volgens mij heb ik wat "intressante" deeltjes gemistquote:Op woensdag 19 december 2007 20:17 schreef lynda het volgende:
[..]
i knowgaat trouwens nog steeds goed dat?
eigenlijk moet ik het antwoord zelf weten aangezien iedereen uit het topic dacht/denkt dat ik het ben
L I N G Oquote:Op woensdag 19 december 2007 20:21 schreef DeToXiC het volgende:
TVP 8)
gelukkigquote:Op woensdag 19 december 2007 20:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ne hoor, daar is zojuist een einde aan gemaakt zie ik
Probleeem prive of werk?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja heb je als je een week met zelfde probleem bezig bent geweest :p
maar verder klopt alles nog wel
u mag 5 ballen pakkenquote:
die mailserver op werkquote:
is geen geheim is alleen iets wat ik niet ga rond bazuinen in het topic. Dat is omdat ik en 'geheime aanbidder' dat afgesproken hebben en verder leg ik het niet uit. En ja hij zit in dit topicquote:Op woensdag 19 december 2007 20:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok, vrouwen en geheimen ...
[..]
Zoals gezegd: voorlopig niet of ik moet er in 1 keer over heen vallen
of iemand moet zich aanbieden![]()
quote:
je kwam gewoon iets te laatquote:Op woensdag 19 december 2007 20:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
volgens mij heb ik wat "intressante" deeltjes gemist
Och, wat jammer....Een rode! Weet je het 10-letter woord ook al WL?quote:
ehm ... ok je maakt me wel nieuwsgierig maar ik zal me inhoudenquote:Op woensdag 19 december 2007 20:23 schreef diertjuh het volgende:
[..]
is geen geheim is alleen iets wat ik niet ga rond bazuinen in het topic. Dat is omdat ik en 'geheime aanbidder' dat afgesproken hebben en verder leg ik het niet uit. En ja hij zit in dit topic
Werk en prive gescheiden houden he, kut als IT'er, maarja dat komt met de tijd welquote:
Dit maakt dat vrouwen denken dat mannen alleen aan sex denkenquote:
IK IK IK!quote:Op woensdag 19 december 2007 20:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm ... ok je maakt me wel nieuwsgierig maar ik zal me inhouden
Vrouwen denken heeeeeeeeul veel meer aan sex dan mannen hoorquote:Op woensdag 19 december 2007 20:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dit maakt dat vrouwen denken dat mannen alleen aan sex denken
deze helpt ook al nietquote:Op woensdag 19 december 2007 20:25 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Och, wat jammer....Een rode! Weet je het 10-letter woord ook al WL?
ik altijd het laat komertjequote:
Vertel eens even...quote:Op woensdag 19 december 2007 20:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je verwart denken met misbruikenquote:Op woensdag 19 december 2007 20:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vrouwen denken heeeeeeeeul veel meer aan sex dan mannen hoor
Dat kan je ook heel anders opvattenquote:
neem mn werk ook nooit mee naar huisquote:Op woensdag 19 december 2007 20:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Werk en prive gescheiden houden he, kut als IT'er, maarja dat komt met de tijd wel
Ik vertel het toch niet. Tenzij pm en jij je mond kunt houden!quote:Op woensdag 19 december 2007 20:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wat moet ik vertellen ?quote:
met het oog op kerst ?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:31 schreef DeToXiC het volgende:
Ok konijntje..het is je dag vandaag,
Ik zing dit liedje een beetje traag
Voor jou alleen en voor niemand àànders..
Kom op konijntje omhoog met die handjes...
Kom op konijntje doe maar wiebelen...huppelen!
Is dat niet in elk bedrijf zo?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
neem mn werk ook nooit mee naar huis![]()
(gister was uitzondering)
maar goed, huidige werk wat ik nu doe intreseert me iets te weinig om er over druk te maken, maar jah, als je ze wel zeiken over dingen die je niet kunt ipv dingen die je wel kunt dan jah, gaat het werken ook kut
als ze gewoon beter investeren hadden ze de helft van de problemen
daar kun je me op vertrouwenquote:Op woensdag 19 december 2007 20:30 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik vertel het toch niet. Tenzij pm en jij je mond kunt houden!
Mijn texten slaan nergens op, maar vind ze alsnog beter dan ditquote:Op woensdag 19 december 2007 20:31 schreef DeToXiC het volgende:
Ok konijntje..het is je dag vandaag,
Ik zing dit liedje een beetje traag
Voor jou alleen en voor niemand àànders..
Kom op konijntje omhoog met die handjes...
Kom op konijntje doe maar wiebelen...huppelen!
sssssssssssst doordenkerquote:Op woensdag 19 december 2007 20:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat kan je ook heel anders opvatten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |