Hier betaald onze regering dus 12 jaar aan studie voorquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:35 schreef Bluezz het volgende:
Gisteravond een té gek werkkerstfeestborrel gehad![]()
![]()
Onze dokters zijn echt zo gek als een deur, heeeeeeeeeeerlijk![]()
heerlijk he sjoppenquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:47 schreef Tezz het volgende:
Ja tante Bluezz, we zullen lief zijn!
Ik heb heerlijk gewinkeld met mijn moeder vanmorgen..............heel relaxed en gezellig! De vangst:
Een mooi setje voor kerst: zwarte broek, zwart shirt met hier en daar een glitter
Grijze broek voor op het werk.
Rood bloesje
Truitje voor op een spijkerbroek
En twee lingeriersetjes
Tezz is blij!!!!!![]()
![]()
Veel plezier vanaafquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:38 schreef Bluezz het volgende:
Zometeen naar Eindhoven, lekker eten met dinnetje, slapen en morgen weer terug
Gedragen jullie je?
FOTO'SSSSSSSSSSSquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:47 schreef Tezz het volgende:
Ja tante Bluezz, we zullen lief zijn!
Ik heb heerlijk gewinkeld met mijn moeder vanmorgen..............heel relaxed en gezellig! De vangst:
Een mooi setje voor kerst: zwarte broek, zwart shirt met hier en daar een glitter
Grijze broek voor op het werk.
Rood bloesje
Truitje voor op een spijkerbroek
En twee lingeriersetjes
Tezz is blij!!!!!![]()
![]()
Misschien ben ik in lingerie wel heel erg schokkend, weet jij veel.quote:
Maar 1 manier om erachter te komenquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:23 schreef Tezz het volgende:
[..]
Misschien ben ik in lingerie wel heel erg schokkend, weet jij veel.
Ja! Alleen jammer dat je nu geen auto kunt rijden en hier heen kunt komen he!quote:
Op dokters advies moet ik het gips 1 a 2 uur per dag af laten, dat is beter voor de wond. Tijd genoeg om ff op en neer te gaan dusquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:28 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja! Alleen jammer dat je nu geen auto kunt rijden en hier heen kunt komen he!
Beschrijfquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:23 schreef Tezz het volgende:
[..]
Misschien ben ik in lingerie wel heel erg schokkend, weet jij veel.
Ik ga met een mooi beeld het weekend inquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:38 schreef Tezz het volgende:
Maar mijn man is om 15.00 uur klaar met werken en staat dus om 15.10 uur hier in de kamer. En als ie dan een vreemde vent ziet staan die me bekijkt terwijl ik lingerie show, nou, dan kun je rennen voor je leven hoor! En dat met die wond, hmm, ik weet het niet Euc!
@Stereo: lang, volslank (ahum) rode lingerie, zwarte haren, ontdeugende blik (ahum).
En nu ga ik boodschappen doen kinders.
Ik wil eigenlijk het recept voor het nagerecht wel zien!!!quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:57 schreef KrnKje het volgende:
Zow, de eerste voorbereidingen zijn gedaan
Dressing voor bij de courgettes, chili-mango voor dessert, kaasplak gepaneerd... nu ff kopje koffie
" Nee dan kan ik niet mee skieen, dan moet ik naar schoolquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:15 schreef Den_Haag het volgende:
ik moet straks in de schoolvakanties weg
Word weer ff wennen
Nou, dan moet je die maar aan ons showen, toch?quote:Het enige waar ik voor slaagde was 2 BHs...
Ja natuurlijk, wacht ff, ik ga even een foto maken, doe ik gelijk m'n kleinste stringetje aan. Zal voor en achterkant op de foto zetten, ok?quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, dan moet je die maar aan ons showen, toch?
quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:45 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, wacht ff, ik ga even een foto maken, doe ik gelijk m'n kleinste stringetje aan. Zal voor en achterkant op de foto zetten, ok?
Ach, straks zien we je toch wel in de saunaquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:01 schreef AKnynke het volgende:
dream on guys!
Ik verplaats me met een heerlijk glaasje wijn naar de bank, om te genieten van de vakantie!
Vannacht krijg ik iemand te slapen die ik helemaal niet ken, via hospitalityclub. Eigenlijk best spannend!
Wie is dat? De lokale R&P patient?quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:47 schreef Stereotomy het volgende:
Wat zien jullie eruit Moblo
Euc-, ben je een kloon van Justmattie?
Nee, de gozer van CUL SC die zijn long-time vriendin gedumpt had, een ander meisje mee naar huis nam, flink door zijn moeder daarvoor uitgescholden werd, en toen met dat meisje had genuecksext.quote:
Aha, nee sorry, doesn't ring a bellquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, de gozer van CUL SC die zijn long-time vriendin gedumpt had, een ander meisje mee naar huis nam, flink door zijn moeder daarvoor uitgescholden werd, en toen met dat meisje had genuecksext.
De held
Vrouwen
Vanille is ook lekker, ik ga met de kerst een heeeel klassiek ananas dessert maken, zie hier: http://www.thetasteoflife(...)05333/ananasdessert/quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:12 schreef Stereotomy het volgende:
Gisteren stond ik te koken, zegt een vriendin van een huisgenoot: "Oooh, wat ruikt dat lekker!". Ik uitleggen dat het soja/oestersaus kip was met pepers en gember, zij ruiken: "Nee, dat is het niet." Ik denk:en toen
en liet ik de bovenkant van mijn rechterhand ruiken: die middag had ik in de Bijenkorf Pi van Givenchy getest, een onnoemelijk zoet vanillegeurtje dat het blijkbaar goed doet bij de vrouwtjes.
![]()
Lang leve de metrosexuele man
Ik had hier nog twee matrasjes liggenquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:31 schreef golfer het volgende:
Toch maar besloten niet in Eindhoven te blijven slapen en lekker terug naar ons eigen huisje gereden.
quote:
Mwah, bij de groothandel vragen voor vliegtuigananas, net als mango's etc worden die rijp geplukt in het land van herkomst en dan direct verscheeptquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:42 schreef Stereotomy het volgende:
Wauw ongelovelijk! 't is dat ik geen appelboor heb, anders zou ik hem ook wel willen maken zo.
Ik koop vaak een verse ananas om op te eten. Wat is jouw expert oog op een zoete verse ananas, Euc-? Ik heb geleerd dat de huidige Gold-soort ananas die je hier vaak ziet vaak niet geel worden, maar dat dat niet uitmaakt. Belangrijk is dat de bladeren groen en vers eruit zien (verheid ananas) en dat de kont van de ananas geel uitgespreid is (zoetheid). Als de kont groen is, is de ananas vaak wat zuurder van smaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |