ehm ... ok je maakt me wel nieuwsgierig maar ik zal me inhoudenquote:Op woensdag 19 december 2007 20:23 schreef diertjuh het volgende:
[..]
is geen geheim is alleen iets wat ik niet ga rond bazuinen in het topic. Dat is omdat ik en 'geheime aanbidder' dat afgesproken hebben en verder leg ik het niet uit. En ja hij zit in dit topic
Werk en prive gescheiden houden he, kut als IT'er, maarja dat komt met de tijd welquote:
Dit maakt dat vrouwen denken dat mannen alleen aan sex denkenquote:
IK IK IK!quote:Op woensdag 19 december 2007 20:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm ... ok je maakt me wel nieuwsgierig maar ik zal me inhouden
Vrouwen denken heeeeeeeeul veel meer aan sex dan mannen hoorquote:Op woensdag 19 december 2007 20:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dit maakt dat vrouwen denken dat mannen alleen aan sex denken
deze helpt ook al nietquote:Op woensdag 19 december 2007 20:25 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Och, wat jammer....Een rode! Weet je het 10-letter woord ook al WL?
ik altijd het laat komertjequote:
Vertel eens even...quote:Op woensdag 19 december 2007 20:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je verwart denken met misbruikenquote:Op woensdag 19 december 2007 20:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vrouwen denken heeeeeeeeul veel meer aan sex dan mannen hoor
Dat kan je ook heel anders opvattenquote:
neem mn werk ook nooit mee naar huisquote:Op woensdag 19 december 2007 20:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Werk en prive gescheiden houden he, kut als IT'er, maarja dat komt met de tijd wel
Ik vertel het toch niet. Tenzij pm en jij je mond kunt houden!quote:Op woensdag 19 december 2007 20:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wat moet ik vertellen ?quote:
met het oog op kerst ?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:31 schreef DeToXiC het volgende:
Ok konijntje..het is je dag vandaag,
Ik zing dit liedje een beetje traag
Voor jou alleen en voor niemand àànders..
Kom op konijntje omhoog met die handjes...
Kom op konijntje doe maar wiebelen...huppelen!
Is dat niet in elk bedrijf zo?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
neem mn werk ook nooit mee naar huis![]()
(gister was uitzondering)
maar goed, huidige werk wat ik nu doe intreseert me iets te weinig om er over druk te maken, maar jah, als je ze wel zeiken over dingen die je niet kunt ipv dingen die je wel kunt dan jah, gaat het werken ook kut
als ze gewoon beter investeren hadden ze de helft van de problemen
daar kun je me op vertrouwenquote:Op woensdag 19 december 2007 20:30 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik vertel het toch niet. Tenzij pm en jij je mond kunt houden!
Mijn texten slaan nergens op, maar vind ze alsnog beter dan ditquote:Op woensdag 19 december 2007 20:31 schreef DeToXiC het volgende:
sssssssssssst doordenkerquote:Op woensdag 19 december 2007 20:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat kan je ook heel anders opvatten
Vind je alsnog lief hoor!quote:
good luck!quote:Op woensdag 19 december 2007 20:33 schreef Crazy-M het volgende:
Mensen ik ga ff NCIS kijken
doei doei en tot dadelijk
diertjuh, je weet mn inbox te vinden
en msn staat ook in mn profiel
quote:Op woensdag 19 december 2007 20:33 schreef DeToXiC het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=wxD2HkJtGXQ
OMFG, wat een 1tonige meukquote:Op woensdag 19 december 2007 20:33 schreef DeToXiC het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=wxD2HkJtGXQ
quote:Op woensdag 19 december 2007 20:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vind je alsnog lief hoor!
* Dr.Droxz zet een bakje thee neer voor diertjuh!
neqschot!quote:
Ik ga ook ff voor de tv hangen.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:33 schreef Crazy-M het volgende:
Mensen ik ga ff NCIS kijken
doei doei en tot dadelijk
diertjuh, je weet mn inbox te vinden
en msn staat ook in mn profiel
ik vind um wel mooiquote:Op woensdag 19 december 2007 20:31 schreef DeToXiC het volgende:
OMFG DUDE!quote:Op woensdag 19 december 2007 20:37 schreef WhiteLightning het volgende:
echt dat je denkt van http://www.omfg.info/wp-content/uploads/japaneasedog.jpg
vergeet je thee niet!quote:Op woensdag 19 december 2007 20:38 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik ga ook ff voor de tv hangen.
okidokie..zal het onthouden
Dude..quote:Op woensdag 19 december 2007 20:37 schreef WhiteLightning het volgende:
echt dat je denkt van http://www.omfg.info/wp-content/uploads/japaneasedog.jpg
En het doel van dat plaatje, vat hem nietquote:
tijd voor lingoquote:Op woensdag 19 december 2007 20:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En het doel van dat plaatje, vat hem niet
LINGO! lusiele!quote:Op woensdag 19 december 2007 20:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tijd voor lingo
gewoon een linkje van de wikipedia site, bedoelde er niets mee ofzo
Lucille wernerquote:Op woensdag 19 december 2007 20:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
LINGO! lusiele!(of hoe je dat ook schrijven mag)
Vind dat ze lingo best leuk doet tochquote:
ik vind het een supergoed wijf.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vind dat ze lingo best leuk doet toch![]()
(en dat ze dankzij haar "handicap" zich nergens voor schaamt!)
ok M@zzelquote:Op woensdag 19 december 2007 20:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
maar buiten dat...... ga toch zo mijn bed maar opzoeken, val bijna in slaap hier
Inderdaad!quote:Op woensdag 19 december 2007 20:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vind het een supergoed wijf.zet zich altijd in voor goede doelen. en gaat erg goed met haar handicap om. ze komt altijd erg goed over
dat dus..quote:Op woensdag 19 december 2007 20:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
maar buiten dat...... ga toch zo mijn bed maar opzoeken, val bijna in slaap hier
quote:Op woensdag 19 december 2007 20:38 schreef diertjuh het volgende:
[..]
lekker die neem ik mee naar beneden..voor bij de tv
wel lezen hequote:
slaap lekkerquote:Op woensdag 19 december 2007 22:13 schreef diertjuh het volgende:
nou ik ga ook naar bed. Slaaplekker
mogguh,quote:Op donderdag 20 december 2007 07:04 schreef Bellerophon het volgende:
Jeetje, wat gaan jullie toch hard in de avond
Mogguh iedereen!
Ehr... doe mij maar de samenvattingquote:Op donderdag 20 december 2007 07:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mogguh,
komt er van als mensen dingen willen zien die er niet zijn
Die zijn we helaas vergeten te schrijvenquote:Op donderdag 20 december 2007 07:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ehr... doe mij maar de samenvatting
Ik dacht iets te lezen over Diertjuh...?quote:Op donderdag 20 december 2007 07:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Die zijn we helaas vergeten te schrijven
tja lynda zat weer op de denk stoelquote:Op donderdag 20 december 2007 07:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik dacht iets te lezen over Diertjuh...?
Huh Lynda? Die probeerde erachter te komen ofzo?quote:Op donderdag 20 december 2007 07:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tja lynda zat weer op de denk stoel
maar goed is ook langs gekomen jah
nah, ik zei gister dat diertjuh te lief was om mensen weg te pesten, en lynda dacht gelijk aa nlove is in the air.quote:Op donderdag 20 december 2007 07:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Huh Lynda? Die probeerde erachter te komen ofzo?
Natuurlijk is het ook niet ontzettend slim om te zeggen dat haar stille aanbidder in dit topic zit, maar ach... ik kan mij eerlijk gezegd er niet druk om maken.quote:Op donderdag 20 december 2007 07:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nah, ik zei gister dat diertjuh te lief was om mensen weg te pesten, en lynda dacht gelijk aa nlove is in the air.
Daarna eerst over dat ik voorlopig niet verliefd word, daarna met diertjuh erbij over andere dingen en tenslotte ging iedereen slapen
vond ik ookquote:Op donderdag 20 december 2007 07:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Natuurlijk is het ook niet ontzettend slim om te zeggen dat haar stille aanbidder in dit topic zit, maar ach... ik kan mij eerlijk gezegd er niet druk om maken.
En het is toch een gegeven feit dat ze daar te lief voor is
pfffquote:Op donderdag 20 december 2007 07:47 schreef WhiteLightning het volgende:
mogge
zo, de laatste werkdag van dit jaar![]()
Anders is iedereen verliefd op haar, die hier aardig tegen haar doetquote:Op donderdag 20 december 2007 07:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
vond ik ook
ach jah, was wel even lol gister avond
Mogguh WL!!quote:Op donderdag 20 december 2007 07:47 schreef WhiteLightning het volgende:
mogge
zo, de laatste werkdag van dit jaar![]()
heeft ze wel in 1 keer veel aandacht als dat zo isquote:Op donderdag 20 december 2007 07:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Anders is iedereen verliefd op haar, die hier aardig tegen haar doet
deze geld dus nog steeds hequote:Op woensdag 19 december 2007 22:06 schreef Crazy-M het volgende:
zucht ... sommige mensen denken dat je geen privé leven hebt![]()
dat ik continue aan werk ben, zolang ik niet voor 24 / 7 betaald word, werk ik ook niet 24 / 7 en ben ik ook niet 24 / 7 bereikbaar
Het zou mij een beetje lastig lijken... en dan druk ik mijzelf nog subtiel uitquote:Op donderdag 20 december 2007 07:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heeft ze wel in 1 keer veel aandacht als dat zo is
Vandaag weer een drukke dag voor de boeg? Of valt het vandaag wel mee?quote:Op donderdag 20 december 2007 07:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
deze geld dus nog steeds he
voor 8:00 geen telefoon van werk ... grrrr
mogguhquote:Op donderdag 20 december 2007 07:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh
haha, ja ik dacht wat is dat nou weer ")quote:Op donderdag 20 december 2007 07:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh WL!!
En of dat een kekke vogel was he
het zal leiden tot kleine conflictenquote:Op donderdag 20 december 2007 07:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het zou mij een beetje lastig lijken... en dan druk ik mijzelf nog subtiel uit
mja weer typisch werk probleemquote:Op donderdag 20 december 2007 07:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vandaag weer een drukke dag voor de boeg? Of valt het vandaag wel mee?
hoezo als het goed is?quote:Op donderdag 20 december 2007 07:53 schreef draculettetje het volgende:
mogguh
als het goed is zie ik vandaag mn zoessie
Staat zeker alweer in tilburg topic?quote:Op donderdag 20 december 2007 07:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hoezo als het goed is?
dat gaat gewoon gebeuren
Ben je klaar mee... succes dan in ieder geval!quote:Op donderdag 20 december 2007 07:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja weer typisch werk probleem
bel gister op: moet morgen vroeg weg, belangrijke afspraak, heb ik kunnen verztten na 9:00
baas: ok is goed.
Nu blijkt mail server nog niet te werken ... iets met unable in slot ....
en stuurt hij om 22:00 savonds sms dat ik naar werk moet komen om 9:00
ik kan afspraak niet meer afzeggen
Mogguh Droxz, koffie?quote:Op donderdag 20 december 2007 07:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh
Whehe even testen of hij het deedquote:Op donderdag 20 december 2007 07:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, ja ik dacht wat is dat nou weer ")
Mogguh!quote:Op donderdag 20 december 2007 07:53 schreef draculettetje het volgende:
mogguh
mogguh! klinkt gezelligquote:Op donderdag 20 december 2007 07:53 schreef draculettetje het volgende:
mogguh
quote:Op donderdag 20 december 2007 07:57 schreef draculettetje het volgende:
hoe koud is het buiten?
Ja een bliksembezoekje hoor maar toch!quote:Op donderdag 20 december 2007 07:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh!
Kijk eens aan, gezellig
Gezellig babbelen, bakje thee erbij?quote:Op donderdag 20 december 2007 07:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Ja een bliksembezoekje hoor maar toch!
heb wel zin in!
-6, hoefde niet te krabben deze morgenquote:Op donderdag 20 december 2007 07:57 schreef draculettetje het volgende:
hoe koud is het buiten?
Maakt niks uit toch? Als het maar gezellig isquote:Op donderdag 20 december 2007 07:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Ja een bliksembezoekje hoor maar toch!
heb wel zin in!
Dat is geen verkeerde tijd zegquote:Op donderdag 20 december 2007 07:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gatsie gelukkig word ik pas rond half tien opgehaald maar toch
Hier is gewoon een hoop "wit", zal wel gesneuwd hebben hier ofzoquote:Op donderdag 20 december 2007 08:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
-6, hoefde niet te krabben deze morgen
quote:
ben ook om half twaalf alweer terug....quote:Op donderdag 20 december 2007 08:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is geen verkeerde tijd zeg![]()
Ik zit al weer op het werk "wakker te worden" met een groot bakkie koffie!
Ja het sneeuwde deze morgen! Wel natte sneeuw, maar tochquote:Op donderdag 20 december 2007 08:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hier is gewoon een hoop "wit", zal wel gesneuwd hebben hier ofzo
Het blijft een aparte mix hoorquote:Op donderdag 20 december 2007 08:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sorry niet gezien, lekker! doe maar de Droxz special (cappucino + expresso)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |