Thanks!quote:Op woensdag 19 december 2007 19:45 schreef Den_Haag het volgende:
@Nynke, FELI!!!!![]()
@Euc, binnenkort dan maar weekend Maastricht?
@Tezz, rare gevoelens in de buik?? Zwanger??
Ik eigenlijk ook niet, maar heb besloten dat ik m'n scriptie links ga laten liggen tijdens de vakantie.quote:
Dus je hebt je helemaal kaal laten knippen?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:19 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik ben naar de kapper geweest, ik denk dat er zo'n 20/25 cm vanaf is
nope tot een paar cm over mijn oren, in laagjes, pony is ook een stuk korter nu, ben er helemaal blij meequote:Op woensdag 19 december 2007 20:31 schreef Isabeau het volgende:
Oh SoL, ik ben dol op lang haar bij vrouwen! Het is nu toch niet héél erg kort hè
Als je er zelf maar blij mee bent, dat is het belangrijkstquote:Op woensdag 19 december 2007 20:41 schreef SeaOfLove het volgende:
nope tot een paar cm over mijn oren, in laagjes, pony is ook een stuk korter nu, ben er helemaal blij mee
het voelt helemaal goed, ik was al ruim anderhalf jaar niet naar de kapper geweest.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je er zelf maar blij mee bent, dat is het belangrijkst
quote:Op woensdag 19 december 2007 22:18 schreef Den_Haag het volgende:
SOL, FOTO'S!!!!
Vanavond was op de BBC, Heston's perfect Christmas dinner.
Hij was in Oman, op dezelfde goudsouk waar ik ook ben geweest. Super gaaf om daar goud/sieraden te shoppen. Kost niks en heel gaaf. Iemand zin om mee te gaan daar heen?
We hebben het ook bekeken. Was weer een erg leuke uitzending.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:18 schreef Den_Haag het volgende:
Vanavond was op de BBC, Heston's perfect Christmas dinner.
Hij was in Oman, op dezelfde goudsouk waar ik ook ben geweest. Super gaaf om daar goud/sieraden te shoppen.
Hahahahaha een muffin in een boerkiniquote:Op woensdag 19 december 2007 22:34 schreef Perruche het volgende:
den_haag
ik ga mee naar oman
maar dan wil ik wel een boerka
ik krijg bijna zin om te gaan photoshoppenquote:Op woensdag 19 december 2007 22:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hahahahaha een muffin in een burkini
quote:Op woensdag 19 december 2007 22:40 schreef Perruche het volgende:
[..]
ik krijg bijna zin om te gaan photoshoppen
Nee hoor. Je kunt daar gewoon normaal over straat. Het is niet de bedoeling dat je mini-rokjes gaat dragen maar normale kleding is geen probleem. Genoeg Omaanse dames dragen ook geen hoofddoek. Meest liberale land van het Midden-Oosten (Dubai is eigenlijk geen land).quote:Op woensdag 19 december 2007 22:34 schreef Perruche het volgende:
den_haag
ik ga mee naar oman
maar dan wil ik wel een boerka
Wat let je? Gewoon gaan!quote:Op woensdag 19 december 2007 23:13 schreef Perruche het volgende:
ik wil ook op wereldreis....!!!! kruip gewoon stiekem un jullie koffers
Zeg, wat is jouw hyves eigenlijk?quote:Op woensdag 19 december 2007 23:35 schreef Stereotomy het volgende:
Ben in Singapore, Hong Kong, China en Macau geweest
Loser.quote:
Zie je wel, je loopt altijd een beetje achter.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:39 schreef Stereotomy het volgende:
Oh je bent gister jarig geweest zie ik in je posthistory
Naja, dan maar TWEE DAGEN TAART![]()
![]()
Succes, Euc_je.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:32 schreef Euc- het volgende:
Ik ga pitten, morgen weer naar het ziekenhuis, hopen dat dat beter gaat dan 3 weken geleden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |