quote:Op woensdag 19 december 2007 22:18 schreef Den_Haag het volgende:
SOL, FOTO'S!!!!
Vanavond was op de BBC, Heston's perfect Christmas dinner.
Hij was in Oman, op dezelfde goudsouk waar ik ook ben geweest. Super gaaf om daar goud/sieraden te shoppen. Kost niks en heel gaaf. Iemand zin om mee te gaan daar heen?
We hebben het ook bekeken. Was weer een erg leuke uitzending.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:18 schreef Den_Haag het volgende:
Vanavond was op de BBC, Heston's perfect Christmas dinner.
Hij was in Oman, op dezelfde goudsouk waar ik ook ben geweest. Super gaaf om daar goud/sieraden te shoppen.
Hahahahaha een muffin in een boerkiniquote:Op woensdag 19 december 2007 22:34 schreef Perruche het volgende:
den_haag
ik ga mee naar oman
maar dan wil ik wel een boerka
ik krijg bijna zin om te gaan photoshoppenquote:Op woensdag 19 december 2007 22:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hahahahaha een muffin in een burkini
quote:Op woensdag 19 december 2007 22:40 schreef Perruche het volgende:
[..]
ik krijg bijna zin om te gaan photoshoppen
Nee hoor. Je kunt daar gewoon normaal over straat. Het is niet de bedoeling dat je mini-rokjes gaat dragen maar normale kleding is geen probleem. Genoeg Omaanse dames dragen ook geen hoofddoek. Meest liberale land van het Midden-Oosten (Dubai is eigenlijk geen land).quote:Op woensdag 19 december 2007 22:34 schreef Perruche het volgende:
den_haag
ik ga mee naar oman
maar dan wil ik wel een boerka
Wat let je? Gewoon gaan!quote:Op woensdag 19 december 2007 23:13 schreef Perruche het volgende:
ik wil ook op wereldreis....!!!! kruip gewoon stiekem un jullie koffers
Zeg, wat is jouw hyves eigenlijk?quote:Op woensdag 19 december 2007 23:35 schreef Stereotomy het volgende:
Ben in Singapore, Hong Kong, China en Macau geweest
Loser.quote:
Zie je wel, je loopt altijd een beetje achter.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:39 schreef Stereotomy het volgende:
Oh je bent gister jarig geweest zie ik in je posthistory
Naja, dan maar TWEE DAGEN TAART![]()
![]()
Succes, Euc_je.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:32 schreef Euc- het volgende:
Ik ga pitten, morgen weer naar het ziekenhuis, hopen dat dat beter gaat dan 3 weken geleden..
Op zich wel. Maar dat gaat allemaal niet zoals het zou moeten gaan en ik wil absoluut geen stress meer en alle andere ellende. Dus ik ben dankbaar voor de gezonde dochter die ik heb en eigenlijk is het ook wel prima zo. We hebben het wel goed met zn drietjes. Heel af en toe kriebelt het gewoon nog wel bij me en kan ik intens verdrietig worden dat het bij ons niet zo is. Maar ik heb me er (bijna) bij neergelegd en ook bijna definittief besloten dat ze enigskind zal blijven (of in ieder geval dat we het ook niet meer verder gaan proberen).quote:Op donderdag 20 december 2007 07:58 schreef SeaOfLove het volgende:
Zou je dan wel graag nog een kindje willen Tezz?
quote:Op donderdag 20 december 2007 07:56 schreef Tezz het volgende:
Zoooooooooooo Tezz is niet zwanger hoor! Ik weet niet wat ik had gister! Echt zo'n pubergevoel, zo'n vlinders gevoel in je buik. En de vergadering was niet eens leuk! Ik was pas om 23.00 uur huis namelijk?? Mijn man kwam rond die tijd ook net binnen, dus we hebben nog wel ff gezellig een wijntje gedaan met de restantjes van de tapas-hapjes die ik van de vergadering mee had genomen.
Maarre....Tezz krijgt waarschijnlijk geen tweede kindje meer. Moeilijk geval
geen dronken krasse knarren dus gisteravond?quote:Op donderdag 20 december 2007 07:56 schreef Tezz het volgende:
Zoooooooooooo Tezz is niet zwanger hoor! Ik weet niet wat ik had gister! Echt zo'n pubergevoel, zo'n vlinders gevoel in je buik. En de vergadering was niet eens leuk! Ik was pas om 23.00 uur huis namelijk?? Mijn man kwam rond die tijd ook net binnen, dus we hebben nog wel ff gezellig een wijntje gedaan met de restantjes van de tapas-hapjes die ik van de vergadering mee had genomen.
Goedenmorgen op deze witte morgenquote:Op donderdag 20 december 2007 09:38 schreef Muck het volgende:
Mogge lieve kookbuiskinderen
zegt een van de jongsten die hier rond huppelt
ja, wat is alles mooi nu he?quote:Op donderdag 20 december 2007 09:39 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Goedenmorgen op deze witte morgen
Zo vroeg als het was, het was een genoegzaam ontwaken met dit mooie witte deken over het landschapquote:
Niks gekozen, maar wel een leuke rieten picknickmand gekregen met inhoud ...quote:Op donderdag 20 december 2007 09:50 schreef motorbloempje het volgende:ik ga straks even posten wat ik voor mijn kerstpakket heb uitgezocht
![]()
moet ff plaatjes zoeken
![]()
?? o.a. ??quote:Op donderdag 20 december 2007 10:06 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb een geweldig mooi kookboek oa.
het sneeuwde net gewoon hier in didamquote:Op donderdag 20 december 2007 09:53 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Zo vroeg als het was, het was een genoegzaam ontwaken met dit mooie witte deken over het landschap
Tsss nu pasquote:Op donderdag 20 december 2007 10:42 schreef SeaOfLove het volgende:
Het sneeuwt volgens mij in heel nederland, behalve in Delft
het sneeuwt hier nu ook![]()
vannacht had het ook wel btje gesneeuwd realiseerde ik me net aangezien de bomen van een dun wit laagje voorzien zijnquote:
je weet dat ik alles wil hebben voor in de keuken, dus dat ookquote:Op donderdag 20 december 2007 10:52 schreef cul_non_kul het volgende:
dat kaasplankgebeuren ziet er wel koosjer uit ... mss iets voor ons ook ?
Best 'n OK kerstpakket, zeg!quote:Op donderdag 20 december 2007 10:44 schreef motorbloempje het volgende:
onder andere:
[ afbeelding ]
1200 pagina's aan authentieke Italiaanse gerechten![]()
info: http://eetlog.nl/media/1/20071008200435.aspx
[ afbeelding ]
Tapaskookboekje met oa recepten voor tapenade, pesto, bruchetta's en salades![]()
![]()
(mét 4 tapasvorkjes)
Informatie
[ afbeelding ]
Kaasmesjesblok![]()
en een zakje chocolade-rum kerstkransjes voor![]()
En? Hoe ging het?quote:Op donderdag 20 december 2007 10:57 schreef ColdFeet het volgende:
Oh ja, en zo'n kaasmesjesset? Verwacht er niet teveel van; typisch zoiets wat je maar een of twee keer per jaar gebruikt
SoL, ik heb net rijles gehad in de sneeuw
quote:Op donderdag 20 december 2007 11:02 schreef cul_non_kul het volgende:het zou ook alleen maar uit decadente overweging zijn, heb al plankjes genoeg liggen en bakjes ook
quote:Op donderdag 20 december 2007 11:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mooi he
Ik wil het ook
Maar ik wil ook nog een staafmixer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |