je had toch ergens een geheime liefde ofzo dat ik ergens tussen neus en lippen in dit topic had gelezen ?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:07 schreef diertjuh het volgende:
[..]
over de liefde doe ik geen uitspraken
*mompelt iets onverstaanbaars*quote:Op woensdag 19 december 2007 20:07 schreef diertjuh het volgende:
[..]
over de liefde doe ik geen uitspraken
jah die Lynda weerquote:Op woensdag 19 december 2007 20:09 schreef diertjuh het volgende:
[..]
oho...Wordt er weer geroddelt?
![]()
duwt een banaan in je mond ... niet mompelenquote:
quote:Op woensdag 19 december 2007 20:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah die Lynda weer
door haar ziekte zit haar denk vermogen een beetje verstopt
De geheime liefde hoeft ook niet op msn te zijnquote:Op woensdag 19 december 2007 20:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je had toch ergens een geheime liefde ofzo dat ik ergens tussen neus en lippen in dit topic had gelezen ?
en jah, jij mijn msn niet dus kan ik het niet zijn
Heuh ik doe heulemaal nietsquote:Op woensdag 19 december 2007 20:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah die Lynda weer
daarom mompel ik het, zodat niemand het kan verstaanquote:
Hmm..niet best als je vermogen verstopt zit.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah die Lynda weer
hehequote:
Ik wil er ook wel eerlijk voor uitkomen...maar dat heeft ook zo weer een reden waarom ik dat niet doequote:Op woensdag 19 december 2007 20:12 schreef lynda het volgende:
[..]
Heuh ik doe heulemaal niets![]()
Ik kom er tenminste eerlijk vooruit
voor droxzie ?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:12 schreef lynda het volgende:
[..]
Heuh ik doe heulemaal niets![]()
Ik kom er tenminste eerlijk vooruit
aja ik snap het helemaalquote:Op woensdag 19 december 2007 20:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
daarom mompel ik het, zodat niemand het kan verstaan![]()
(iets met poll ofzo.....)
dont be shy ....quote:Op woensdag 19 december 2007 20:14 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik wil er ook wel eerlijk voor uitkomen...maar dat heeft ook zo weer een reden waarom ik dat niet doe
ja maar #$%@#$^#$&&*$%^&$%^&!quote:Op woensdag 19 december 2007 20:14 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik wil er ook wel eerlijk voor uitkomen...maar dat heeft ook zo weer een reden waarom ik dat niet doe
droxzie? ik ben geen hond ofzoquote:Op woensdag 19 december 2007 20:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
voor droxzie ?
jah maar dat ziet iedereen
Ik ben ook eerlijk :d
ff dingen op een rijtje .....quote:Op woensdag 19 december 2007 20:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
daarom mompel ik het, zodat niemand het kan verstaan![]()
(iets met poll ofzo.....)
i knowquote:Op woensdag 19 december 2007 20:14 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dat is het niet. Is iets anders en verder ga ik het er niet over hebbenquote:
mwoah gaat wel. Niet helemaal. Maar zn gangetjequote:Op woensdag 19 december 2007 20:17 schreef lynda het volgende:
[..]
i knowgaat trouwens nog steeds goed dat?
eigenlijk moet ik het antwoord zelf weten aangezien iedereen uit het topic dacht/denkt dat ik het ben
doet jij eens pm'en of op msn toevoegenquote:Op woensdag 19 december 2007 20:18 schreef diertjuh het volgende:
[..]
mwoah gaat wel. Niet helemaal. Maar zn gangetjetypisch mannen die dat denken
idd. ik had op je gestemd lyndaquote:Op woensdag 19 december 2007 20:18 schreef diertjuh het volgende:
[..]
mwoah gaat wel. Niet helemaal. Maar zn gangetjetypisch mannen die dat denken
Jij begint ze te zien vliegen.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ff dingen op een rijtje .....
lynda vindt love is in the air....
droxz zegt start een poll,
daarna ik en diertjuh in 1 zin ...
Jongens, DIT WORDT TE ENG
ok, vrouwen en geheimen ...quote:Op woensdag 19 december 2007 20:17 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dat is het niet. Is iets anders en verder ga ik het er niet over hebben.
Zoals gezegd: voorlopig niet of ik moet er in 1 keer over heen vallenquote:ga jij maar een meisje scoren
ik had ook negatief gestemdquote:Op woensdag 19 december 2007 20:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd. ik had op je gestemd lynda
ja heb je als je een week met zelfde probleem bezig bent geweest :pquote:
zie pmquote:Op woensdag 19 december 2007 20:19 schreef lynda het volgende:
[..]
doet jij eens pm'en of op msn toevoegen
Ne hoor, daar is zojuist een einde aan gemaakt zie ikquote:Op woensdag 19 december 2007 20:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ff dingen op een rijtje .....
lynda vindt love is in the air....
droxz zegt start een poll,
daarna ik en diertjuh in 1 zin ...
Jongens, DIT WORDT TE ENG
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |