quote:Op woensdag 19 december 2007 20:38 schreef diertjuh het volgende:
[..]
lekker die neem ik mee naar beneden..voor bij de tv
wel lezen hequote:
slaap lekkerquote:Op woensdag 19 december 2007 22:13 schreef diertjuh het volgende:
nou ik ga ook naar bed. Slaaplekker
mogguh,quote:Op donderdag 20 december 2007 07:04 schreef Bellerophon het volgende:
Jeetje, wat gaan jullie toch hard in de avond
Mogguh iedereen!
Ehr... doe mij maar de samenvattingquote:Op donderdag 20 december 2007 07:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mogguh,
komt er van als mensen dingen willen zien die er niet zijn
Die zijn we helaas vergeten te schrijvenquote:Op donderdag 20 december 2007 07:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ehr... doe mij maar de samenvatting
Ik dacht iets te lezen over Diertjuh...?quote:Op donderdag 20 december 2007 07:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Die zijn we helaas vergeten te schrijven
tja lynda zat weer op de denk stoelquote:Op donderdag 20 december 2007 07:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik dacht iets te lezen over Diertjuh...?
Huh Lynda? Die probeerde erachter te komen ofzo?quote:Op donderdag 20 december 2007 07:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tja lynda zat weer op de denk stoel
maar goed is ook langs gekomen jah
nah, ik zei gister dat diertjuh te lief was om mensen weg te pesten, en lynda dacht gelijk aa nlove is in the air.quote:Op donderdag 20 december 2007 07:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Huh Lynda? Die probeerde erachter te komen ofzo?
Natuurlijk is het ook niet ontzettend slim om te zeggen dat haar stille aanbidder in dit topic zit, maar ach... ik kan mij eerlijk gezegd er niet druk om maken.quote:Op donderdag 20 december 2007 07:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nah, ik zei gister dat diertjuh te lief was om mensen weg te pesten, en lynda dacht gelijk aa nlove is in the air.
Daarna eerst over dat ik voorlopig niet verliefd word, daarna met diertjuh erbij over andere dingen en tenslotte ging iedereen slapen
vond ik ookquote:Op donderdag 20 december 2007 07:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Natuurlijk is het ook niet ontzettend slim om te zeggen dat haar stille aanbidder in dit topic zit, maar ach... ik kan mij eerlijk gezegd er niet druk om maken.
En het is toch een gegeven feit dat ze daar te lief voor is
pfffquote:Op donderdag 20 december 2007 07:47 schreef WhiteLightning het volgende:
mogge
zo, de laatste werkdag van dit jaar![]()
Anders is iedereen verliefd op haar, die hier aardig tegen haar doetquote:Op donderdag 20 december 2007 07:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
vond ik ook
ach jah, was wel even lol gister avond
Mogguh WL!!quote:Op donderdag 20 december 2007 07:47 schreef WhiteLightning het volgende:
mogge
zo, de laatste werkdag van dit jaar![]()
heeft ze wel in 1 keer veel aandacht als dat zo isquote:Op donderdag 20 december 2007 07:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Anders is iedereen verliefd op haar, die hier aardig tegen haar doet
deze geld dus nog steeds hequote:Op woensdag 19 december 2007 22:06 schreef Crazy-M het volgende:
zucht ... sommige mensen denken dat je geen privé leven hebt![]()
dat ik continue aan werk ben, zolang ik niet voor 24 / 7 betaald word, werk ik ook niet 24 / 7 en ben ik ook niet 24 / 7 bereikbaar
Het zou mij een beetje lastig lijken... en dan druk ik mijzelf nog subtiel uitquote:Op donderdag 20 december 2007 07:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heeft ze wel in 1 keer veel aandacht als dat zo is
Vandaag weer een drukke dag voor de boeg? Of valt het vandaag wel mee?quote:Op donderdag 20 december 2007 07:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
deze geld dus nog steeds he
voor 8:00 geen telefoon van werk ... grrrr
mogguhquote:Op donderdag 20 december 2007 07:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh
haha, ja ik dacht wat is dat nou weer ")quote:Op donderdag 20 december 2007 07:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh WL!!
En of dat een kekke vogel was he
het zal leiden tot kleine conflictenquote:Op donderdag 20 december 2007 07:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het zou mij een beetje lastig lijken... en dan druk ik mijzelf nog subtiel uit
mja weer typisch werk probleemquote:Op donderdag 20 december 2007 07:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vandaag weer een drukke dag voor de boeg? Of valt het vandaag wel mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |