mogguhquote:Op donderdag 20 december 2007 07:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh
haha, ja ik dacht wat is dat nou weer ")quote:Op donderdag 20 december 2007 07:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh WL!!
En of dat een kekke vogel was he
het zal leiden tot kleine conflictenquote:Op donderdag 20 december 2007 07:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het zou mij een beetje lastig lijken... en dan druk ik mijzelf nog subtiel uit
mja weer typisch werk probleemquote:Op donderdag 20 december 2007 07:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vandaag weer een drukke dag voor de boeg? Of valt het vandaag wel mee?
hoezo als het goed is?quote:Op donderdag 20 december 2007 07:53 schreef draculettetje het volgende:
mogguh
als het goed is zie ik vandaag mn zoessie
Staat zeker alweer in tilburg topic?quote:Op donderdag 20 december 2007 07:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hoezo als het goed is?
dat gaat gewoon gebeuren
Ben je klaar mee... succes dan in ieder geval!quote:Op donderdag 20 december 2007 07:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja weer typisch werk probleem
bel gister op: moet morgen vroeg weg, belangrijke afspraak, heb ik kunnen verztten na 9:00
baas: ok is goed.
Nu blijkt mail server nog niet te werken ... iets met unable in slot ....
en stuurt hij om 22:00 savonds sms dat ik naar werk moet komen om 9:00
ik kan afspraak niet meer afzeggen
Mogguh Droxz, koffie?quote:Op donderdag 20 december 2007 07:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh
Whehe even testen of hij het deedquote:Op donderdag 20 december 2007 07:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, ja ik dacht wat is dat nou weer ")
Mogguh!quote:Op donderdag 20 december 2007 07:53 schreef draculettetje het volgende:
mogguh
mogguh! klinkt gezelligquote:Op donderdag 20 december 2007 07:53 schreef draculettetje het volgende:
mogguh
quote:Op donderdag 20 december 2007 07:57 schreef draculettetje het volgende:
hoe koud is het buiten?
Ja een bliksembezoekje hoor maar toch!quote:Op donderdag 20 december 2007 07:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh!
Kijk eens aan, gezellig
Gezellig babbelen, bakje thee erbij?quote:Op donderdag 20 december 2007 07:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Ja een bliksembezoekje hoor maar toch!
heb wel zin in!
-6, hoefde niet te krabben deze morgenquote:Op donderdag 20 december 2007 07:57 schreef draculettetje het volgende:
hoe koud is het buiten?
Maakt niks uit toch? Als het maar gezellig isquote:Op donderdag 20 december 2007 07:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Ja een bliksembezoekje hoor maar toch!
heb wel zin in!
Dat is geen verkeerde tijd zegquote:Op donderdag 20 december 2007 07:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gatsie gelukkig word ik pas rond half tien opgehaald maar toch
Hier is gewoon een hoop "wit", zal wel gesneuwd hebben hier ofzoquote:Op donderdag 20 december 2007 08:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
-6, hoefde niet te krabben deze morgen
quote:
ben ook om half twaalf alweer terug....quote:Op donderdag 20 december 2007 08:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is geen verkeerde tijd zeg![]()
Ik zit al weer op het werk "wakker te worden" met een groot bakkie koffie!
Ja het sneeuwde deze morgen! Wel natte sneeuw, maar tochquote:Op donderdag 20 december 2007 08:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hier is gewoon een hoop "wit", zal wel gesneuwd hebben hier ofzo
Het blijft een aparte mix hoorquote:Op donderdag 20 december 2007 08:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sorry niet gezien, lekker! doe maar de Droxz special (cappucino + expresso)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |