Dat is het ergste van alles, zit je rustig aan de Vietnamese kust met een drankje te relaxen, strijken er twee tafels verder Nederlanders neerquote:Op donderdag 20 december 2007 16:17 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Vreselijk he...Vandaar ook dat je nederlanders overal tegenkomt. Ik ben ze in ieder geval al op de meest vreemde plaasten tegen het lijf gelopen!
Dat maakt het ook zo leuk!quote:Op donderdag 20 december 2007 16:39 schreef cul_non_kul het volgende:
Hm hm, dat is ook zo, ik vraag er meestal ook niet naar, op verre reizen kom je per definitie van alles en nog wat tegen..
Dat heeft HIJ sowieso wel de rest van ons leven dat we bij elkaar zijn elke keer als we elkaar zien...seks/vrijen isquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Garantie voor sex de komende weken voor HEM
quote:Op vrijdag 21 december 2007 02:11 schreef AKnynke het volgende:
nog nooit zovaak de backspace gebruikt in een berichtje...weltrusten!
quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Garantie voor sex de komende weken voor HEM
Mediator? Flapdrol bedoel je zeker?quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:16 schreef SeaOfLove het volgende:
Mogguh Tezzje![]()
Zo weer gezellig naar de mediator, fijn dat mijn dag al zo vroeg verpest wordt
Spannend! En vier januari al?? Dat is al snel zeg!quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:06 schreef Den_Haag het volgende:
het sneeuwt soms een beetje. Ach, zolang het maar in de Alpen sneeuwt.
Vandaag hoor ik of ik 4 januari mag starten op Nyenrode.
Ikke nog niet. Biertjes kwamen hard aan! Nu maar hopen dat de frisse buitenlucht goed doet, want ga schaatsen! (Ook hier geen sneeuw trouwensquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:18 schreef Tezz het volgende:
JA inderdaad CF, na het douchen en aankleden voel ik me al weer een stuk beter! Ik was net mijn bed aan het dekken en had niet de neiging om er weer onder te kruipen dus........
Ik zit te wachten op mijn mama: ik wil shoppen!!!!!! Mijn rekening was helemaal leeg, maar ik zag vanmorgen dat we, speciaal voor de kerst, een paar dagen eerder salaris gestort hebben gekregen![]()
![]()
Ik heb nog nooit iets met wonton gedaan, dus het gaat eerst kopen worden en ze gaan gefrituurt worden, lijkt me het lekkerste bij de salade...quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:36 schreef ColdFeet het volgende:
Héérlijk, Krnk!
Maak jij je wontonvellen zelf? En frituur je ze, of stoom je ze?
Ik heb wel de intentie om een fotoverslagje te makenquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:52 schreef ColdFeet het volgende:
Bij salade idd waarschijnlijk het lekkerst... Maak je vanavond een fotoverslag?
Ik maak vaak gestoomde, met een pittig prutje van vlees ofzo. Lekker, joh! En dan met stokjes eten en hopen dat je wonton niet uit elkaar flikkert
De smaak van de kiwi wordt deels ook opgenomen door het vlees. Ik moet echter wel toegeven dat het een ding is uit Cook & Chemist waarin ze idd aangeven dat het er malser door word. De combinatie van malsheid, lekkere korst en kiwi-jus, maakt het voor mij lekkerquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:30 schreef Euc- het volgende:
Ziet er leuk uit KrnK, alleen waarom in kiwi gemarineerde biefstuk, dat is totaal nutteloos. Je doet iets in kiwi marineren om stug vlees malser te maken, zoals de poten etc, voor de extra smaak kun je het net zo goed niet doen, want die is er praktisch niet. Gewoon goede biefstukken kopen is veel beter![]()
Veel plezier iig, eet smakelijk
Sorry, heb maar 6-delig serviesquote:@ Krnk: Hoe laat worden we verwacht?
Wil best m'n eigen bordje meenemen hoor!quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:44 schreef KrnKje het volgende:
[..]
De smaak van de kiwi wordt deels ook opgenomen door het vlees. Ik moet echter wel toegeven dat het een ding is uit Cook & Chemist waarin ze idd aangeven dat het er malser door word. De combinatie van malsheid, lekkere korst en kiwi-jus, maakt het voor mij lekkerHeb t een tijd terug ook al eens gemaakt...
[..]
Sorry, heb maar 6-delig servies
Tnxxx het is goed gegaan gelukkig.quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:13 schreef ColdFeet het volgende:
SoL, Succes bij de mediatorLaat het je weekend/vakantie niet beinvloeden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |