityclub. Eigenlijk best spannend!
Wie is dat? De lokale R&P patient?quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:47 schreef Stereotomy het volgende:
Wat zien jullie eruit Moblo
Euc-, ben je een kloon van Justmattie?
Nee, de gozer van CUL SC die zijn long-time vriendin gedumpt had, een ander meisje mee naar huis nam, flink door zijn moeder daarvoor uitgescholden werd, en toen met dat meisje had genuecksext.quote:
Aha, nee sorry, doesn't ring a bellquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, de gozer van CUL SC die zijn long-time vriendin gedumpt had, een ander meisje mee naar huis nam, flink door zijn moeder daarvoor uitgescholden werd, en toen met dat meisje had genuecksext.
De held
Vrouwen
Vanille is ook lekker, ik ga met de kerst een heeeel klassiek ananas dessert maken, zie hier: http://www.thetasteoflife(...)05333/ananasdessert/quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:12 schreef Stereotomy het volgende:
Gisteren stond ik te koken, zegt een vriendin van een huisgenoot: "Oooh, wat ruikt dat lekker!". Ik uitleggen dat het soja/oestersaus kip was met pepers en gember, zij ruiken: "Nee, dat is het niet." Ik denk:en toen
en liet ik de bovenkant van mijn rechterhand ruiken: die middag had ik in de Bijenkorf Pi van Givenchy getest, een onnoemelijk zoet vanillegeurtje dat het blijkbaar goed doet bij de vrouwtjes.
![]()
Lang leve de metrosexuele man
Ik had hier nog twee matrasjes liggenquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:31 schreef golfer het volgende:
Toch maar besloten niet in Eindhoven te blijven slapen en lekker terug naar ons eigen huisje gereden.
quote:
Mwah, bij de groothandel vragen voor vliegtuigananas, net als mango's etc worden die rijp geplukt in het land van herkomst en dan direct verscheeptquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:42 schreef Stereotomy het volgende:
Wauw ongelovelijk! 't is dat ik geen appelboor heb, anders zou ik hem ook wel willen maken zo.
Ik koop vaak een verse ananas om op te eten. Wat is jouw expert oog op een zoete verse ananas, Euc-? Ik heb geleerd dat de huidige Gold-soort ananas die je hier vaak ziet vaak niet geel worden, maar dat dat niet uitmaakt. Belangrijk is dat de bladeren groen en vers eruit zien (verheid ananas) en dat de kont van de ananas geel uitgespreid is (zoetheid). Als de kont groen is, is de ananas vaak wat zuurder van smaak.
Is trouwens wel iets duurderquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:55 schreef Euc- het volgende:
[..]
Mwah, bij de groothandel vragen voor vliegtuigananas, net als mango's etc worden die rijp geplukt in het land van herkomst en dan direct verscheept
Zo bij de supermarkt koop ik dat soort dingen nooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |