hoezo als het goed is?quote:Op donderdag 20 december 2007 07:53 schreef draculettetje het volgende:
mogguh
als het goed is zie ik vandaag mn zoessie
Staat zeker alweer in tilburg topic?quote:Op donderdag 20 december 2007 07:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hoezo als het goed is?
dat gaat gewoon gebeuren
Ben je klaar mee... succes dan in ieder geval!quote:Op donderdag 20 december 2007 07:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja weer typisch werk probleem
bel gister op: moet morgen vroeg weg, belangrijke afspraak, heb ik kunnen verztten na 9:00
baas: ok is goed.
Nu blijkt mail server nog niet te werken ... iets met unable in slot ....
en stuurt hij om 22:00 savonds sms dat ik naar werk moet komen om 9:00
ik kan afspraak niet meer afzeggen
Mogguh Droxz, koffie?quote:Op donderdag 20 december 2007 07:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh
Whehe even testen of hij het deedquote:Op donderdag 20 december 2007 07:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, ja ik dacht wat is dat nou weer ")
Mogguh!quote:Op donderdag 20 december 2007 07:53 schreef draculettetje het volgende:
mogguh
mogguh! klinkt gezelligquote:Op donderdag 20 december 2007 07:53 schreef draculettetje het volgende:
mogguh
quote:Op donderdag 20 december 2007 07:57 schreef draculettetje het volgende:
hoe koud is het buiten?
Ja een bliksembezoekje hoor maar toch!quote:Op donderdag 20 december 2007 07:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh!
Kijk eens aan, gezellig
Gezellig babbelen, bakje thee erbij?quote:Op donderdag 20 december 2007 07:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Ja een bliksembezoekje hoor maar toch!
heb wel zin in!
-6, hoefde niet te krabben deze morgenquote:Op donderdag 20 december 2007 07:57 schreef draculettetje het volgende:
hoe koud is het buiten?
Maakt niks uit toch? Als het maar gezellig isquote:Op donderdag 20 december 2007 07:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Ja een bliksembezoekje hoor maar toch!
heb wel zin in!
Dat is geen verkeerde tijd zegquote:Op donderdag 20 december 2007 07:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gatsie gelukkig word ik pas rond half tien opgehaald maar toch
Hier is gewoon een hoop "wit", zal wel gesneuwd hebben hier ofzoquote:Op donderdag 20 december 2007 08:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
-6, hoefde niet te krabben deze morgen
quote:
ben ook om half twaalf alweer terug....quote:Op donderdag 20 december 2007 08:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is geen verkeerde tijd zeg![]()
Ik zit al weer op het werk "wakker te worden" met een groot bakkie koffie!
Ja het sneeuwde deze morgen! Wel natte sneeuw, maar tochquote:Op donderdag 20 december 2007 08:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hier is gewoon een hoop "wit", zal wel gesneuwd hebben hier ofzo
Het blijft een aparte mix hoorquote:Op donderdag 20 december 2007 08:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sorry niet gezien, lekker! doe maar de Droxz special (cappucino + expresso)
JEUJquote:Op donderdag 20 december 2007 07:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ben je klaar mee... succes dan in ieder geval!
nog niks gezienquote:Op donderdag 20 december 2007 07:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Staat zeker alweer in tilburg topic?
Succes jongen!quote:Op donderdag 20 december 2007 08:06 schreef Crazy-M het volgende:
ik ga auto ijs / rijp vrij maken en dan naar eindhoven
doei doei
Is het vermelden niet meer waard hequote:
quote:Op donderdag 20 december 2007 08:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ben ook om half twaalf alweer terug....
ja gezellig met bakkie thee gg bijkletsen en ze neemt waarschijnlijk ook 2 van d'r kindjes mee
met kerst ga ik daarheen
en dan neem ik hoogst waarschijnlijk 3 van d'r kindjes mee
succes, en we spreken je snel weer!quote:Op donderdag 20 december 2007 08:06 schreef Crazy-M het volgende:
ik ga auto ijs / rijp vrij maken en dan naar eindhoven
doei doei
IK heb geen kids daar zorgt mn zoessie voor, zij heeft er 4 en krijgt als het goed is in half januari nr 5.quote:Op donderdag 20 december 2007 08:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
draculettetje heeft kids, das wist ik helemaal niet!
Klinkt als een gezellige boel met al die kinderen erbij,
die echt heulemaal gek zijn/worden met kerst!
Rond half 12 heb ik hier een kerst lunch! lekker warm eten met vlees en nog meer andere dingen,
op kosten van de baas natuurlijk! (ben nu zo misselijk als wat, en ben al meerdere keren naar de wc geweest, maar daar gaat het even niet om).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |