En ik maar denken dat je daar nog mee bezig was!quote:Op woensdag 19 december 2007 16:47 schreef WhiteLightning het volgende:
hey ik zie nu pas dat de usericons weg zijn
whahaquote:Op woensdag 19 december 2007 16:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je daar nog mee bezig was!
hahahaha, en dat voor zo'n plaatjequote:Op woensdag 19 december 2007 16:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whahanou ik was dus wel even aan het opspeuren of ik geen typos had , maar nee
http://img.photobucket.co(...)/grtdojwposters8.jpg
das d elink
oe ik krijg
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Open Image/Media Servers"
For assistance, contact your network support team.
Jou werk stinkt gewoon en vindt photobucket nietsquote:Op woensdag 19 december 2007 16:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whahanou ik was dus wel even aan het opspeuren of ik geen typos had , maar nee
http://img.photobucket.co(...)/grtdojwposters8.jpg
das d elink
oe ik krijg
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Open Image/Media Servers"
For assistance, contact your network support team.
tja blijkbaar vind de server het plaatje zo shockerend, dat hij mij ervan weerhoudt om te kijkenquote:Op woensdag 19 december 2007 17:34 schreef lynda het volgende:
[..]
Jou werk stinkt gewoon en vindt photobucket niets
Zeer bekend! zit echt zo vanquote:Op woensdag 19 december 2007 18:40 schreef diertjuh het volgende:
zo ik ben er ook weer. Maar ben erg moe..
met rode wodka???quote:Op woensdag 19 december 2007 19:17 schreef lynda het volgende:
[..]
Zeer bekend! zit echt zo van![]()
Kom we gooien paar liter red bull naar binnen
Tuurlijk, LOGITECH G15quote:Op woensdag 19 december 2007 18:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tja blijkbaar vind de server het plaatje zo shockerend, dat hij mij ervan weerhoudt om te kijken
bellephoron, ik denk dat ik het probleem van mn pc gevonden heb. althans dat hoop ik.
het was mn toetsenbord. als ik die eruit trek start hij normaal op. en erin pieptoon
droxz jij als toetsenbord kenner ondertussen, eentje om aan te bevelen om te gamen ?
kijk eerst even of hij het niet bij een ander toetsenbord heeft.quote:Op woensdag 19 december 2007 18:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tja blijkbaar vind de server het plaatje zo shockerend, dat hij mij ervan weerhoudt om te kijken
bellephoron, ik denk dat ik het probleem van mn pc gevonden heb. althans dat hoop ik.
het was mn toetsenbord. als ik die eruit trek start hij normaal op. en erin pieptoon
droxz jij als toetsenbord kenner ondertussen, eentje om aan te bevelen om te gamen ?
Thuis ken je hem toch wel gewoon zien?quote:Op woensdag 19 december 2007 18:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jij en weg jagen ?quote:Op woensdag 19 december 2007 18:48 schreef diertjuh het volgende:
volgens mij jaag ik ook iedereen weg.
Singing mood aan:quote:Op woensdag 19 december 2007 19:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jij en weg jagen ?
je bent veel te lief om dat te doen![]()
ach ja ik ook!quote:Op woensdag 19 december 2007 19:31 schreef lynda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Denk alleen dat ik binnen 1 drankje KO ben
Crazy-M... nieuwe poll voor diertjuh!quote:Op woensdag 19 december 2007 19:33 schreef lynda het volgende:
[..]
Singing mood aan:
Loveeeeeeeee is in the air![]()
die heb ik geslooptquote:
voor mij voorlopig niet meerquote:Op woensdag 19 december 2007 19:33 schreef lynda het volgende:
[..]
Singing mood aan:
ja natuurlijjkquote:Op woensdag 19 december 2007 19:31 schreef lynda het volgende:
[..]
Thuis ken je hem toch wel gewoon zien?
als je die sloopt ligt de reden vaak niet bij je pcquote:Op woensdag 19 december 2007 19:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die heb ik gesloopt
en de saitek eclipse ook
nee iddquote:Op woensdag 19 december 2007 19:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
als je die sloopt ligt de reden vaak niet bij je pc
Die afkorting zegt me nietsquote:Op woensdag 19 december 2007 19:47 schreef Crazy-M het volgende:
hoe zeggen ze dat ook alweer in afkorting?
pbpac ???
Wel erg zonde, zijn geen goedkope ramplankenquote:Op woensdag 19 december 2007 19:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee iddach shit happens zeg maar
Zeggen er meerquote:Op woensdag 19 december 2007 19:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
voor mij voorlopig niet meer![]()
sorry
quote:Op woensdag 19 december 2007 19:52 schreef Crazy-M het volgende:
tilburgse koerier komt ook elke week door de gleuf ...
Problem Between Pc And Chair ...quote:
56,50 euro kost ie nu.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wel erg zonde, zijn geen goedkope ramplanken
wel grappigquote:Op woensdag 19 december 2007 19:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
56,50 euro kost ie nu.
zou dit wat wezen ? http://www.clitheroelancs.co.uk/id8.htm
tjaquote:
In het nederlands zou je eerder zeggen:quote:Op woensdag 19 december 2007 19:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Problem Between Pc And Chair ...
dacht dat zoiets die afkorting was ...
kom op Crazy-M, je bent toch een man of niet soms?quote:
Niet om te gamen, maar is wel wat voor jou!!!!quote:Op woensdag 19 december 2007 19:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
56,50 euro kost ie nu.
zou dit wat wezen ? http://www.clitheroelancs.co.uk/id8.htm
mja, je snapt wat ik bedoel :dquote:Op woensdag 19 december 2007 19:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
In het nederlands zou je eerder zeggen:
Het probleem zit tussen het scherm en de stoel
jah dat welquote:Op woensdag 19 december 2007 19:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
kom op Crazy-M, je bent toch een man of niet soms?
Het probleem is gewoon de persoon die voor (achter) de pc zitquote:Op woensdag 19 december 2007 19:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
In het nederlands zou je eerder zeggen:
Het probleem zit tussen het scherm en de stoel
gefeliciteerdquote:Op woensdag 19 december 2007 19:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
mijn eerste 4 op een rij!
dus tussen het scherm en de stoelquote:Op woensdag 19 december 2007 20:01 schreef lynda het volgende:
[..]
Het probleem is gewoon de persoon die voor (achter) de pc zit![]()
quote:Op woensdag 19 december 2007 19:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jij en weg jagen ?
je bent veel te lief om dat te doen![]()
Huh wat isser met mij?quote:Op woensdag 19 december 2007 19:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Crazy-M... nieuwe poll voor diertjuh!
Strak plan. Alleen lees ik dit bericht nu pas en ben net naar de supermarkt geweestquote:Op woensdag 19 december 2007 19:17 schreef lynda het volgende:
[..]
Zeer bekend! zit echt zo van![]()
Kom we gooien paar liter red bull naar binnen
over de liefde doe ik geen uitsprakenquote:Op woensdag 19 december 2007 19:33 schreef lynda het volgende:
[..]
Singing mood aan:
onze naam in 1 zinquote:
Zoek anders eens naar "Z board"quote:Op woensdag 19 december 2007 20:05 schreef WhiteLightning het volgende:
deze heeft zelfs een standaard
http://www.logitech.com/repository/84/jpg/470.1.0.jpg
oho...quote:Op woensdag 19 december 2007 20:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
onze naam in 1 zin
voorspelt weinig goeds in deze reeks
je had toch ergens een geheime liefde ofzo dat ik ergens tussen neus en lippen in dit topic had gelezen ?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:07 schreef diertjuh het volgende:
[..]
over de liefde doe ik geen uitspraken
*mompelt iets onverstaanbaars*quote:Op woensdag 19 december 2007 20:07 schreef diertjuh het volgende:
[..]
over de liefde doe ik geen uitspraken
jah die Lynda weerquote:Op woensdag 19 december 2007 20:09 schreef diertjuh het volgende:
[..]
oho...Wordt er weer geroddelt?
![]()
duwt een banaan in je mond ... niet mompelenquote:
quote:Op woensdag 19 december 2007 20:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah die Lynda weer
door haar ziekte zit haar denk vermogen een beetje verstopt
De geheime liefde hoeft ook niet op msn te zijnquote:Op woensdag 19 december 2007 20:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je had toch ergens een geheime liefde ofzo dat ik ergens tussen neus en lippen in dit topic had gelezen ?
en jah, jij mijn msn niet dus kan ik het niet zijn
Heuh ik doe heulemaal nietsquote:Op woensdag 19 december 2007 20:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah die Lynda weer
daarom mompel ik het, zodat niemand het kan verstaanquote:
Hmm..niet best als je vermogen verstopt zit.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah die Lynda weer
hehequote:
Ik wil er ook wel eerlijk voor uitkomen...maar dat heeft ook zo weer een reden waarom ik dat niet doequote:Op woensdag 19 december 2007 20:12 schreef lynda het volgende:
[..]
Heuh ik doe heulemaal niets![]()
Ik kom er tenminste eerlijk vooruit
voor droxzie ?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:12 schreef lynda het volgende:
[..]
Heuh ik doe heulemaal niets![]()
Ik kom er tenminste eerlijk vooruit
aja ik snap het helemaalquote:Op woensdag 19 december 2007 20:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
daarom mompel ik het, zodat niemand het kan verstaan![]()
(iets met poll ofzo.....)
dont be shy ....quote:Op woensdag 19 december 2007 20:14 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik wil er ook wel eerlijk voor uitkomen...maar dat heeft ook zo weer een reden waarom ik dat niet doe
ja maar #$%@#$^#$&&*$%^&$%^&!quote:Op woensdag 19 december 2007 20:14 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik wil er ook wel eerlijk voor uitkomen...maar dat heeft ook zo weer een reden waarom ik dat niet doe
droxzie? ik ben geen hond ofzoquote:Op woensdag 19 december 2007 20:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
voor droxzie ?
jah maar dat ziet iedereen
Ik ben ook eerlijk :d
ff dingen op een rijtje .....quote:Op woensdag 19 december 2007 20:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
daarom mompel ik het, zodat niemand het kan verstaan![]()
(iets met poll ofzo.....)
i knowquote:Op woensdag 19 december 2007 20:14 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dat is het niet. Is iets anders en verder ga ik het er niet over hebbenquote:
mwoah gaat wel. Niet helemaal. Maar zn gangetjequote:Op woensdag 19 december 2007 20:17 schreef lynda het volgende:
[..]
i knowgaat trouwens nog steeds goed dat?
eigenlijk moet ik het antwoord zelf weten aangezien iedereen uit het topic dacht/denkt dat ik het ben
doet jij eens pm'en of op msn toevoegenquote:Op woensdag 19 december 2007 20:18 schreef diertjuh het volgende:
[..]
mwoah gaat wel. Niet helemaal. Maar zn gangetjetypisch mannen die dat denken
idd. ik had op je gestemd lyndaquote:Op woensdag 19 december 2007 20:18 schreef diertjuh het volgende:
[..]
mwoah gaat wel. Niet helemaal. Maar zn gangetjetypisch mannen die dat denken
Jij begint ze te zien vliegen.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ff dingen op een rijtje .....
lynda vindt love is in the air....
droxz zegt start een poll,
daarna ik en diertjuh in 1 zin ...
Jongens, DIT WORDT TE ENG
ok, vrouwen en geheimen ...quote:Op woensdag 19 december 2007 20:17 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dat is het niet. Is iets anders en verder ga ik het er niet over hebben.
Zoals gezegd: voorlopig niet of ik moet er in 1 keer over heen vallenquote:ga jij maar een meisje scoren
ik had ook negatief gestemdquote:Op woensdag 19 december 2007 20:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd. ik had op je gestemd lynda
ja heb je als je een week met zelfde probleem bezig bent geweest :pquote:
zie pmquote:Op woensdag 19 december 2007 20:19 schreef lynda het volgende:
[..]
doet jij eens pm'en of op msn toevoegen
Ne hoor, daar is zojuist een einde aan gemaakt zie ikquote:Op woensdag 19 december 2007 20:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ff dingen op een rijtje .....
lynda vindt love is in the air....
droxz zegt start een poll,
daarna ik en diertjuh in 1 zin ...
Jongens, DIT WORDT TE ENG
volgens mij heb ik wat "intressante" deeltjes gemistquote:Op woensdag 19 december 2007 20:17 schreef lynda het volgende:
[..]
i knowgaat trouwens nog steeds goed dat?
eigenlijk moet ik het antwoord zelf weten aangezien iedereen uit het topic dacht/denkt dat ik het ben
L I N G Oquote:Op woensdag 19 december 2007 20:21 schreef DeToXiC het volgende:
TVP 8)
gelukkigquote:Op woensdag 19 december 2007 20:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ne hoor, daar is zojuist een einde aan gemaakt zie ik
Probleeem prive of werk?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja heb je als je een week met zelfde probleem bezig bent geweest :p
maar verder klopt alles nog wel
u mag 5 ballen pakkenquote:
die mailserver op werkquote:
is geen geheim is alleen iets wat ik niet ga rond bazuinen in het topic. Dat is omdat ik en 'geheime aanbidder' dat afgesproken hebben en verder leg ik het niet uit. En ja hij zit in dit topicquote:Op woensdag 19 december 2007 20:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok, vrouwen en geheimen ...
[..]
Zoals gezegd: voorlopig niet of ik moet er in 1 keer over heen vallen
of iemand moet zich aanbieden![]()
quote:
je kwam gewoon iets te laatquote:Op woensdag 19 december 2007 20:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
volgens mij heb ik wat "intressante" deeltjes gemist
Och, wat jammer....Een rode! Weet je het 10-letter woord ook al WL?quote:
ehm ... ok je maakt me wel nieuwsgierig maar ik zal me inhoudenquote:Op woensdag 19 december 2007 20:23 schreef diertjuh het volgende:
[..]
is geen geheim is alleen iets wat ik niet ga rond bazuinen in het topic. Dat is omdat ik en 'geheime aanbidder' dat afgesproken hebben en verder leg ik het niet uit. En ja hij zit in dit topic
Werk en prive gescheiden houden he, kut als IT'er, maarja dat komt met de tijd welquote:
Dit maakt dat vrouwen denken dat mannen alleen aan sex denkenquote:
IK IK IK!quote:Op woensdag 19 december 2007 20:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm ... ok je maakt me wel nieuwsgierig maar ik zal me inhouden
Vrouwen denken heeeeeeeeul veel meer aan sex dan mannen hoorquote:Op woensdag 19 december 2007 20:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dit maakt dat vrouwen denken dat mannen alleen aan sex denken
deze helpt ook al nietquote:Op woensdag 19 december 2007 20:25 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Och, wat jammer....Een rode! Weet je het 10-letter woord ook al WL?
ik altijd het laat komertjequote:
Vertel eens even...quote:Op woensdag 19 december 2007 20:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je verwart denken met misbruikenquote:Op woensdag 19 december 2007 20:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vrouwen denken heeeeeeeeul veel meer aan sex dan mannen hoor
Dat kan je ook heel anders opvattenquote:
neem mn werk ook nooit mee naar huisquote:Op woensdag 19 december 2007 20:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Werk en prive gescheiden houden he, kut als IT'er, maarja dat komt met de tijd wel
Ik vertel het toch niet. Tenzij pm en jij je mond kunt houden!quote:Op woensdag 19 december 2007 20:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wat moet ik vertellen ?quote:
met het oog op kerst ?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:31 schreef DeToXiC het volgende:
Ok konijntje..het is je dag vandaag,
Ik zing dit liedje een beetje traag
Voor jou alleen en voor niemand àànders..
Kom op konijntje omhoog met die handjes...
Kom op konijntje doe maar wiebelen...huppelen!
Is dat niet in elk bedrijf zo?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
neem mn werk ook nooit mee naar huis![]()
(gister was uitzondering)
maar goed, huidige werk wat ik nu doe intreseert me iets te weinig om er over druk te maken, maar jah, als je ze wel zeiken over dingen die je niet kunt ipv dingen die je wel kunt dan jah, gaat het werken ook kut
als ze gewoon beter investeren hadden ze de helft van de problemen
daar kun je me op vertrouwenquote:Op woensdag 19 december 2007 20:30 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik vertel het toch niet. Tenzij pm en jij je mond kunt houden!
Mijn texten slaan nergens op, maar vind ze alsnog beter dan ditquote:Op woensdag 19 december 2007 20:31 schreef DeToXiC het volgende:
sssssssssssst doordenkerquote:Op woensdag 19 december 2007 20:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat kan je ook heel anders opvatten
Vind je alsnog lief hoor!quote:
good luck!quote:Op woensdag 19 december 2007 20:33 schreef Crazy-M het volgende:
Mensen ik ga ff NCIS kijken
doei doei en tot dadelijk
diertjuh, je weet mn inbox te vinden
en msn staat ook in mn profiel
quote:Op woensdag 19 december 2007 20:33 schreef DeToXiC het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=wxD2HkJtGXQ
OMFG, wat een 1tonige meukquote:Op woensdag 19 december 2007 20:33 schreef DeToXiC het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=wxD2HkJtGXQ
quote:Op woensdag 19 december 2007 20:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vind je alsnog lief hoor!
* Dr.Droxz zet een bakje thee neer voor diertjuh!
neqschot!quote:
Ik ga ook ff voor de tv hangen.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:33 schreef Crazy-M het volgende:
Mensen ik ga ff NCIS kijken
doei doei en tot dadelijk
diertjuh, je weet mn inbox te vinden
en msn staat ook in mn profiel
ik vind um wel mooiquote:Op woensdag 19 december 2007 20:31 schreef DeToXiC het volgende:
OMFG DUDE!quote:Op woensdag 19 december 2007 20:37 schreef WhiteLightning het volgende:
echt dat je denkt van http://www.omfg.info/wp-content/uploads/japaneasedog.jpg
vergeet je thee niet!quote:Op woensdag 19 december 2007 20:38 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik ga ook ff voor de tv hangen.
okidokie..zal het onthouden
Dude..quote:Op woensdag 19 december 2007 20:37 schreef WhiteLightning het volgende:
echt dat je denkt van http://www.omfg.info/wp-content/uploads/japaneasedog.jpg
En het doel van dat plaatje, vat hem nietquote:
tijd voor lingoquote:Op woensdag 19 december 2007 20:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En het doel van dat plaatje, vat hem niet
LINGO! lusiele!quote:Op woensdag 19 december 2007 20:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tijd voor lingo
gewoon een linkje van de wikipedia site, bedoelde er niets mee ofzo
Lucille wernerquote:Op woensdag 19 december 2007 20:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
LINGO! lusiele!(of hoe je dat ook schrijven mag)
Vind dat ze lingo best leuk doet tochquote:
ik vind het een supergoed wijf.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vind dat ze lingo best leuk doet toch![]()
(en dat ze dankzij haar "handicap" zich nergens voor schaamt!)
ok M@zzelquote:Op woensdag 19 december 2007 20:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
maar buiten dat...... ga toch zo mijn bed maar opzoeken, val bijna in slaap hier
Inderdaad!quote:Op woensdag 19 december 2007 20:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vind het een supergoed wijf.zet zich altijd in voor goede doelen. en gaat erg goed met haar handicap om. ze komt altijd erg goed over
dat dus..quote:Op woensdag 19 december 2007 20:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
maar buiten dat...... ga toch zo mijn bed maar opzoeken, val bijna in slaap hier
quote:Op woensdag 19 december 2007 20:38 schreef diertjuh het volgende:
[..]
lekker die neem ik mee naar beneden..voor bij de tv
wel lezen hequote:
slaap lekkerquote:Op woensdag 19 december 2007 22:13 schreef diertjuh het volgende:
nou ik ga ook naar bed. Slaaplekker
mogguh,quote:Op donderdag 20 december 2007 07:04 schreef Bellerophon het volgende:
Jeetje, wat gaan jullie toch hard in de avond
Mogguh iedereen!
Ehr... doe mij maar de samenvattingquote:Op donderdag 20 december 2007 07:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mogguh,
komt er van als mensen dingen willen zien die er niet zijn
Die zijn we helaas vergeten te schrijvenquote:Op donderdag 20 december 2007 07:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ehr... doe mij maar de samenvatting
Ik dacht iets te lezen over Diertjuh...?quote:Op donderdag 20 december 2007 07:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Die zijn we helaas vergeten te schrijven
tja lynda zat weer op de denk stoelquote:Op donderdag 20 december 2007 07:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik dacht iets te lezen over Diertjuh...?
Huh Lynda? Die probeerde erachter te komen ofzo?quote:Op donderdag 20 december 2007 07:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tja lynda zat weer op de denk stoel
maar goed is ook langs gekomen jah
nah, ik zei gister dat diertjuh te lief was om mensen weg te pesten, en lynda dacht gelijk aa nlove is in the air.quote:Op donderdag 20 december 2007 07:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Huh Lynda? Die probeerde erachter te komen ofzo?
Natuurlijk is het ook niet ontzettend slim om te zeggen dat haar stille aanbidder in dit topic zit, maar ach... ik kan mij eerlijk gezegd er niet druk om maken.quote:Op donderdag 20 december 2007 07:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nah, ik zei gister dat diertjuh te lief was om mensen weg te pesten, en lynda dacht gelijk aa nlove is in the air.
Daarna eerst over dat ik voorlopig niet verliefd word, daarna met diertjuh erbij over andere dingen en tenslotte ging iedereen slapen
vond ik ookquote:Op donderdag 20 december 2007 07:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Natuurlijk is het ook niet ontzettend slim om te zeggen dat haar stille aanbidder in dit topic zit, maar ach... ik kan mij eerlijk gezegd er niet druk om maken.
En het is toch een gegeven feit dat ze daar te lief voor is
pfffquote:Op donderdag 20 december 2007 07:47 schreef WhiteLightning het volgende:
mogge
zo, de laatste werkdag van dit jaar![]()
Anders is iedereen verliefd op haar, die hier aardig tegen haar doetquote:Op donderdag 20 december 2007 07:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
vond ik ook
ach jah, was wel even lol gister avond
Mogguh WL!!quote:Op donderdag 20 december 2007 07:47 schreef WhiteLightning het volgende:
mogge
zo, de laatste werkdag van dit jaar![]()
heeft ze wel in 1 keer veel aandacht als dat zo isquote:Op donderdag 20 december 2007 07:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Anders is iedereen verliefd op haar, die hier aardig tegen haar doet
deze geld dus nog steeds hequote:Op woensdag 19 december 2007 22:06 schreef Crazy-M het volgende:
zucht ... sommige mensen denken dat je geen privé leven hebt![]()
dat ik continue aan werk ben, zolang ik niet voor 24 / 7 betaald word, werk ik ook niet 24 / 7 en ben ik ook niet 24 / 7 bereikbaar
Het zou mij een beetje lastig lijken... en dan druk ik mijzelf nog subtiel uitquote:Op donderdag 20 december 2007 07:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heeft ze wel in 1 keer veel aandacht als dat zo is
Vandaag weer een drukke dag voor de boeg? Of valt het vandaag wel mee?quote:Op donderdag 20 december 2007 07:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
deze geld dus nog steeds he
voor 8:00 geen telefoon van werk ... grrrr
mogguhquote:Op donderdag 20 december 2007 07:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh
haha, ja ik dacht wat is dat nou weer ")quote:Op donderdag 20 december 2007 07:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh WL!!
En of dat een kekke vogel was he
het zal leiden tot kleine conflictenquote:Op donderdag 20 december 2007 07:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het zou mij een beetje lastig lijken... en dan druk ik mijzelf nog subtiel uit
mja weer typisch werk probleemquote:Op donderdag 20 december 2007 07:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vandaag weer een drukke dag voor de boeg? Of valt het vandaag wel mee?
hoezo als het goed is?quote:Op donderdag 20 december 2007 07:53 schreef draculettetje het volgende:
mogguh
als het goed is zie ik vandaag mn zoessie
Staat zeker alweer in tilburg topic?quote:Op donderdag 20 december 2007 07:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hoezo als het goed is?
dat gaat gewoon gebeuren
Ben je klaar mee... succes dan in ieder geval!quote:Op donderdag 20 december 2007 07:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja weer typisch werk probleem
bel gister op: moet morgen vroeg weg, belangrijke afspraak, heb ik kunnen verztten na 9:00
baas: ok is goed.
Nu blijkt mail server nog niet te werken ... iets met unable in slot ....
en stuurt hij om 22:00 savonds sms dat ik naar werk moet komen om 9:00
ik kan afspraak niet meer afzeggen
Mogguh Droxz, koffie?quote:Op donderdag 20 december 2007 07:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh
Whehe even testen of hij het deedquote:Op donderdag 20 december 2007 07:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, ja ik dacht wat is dat nou weer ")
Mogguh!quote:Op donderdag 20 december 2007 07:53 schreef draculettetje het volgende:
mogguh
mogguh! klinkt gezelligquote:Op donderdag 20 december 2007 07:53 schreef draculettetje het volgende:
mogguh
quote:Op donderdag 20 december 2007 07:57 schreef draculettetje het volgende:
hoe koud is het buiten?
Ja een bliksembezoekje hoor maar toch!quote:Op donderdag 20 december 2007 07:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh!
Kijk eens aan, gezellig
Gezellig babbelen, bakje thee erbij?quote:Op donderdag 20 december 2007 07:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Ja een bliksembezoekje hoor maar toch!
heb wel zin in!
-6, hoefde niet te krabben deze morgenquote:Op donderdag 20 december 2007 07:57 schreef draculettetje het volgende:
hoe koud is het buiten?
Maakt niks uit toch? Als het maar gezellig isquote:Op donderdag 20 december 2007 07:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Ja een bliksembezoekje hoor maar toch!
heb wel zin in!
Dat is geen verkeerde tijd zegquote:Op donderdag 20 december 2007 07:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gatsie gelukkig word ik pas rond half tien opgehaald maar toch
Hier is gewoon een hoop "wit", zal wel gesneuwd hebben hier ofzoquote:Op donderdag 20 december 2007 08:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
-6, hoefde niet te krabben deze morgen
quote:
ben ook om half twaalf alweer terug....quote:Op donderdag 20 december 2007 08:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is geen verkeerde tijd zeg![]()
Ik zit al weer op het werk "wakker te worden" met een groot bakkie koffie!
Ja het sneeuwde deze morgen! Wel natte sneeuw, maar tochquote:Op donderdag 20 december 2007 08:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hier is gewoon een hoop "wit", zal wel gesneuwd hebben hier ofzo
Het blijft een aparte mix hoorquote:Op donderdag 20 december 2007 08:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sorry niet gezien, lekker! doe maar de Droxz special (cappucino + expresso)
JEUJquote:Op donderdag 20 december 2007 07:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ben je klaar mee... succes dan in ieder geval!
nog niks gezienquote:Op donderdag 20 december 2007 07:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Staat zeker alweer in tilburg topic?
Succes jongen!quote:Op donderdag 20 december 2007 08:06 schreef Crazy-M het volgende:
ik ga auto ijs / rijp vrij maken en dan naar eindhoven
doei doei
Is het vermelden niet meer waard hequote:
quote:Op donderdag 20 december 2007 08:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ben ook om half twaalf alweer terug....
ja gezellig met bakkie thee gg bijkletsen en ze neemt waarschijnlijk ook 2 van d'r kindjes mee
met kerst ga ik daarheen
en dan neem ik hoogst waarschijnlijk 3 van d'r kindjes mee
succes, en we spreken je snel weer!quote:Op donderdag 20 december 2007 08:06 schreef Crazy-M het volgende:
ik ga auto ijs / rijp vrij maken en dan naar eindhoven
doei doei
IK heb geen kids daar zorgt mn zoessie voor, zij heeft er 4 en krijgt als het goed is in half januari nr 5.quote:Op donderdag 20 december 2007 08:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
draculettetje heeft kids, das wist ik helemaal niet!
Klinkt als een gezellige boel met al die kinderen erbij,
die echt heulemaal gek zijn/worden met kerst!
Rond half 12 heb ik hier een kerst lunch! lekker warm eten met vlees en nog meer andere dingen,
op kosten van de baas natuurlijk! (ben nu zo misselijk als wat, en ben al meerdere keren naar de wc geweest, maar daar gaat het even niet om).
Hmm lekker! Is zeg maar LGEVN... Lekker Gratis En Voor Niksquote:Op donderdag 20 december 2007 08:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
draculettetje heeft kids, das wist ik helemaal niet!
Klinkt als een gezellige boel met al die kinderen erbij,
die echt heulemaal gek zijn/worden met kerst!
Rond half 12 heb ik hier een kerst lunch! lekker warm eten met vlees en nog meer andere dingen,
op kosten van de baas natuurlijk! (ben nu zo misselijk als wat, en ben al meerdere keren naar de wc geweest, maar daar gaat het even niet om).
Requirements Engineer / Informatie Analist / PMO'er in Utrechtquote:Op donderdag 20 december 2007 08:08 schreef draculettetje het volgende:
zo weer iemand die aan het werk gaat
wat voor werk doen jullie eigenlijk?
Probeer maar eens, ik vind het gewoon erg lekker!quote:Op donderdag 20 december 2007 08:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het blijft een aparte mix hoor
5! Pff dat is niet mis zegquote:Op donderdag 20 december 2007 08:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
IK heb geen kids daar zorgt mn zoessie voor, zij heeft er 4 en krijgt als het goed is in half januari nr 5.
Ik ben trotste tante
Ik ben tot nu toe alleen nog maar verkoudenquote:Op donderdag 20 december 2007 08:12 schreef draculettetje het volgende:
ai heeft lynda je dan toch aangestoken?
Gaat het grootste gedeelte van grtdojw ziek de kerst in?
succes in ieder geval hoop dat je wat aan de lunch kan hebben
Zal ik is een keer doenquote:Op donderdag 20 december 2007 08:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Probeer maar eens, ik vind het gewoon erg lekker!
cappucino is gewoon niet sterk genoeg, daarom moet er expresso bij
Wat 1 woord verkeerd lezen al niet met een text kan doen,quote:Op donderdag 20 december 2007 08:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
IK heb geen kids daar zorgt mn zoessie voor, zij heeft er 4 en krijgt als het goed is in half januari nr 5.
Ik ben trotste tante
Ben bang van wel ja, zal je zien, ik zij beter ben ik ziekquote:Op donderdag 20 december 2007 08:12 schreef draculettetje het volgende:
ai heeft lynda je dan toch aangestoken?
Gaat het grootste gedeelte van grtdojw ziek de kerst in?
succes in ieder geval hoop dat je wat aan de lunch kan hebben
Nooit? Of nu gewoon niet?quote:Op donderdag 20 december 2007 08:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat 1 woord verkeerd lezen al niet met een text kan doen,
sorry dacht dat jij (d'r stond er) je kids ging meenemen (1 woord verschil)
4 kinderen, en nog 1 in "de maak"Voor mij geen kindertjes hoor!
En dat je het dan ook kan binnen houden natuurlijkquote:Op donderdag 20 december 2007 08:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben bang van wel ja, zal je zien, ik zij beter ben ik ziek![]()
Hoop dat het allemaal een beetje wegtrekt en ik alsnog lekker kan eten! ahahhaa
Ha ha maakt mij niet uit hoor, heb wel al vaker gehoord of ik de moeder ben.....quote:Op donderdag 20 december 2007 08:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat 1 woord verkeerd lezen al niet met een text kan doen,
sorry dacht dat jij (d'r stond er) je kids ging meenemen (1 woord verschil)
4 kinderen, en nog 1 in "de maak"Voor mij geen kindertjes hoor!
IT dude...quote:Op donderdag 20 december 2007 08:08 schreef draculettetje het volgende:
zo weer iemand die aan het werk gaat
wat voor werk doen jullie eigenlijk?
quote:Op donderdag 20 december 2007 08:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zal ik is een keer doen
Hoewel Cappucino is voor mij al sterk genoeg![]()
Drink niet zoveel koffie eigenlijk, meer een theemuts enzo
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Beamers?!? Dus als ik ooit een mooie opzet wil voor een thuis bioscoop, dan moet ik bij jou zijnquote:Op donderdag 20 december 2007 08:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
IT dude...
Telefonisch beantwoorden/oplossen problemen voor een midden/klein bedrijf samen met mijn (KUT) collega. Buiten dat loop ik ook gewoon langs te mensen om problemen op te lossen mbt pc's, printers, bekabeling ed. Ik regel ook de patch kasten, en doe wat met backups ed. Buiten dit alles moet ik ook pc's repareren en beamers fixen enzo
Wat niet is, kan nog komen hequote:Op donderdag 20 december 2007 08:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Ha ha maakt mij niet uit hoor, heb wel al vaker gehoord of ik de moeder ben.....
ooit zou ik wel willen, nu maar eerst van de medicatie af
en ik ga voor je duimen dat je opknapt voor de lunch
pfff wat een draadjesquote:Op donderdag 20 december 2007 08:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
IT dude...
Telefonisch beantwoorden/oplossen problemen voor een midden/klein bedrijf samen met mijn (KUT) collega. Buiten dat loop ik ook gewoon langs te mensen om problemen op te lossen mbt pc's, printers, bekabeling ed. Ik regel ook de patch kasten, en doe wat met backups ed. Buiten dit alles moet ik ook pc's repareren en beamers fixen enzo
Wilde dat niet zeggen op de vroege ochtend!quote:Op donderdag 20 december 2007 08:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dat je het dan ook kan binnen houden natuurlijk
quote:Op donderdag 20 december 2007 08:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lynda kijk even de andere kant op
Bwehe zij wilt het dus welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En heeft dat een reden of gewoon niet?[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Chocolademelk daarentegenquote:Op donderdag 20 december 2007 08:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ook drink eigenlijk helemaal geen koffie
van de week koffie met chocola geprobeerd proef geen chocola
Ik begreep de hint van, 'ik ben al een paar keer naar het toilet geweest' welquote:Op donderdag 20 december 2007 08:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wilde dat niet zeggen op de vroege ochtend!![]()
Werk voor een heeeeeeeeul groot bedrijf dat medicijnen maakt enzo,quote:Op donderdag 20 december 2007 08:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Beamers?!? Dus als ik ooit een mooie opzet wil voor een thuis bioscoop, dan moet ik bij jou zijn
Dat weet ik eigenlijk nietquote:Op donderdag 20 december 2007 08:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bwehe zij wilt het dus wel
En heeft dat een reden of gewoon niet?
ik ook!quote:Op donderdag 20 december 2007 08:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik begreep de hint van, 'ik ben al een paar keer naar het toilet geweest' wel
Hahahaquote:Op donderdag 20 december 2007 08:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk niet![]()
(gedaan uit voorzorg hahaha)
Dit voorbeeld valt nog wel mee hoorquote:Op donderdag 20 december 2007 08:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
pfff wat een draadjes
zoals wel gebleken heb ik totaal geen verstand van computers
Ik namelijk ook, voor mijn console's en voor films natuurlijkquote:Op donderdag 20 december 2007 08:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Werk voor een heeeeeeeeul groot bedrijf dat medicijnen maakt enzo,
dus er worden hier regelmatig vergaderzalen gebruikt met .. TADA .. beamers ..
En mensen snappen niet hoe dat ding werkt enzo,
dus moet regelmatig uitleg geven, en de bekabeling weer correct maken
omdat deze door mensen aangepast wordt .. (ja ... want het werkte toch niet!)
Wil zelf nog wel eens een beamer hebben ja!
quote:Op donderdag 20 december 2007 07:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Natuurlijk is het ook niet ontzettend slim om te zeggen dat haar stille aanbidder in dit topic zit, maar ach... ik kan mij eerlijk gezegd er niet druk om maken.
En het is toch een gegeven feit dat ze daar te lief voor is
Oehh..jaa?quote:Op donderdag 20 december 2007 07:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Anders is iedereen verliefd op haar, die hier aardig tegen haar doet
Whehehe..heb ik nu alquote:Op donderdag 20 december 2007 07:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heeft ze wel in 1 keer veel aandacht als dat zo is
enne hoe komt het dat jullie zoveel tijd hebben te fokken, vind ik niet erg hoor juist wel gezelligquote:Op donderdag 20 december 2007 08:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dit voorbeeld valt nog wel mee hoor![]()
We hebben hier meerdere redelijk grote kasten staan,
en nog meer kleinere. Die kleinere zijn veel makkelijker om te onderhouden
Elke keer (ECHT!) als er mensen zijn geweest in die vergaderzalen (we hebben er een groot aantal hier)quote:Op donderdag 20 december 2007 08:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik namelijk ook, voor mijn console's en voor films natuurlijk
Zucht daar heb ik zo'n hekel aan, mensen die dan maar iets gaan proberen...
Met zo'n opmerking begint je dag al goed? Tjah het is toch zoquote:Op donderdag 20 december 2007 08:29 schreef diertjuh het volgende:kijk hier begint mijn dag al goed mee. Die was al goed begonnen. Als jullie beetje opletten dan weten jullie wel wie het is. Maarja goed dat je je er niet druk om maakt
Whahahaquote:Oehh..jaa?Nee doe maar niet..dan kan ik moeilijk kiezen
.
Pff ik ben jaloers! En wat voor lenzen heb je? Harde of zachte?quote:Whehehe..heb ik nu al
Oja goedemorgen![]()
Laatste dagje voor mij
En mijn lens doet irritant..
En verontschuldigen die mensen zich dan wel of dat niet?quote:Op donderdag 20 december 2007 08:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Elke keer (ECHT!) als er mensen zijn geweest in die vergaderzalen (we hebben er een groot aantal hier)
weet ik dat ik weer langs moet om te kijken of alles nog wel werkt![]()
Ik kijk redelijk veel films, en daarom zou ik al graag een beamer willen hebben
Goedemorgen aan u mevrouwquote:Op donderdag 20 december 2007 08:30 schreef draculettetje het volgende:
mogguh diertjuh!
stomme lens en bijna vakantie
Tot hoe laat moet je?quote:Op donderdag 20 december 2007 08:35 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Goedemorgen aan u mevrouwbijna nog ff paar uurtjes werken
Had vanochtend al een pm dus daar begon het al meequote:Op donderdag 20 december 2007 08:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Met zo'n opmerking begint je dag al goed? Tjah het is toch zoVind het juist ontzettend fijn voor je dat je het hier met iemand kan vinden.
[..]
Whahaha
[..]
Pff ik ben jaloers! En wat voor lenzen heb je? Harde of zachte?
Haha we kunnen wel lief zijn voor elkaarquote:Op donderdag 20 december 2007 08:37 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Had vanochtend al een pm dus daar begon het al mee. En nu lieve opmerkingen in dit topic:D
Ik kan het met jullie allemaal goed vinden. Jullie zijn wel lief
![]()
Ik heb zachte lenzen. En net even uitgedaan en nu is die nog niet helemaal lief..maar lensje begint wel liever te worden.
Hier mag ik uit opmaken dat je je beter voelt dan gister?quote:Op donderdag 20 december 2007 08:37 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Had vanochtend al een pm dus daar begon het al mee. En nu lieve opmerkingen in dit topic:D
Ik kan het met jullie allemaal goed vinden. Jullie zijn wel lief
![]()
Ik heb zachte lenzen. En net even uitgedaan en nu is die nog niet helemaal lief..maar lensje begint wel liever te worden.
Ja hoor vast wel. Sommige weten het alquote:Op donderdag 20 december 2007 08:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha we kunnen wel lief zijn voor elkaarEn ach als het blijft klikken met die persoon, dan komen wij er vanzelf toch wel achter?
Ooow ok, zachte lenzen, ja ik vroeg dat omdat mijn broer wel is harde lenzen heeft gehad... die schoten achter zijn oog enzo
Goedemorgenquote:Op donderdag 20 december 2007 08:39 schreef Sgele het volgende:
Ik kan weer ruiken, er zit weer smaak aan m'n eten en drinken
Dus ik zeg... 1 goedemorgen!
Jeuj iemand die weer opknapt!quote:Op donderdag 20 december 2007 08:39 schreef Sgele het volgende:
Ik kan weer ruiken, er zit weer smaak aan m'n eten en drinken
Dus ik zeg... 1 goedemorgen!
Yup,quote:Op donderdag 20 december 2007 08:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hier mag ik uit opmaken dat je je beter voelt dan gister?
Likewisequote:Op donderdag 20 december 2007 08:41 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Goedemorgenleuk je weer te zien hier
Uhu ljkt me ook raar. Maarja als ik gewoon volledig school had gehad was ik ook gewoon weer in het nieuwe jaar begonnen. Maar dat geeft toch weer een ander gevoelquote:Op donderdag 20 december 2007 08:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Jeuj iemand die weer opknapt!
en diertjuh nog maar een paar uurtjes, ik hoef alleen morgen
ik vind het wel raar hoor dat je dan pas in het nieuwe jaar weer gaat werken
het nieuwe jaar alweer een jaar voorbij
Mogguh!quote:
Wie weet het dan al?quote:Op donderdag 20 december 2007 08:41 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja hoor vast wel. Sommige weten het al
whahahadat lijkt me nou niet echt prettig
Ja! Nog meer slechte dingen doen dan afgelopen jaarquote:Op donderdag 20 december 2007 08:44 schreef draculettetje het volgende:
en doen we eigenlijk nog aan goede voornemens hier?
Kijk dat is helemaal goed nieuws! Langzaam maar zeker gaat dat ook de goede kant opquote:Op donderdag 20 december 2007 08:43 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Yup,. Alleen lens doet irri. Maar het gaat beter.
Mn moeder moet trouwens vanmiddag weer naar het ziekenhuis om foto's te laten maken voor haar heup en linkerbeen. Maar het gaat beter dan gisteren. Ze is al stukje snellerdus dat gaat ook de goede kant op
Gaan samenwonen met mijn vriendinquote:Op donderdag 20 december 2007 08:44 schreef draculettetje het volgende:
en doen we eigenlijk nog aan goede voornemens hier?
Ik niet al wordt ik zo natuurlijk wel nieuwsgierigquote:Op donderdag 20 december 2007 08:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wie weet het dan al?
En volgens mij was dat ook niet echt prettig, daarna heeft hij ook maar zachte lenzen genomen
Bellerquote:Op donderdag 20 december 2007 08:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wie weet het dan al?
En volgens mij was dat ook niet echt prettig, daarna heeft hij ook maar zachte lenzen genomen
goed plan! zijn daar dan de plannen ook al voor?quote:Op donderdag 20 december 2007 08:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gaan samenwonen met mijn vriendin
quote:Op donderdag 20 december 2007 08:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gaan samenwonen met mijn vriendin
Mwah lichtelijk, maar hoop toch wel dat het concreet gaat worden, en anders in 2009quote:Op donderdag 20 december 2007 08:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
goed plan! zijn daar dan de plannen ook al voor?
Mogguh Sgele!quote:
Haha dat wordt iedereen denk ikquote:Op donderdag 20 december 2007 08:46 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Ik niet al wordt ik zo natuurlijk wel nieuwsgierig
Ik heb 2 weken.quote:Op donderdag 20 december 2007 08:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mogguh!
Ik heb geen vakantiealleen 1ste en 2e kerstdag
hoe lang kennen jullie elkaar dan? ook hier ben ik lekker nieuwsgierigquote:Op donderdag 20 december 2007 08:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mwah lichtelijk, maar hoop toch wel dat het concreet gaat worden, en anders in 2009
Laten we er vanuit gaan dat jullie allebei de intentie hebben samen te gaan wonen, dat is zowiezo al het goede voornemen voor het nieuwe jaarquote:Op donderdag 20 december 2007 08:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mwah lichtelijk, maar hoop toch wel dat het concreet gaat worden, en anders in 2009
hihi ik hoef niet in het onderwijs te werken en heb ook 2 weken vakantiequote:Op donderdag 20 december 2007 08:49 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ik heb 2 weken.
Lang leve in het onderwijs werken mejn.
Maar jezus wat gaat de slow-chat hier snel zeg.
Jullie hebben echt NIETS te doen.
Aber jawuhl... we hebben wel iets te doen... Fokkenquote:Op donderdag 20 december 2007 08:49 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ik heb 2 weken.
Wij zijn heer en meester in het niets doenquote:Op donderdag 20 december 2007 08:49 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ik heb 2 weken.
quote:Op donderdag 20 december 2007 08:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Laten we er vanuit gaan dat jullie allebei de intentie hebben samen te gaan wonen, dat is zowiezo al het goede voornemen voor het nieuwe jaarWanneer het daadwerkelijk gebeurd is een ander verhaal
3 jaarquote:Op donderdag 20 december 2007 08:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoe lang kennen jullie elkaar dan? ook hier ben ik lekker nieuwsgierig
Dat is er sowieso ja, en ach het gaat ook gebeuren, de vraag is alleen wanneer hequote:Op donderdag 20 december 2007 08:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Laten we er vanuit gaan dat jullie allebei de intentie hebben samen te gaan wonen, dat is zowiezo al het goede voornemen voor het nieuwe jaarWanneer het daadwerkelijk gebeurd is een ander verhaal
Die moet in de OPquote:
Whehehequote:
Mogguhquote:Op donderdag 20 december 2007 08:53 schreef B.. het volgende:
JA! Daar ben ik weer.. 2 dagen op school.. druk enzo
Nu weer 2 dagen stage...Moogge!
hey waar is positieve diertjuh....quote:Op donderdag 20 december 2007 08:55 schreef diertjuh het volgende:
godsamme mag ik weer straks bezig gaan met die verdomde e-mail adressen opzoeken. laten ze toch eens iemand anders ervoor vinden.
Moet ik straks weer iemand lastig vallen om een programma te gebruiken en kan hij dus weer niet gebruiken. Erg vervelend. Laat dat mens lekker alleen doen ofzo. Ik heb hier totaal geen zin in. Gisteravond ookal de hele tijd zere nek gehad enzo. Bah
jaaaa...quote:Op donderdag 20 december 2007 08:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wie weet het dan al?
die is ff vakantie houden.quote:Op donderdag 20 december 2007 08:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hey waar is positieve diertjuh....
Jepquote:Op donderdag 20 december 2007 08:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nog even volhouden bijna weekend
alleen zijn de kosten om hun werknemer aan het werk te houden en niet al te vriendelijk de kerst in te laten gaan hoger......quote:Op donderdag 20 december 2007 08:59 schreef diertjuh het volgende:
[..]
die is ff vakantie houden.
En waarom moeten deze e-mail adressen erbij gezocht worden? Omdat ze gewoon kosten willen besparen om kerstkaarten te versturen. Dus doen ze het per e-mail en en het geld wat ze besparen gaat naar unicef ofzo.
spelen in de zin van afgelopen weekend spelen met de muziek......quote:Op donderdag 20 december 2007 08:59 schreef B.. het volgende:
[..]
Jepspelen met sharon (van de Xfactor) het weekend!!
quote:Op donderdag 20 december 2007 08:58 schreef BossFight het volgende:
Ik zou wel wat te doen hebben gehad nu als de beste mensen van netwerkbeheer mijn installatie klaar hadden gezet op de server. Maar helaas pindakaas, moet ik daar weer op gaan zitten wachten. En het is echt het laatste wat ik nog te doen heb dit jaar...
Als ze dat vandaag niet meer doen word ik echt heel chagerijnig.
Met Sharon ....quote:Op donderdag 20 december 2007 09:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
spelen in de zin van afgelopen weekend spelen met de muziek......
maar ik snap gewoon niet, waarom iemand anders dat niet even kan doen. Waarom nou perse ik weer? Laat me dan alsjeblieft de hele dag aanmaningen faxen en debiteuren bellen.quote:Op donderdag 20 december 2007 09:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
alleen zijn de kosten om hun werknemer aan het werk te houden en niet al te vriendelijk de kerst in te laten gaan hoger......
quote:Op donderdag 20 december 2007 08:59 schreef B.. het volgende:
[..]
Jepspelen met spelen in een live band van Sharon (van de Xfactor) het weekend!!
quote:Op donderdag 20 december 2007 09:05 schreef diertjuh het volgende:
[..]
maar ik snap gewoon niet, waarom iemand anders dat niet even kan doen. Waarom nou perse ik weer? Laat me dan alsjeblieft de hele dag aanmaningen faxen en debiteuren bellen.
Ja komt het ookquote:Op donderdag 20 december 2007 08:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Mogguh
@bello goede tijd al samen! maar zoals je zelf zegt het komt wel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |