En ik maar denken dat je daar nog mee bezig was!quote:Op woensdag 19 december 2007 16:47 schreef WhiteLightning het volgende:
hey ik zie nu pas dat de usericons weg zijn
whahaquote:Op woensdag 19 december 2007 16:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je daar nog mee bezig was!
hahahaha, en dat voor zo'n plaatjequote:Op woensdag 19 december 2007 16:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whahanou ik was dus wel even aan het opspeuren of ik geen typos had , maar nee
http://img.photobucket.co(...)/grtdojwposters8.jpg
das d elink
oe ik krijg
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Open Image/Media Servers"
For assistance, contact your network support team.
Jou werk stinkt gewoon en vindt photobucket nietsquote:Op woensdag 19 december 2007 16:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whahanou ik was dus wel even aan het opspeuren of ik geen typos had , maar nee
http://img.photobucket.co(...)/grtdojwposters8.jpg
das d elink
oe ik krijg
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Open Image/Media Servers"
For assistance, contact your network support team.
tja blijkbaar vind de server het plaatje zo shockerend, dat hij mij ervan weerhoudt om te kijkenquote:Op woensdag 19 december 2007 17:34 schreef lynda het volgende:
[..]
Jou werk stinkt gewoon en vindt photobucket niets
Zeer bekend! zit echt zo vanquote:Op woensdag 19 december 2007 18:40 schreef diertjuh het volgende:
zo ik ben er ook weer. Maar ben erg moe..
met rode wodka???quote:Op woensdag 19 december 2007 19:17 schreef lynda het volgende:
[..]
Zeer bekend! zit echt zo van![]()
Kom we gooien paar liter red bull naar binnen
Tuurlijk, LOGITECH G15quote:Op woensdag 19 december 2007 18:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tja blijkbaar vind de server het plaatje zo shockerend, dat hij mij ervan weerhoudt om te kijken
bellephoron, ik denk dat ik het probleem van mn pc gevonden heb. althans dat hoop ik.
het was mn toetsenbord. als ik die eruit trek start hij normaal op. en erin pieptoon
droxz jij als toetsenbord kenner ondertussen, eentje om aan te bevelen om te gamen ?
kijk eerst even of hij het niet bij een ander toetsenbord heeft.quote:Op woensdag 19 december 2007 18:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tja blijkbaar vind de server het plaatje zo shockerend, dat hij mij ervan weerhoudt om te kijken
bellephoron, ik denk dat ik het probleem van mn pc gevonden heb. althans dat hoop ik.
het was mn toetsenbord. als ik die eruit trek start hij normaal op. en erin pieptoon
droxz jij als toetsenbord kenner ondertussen, eentje om aan te bevelen om te gamen ?
Thuis ken je hem toch wel gewoon zien?quote:Op woensdag 19 december 2007 18:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jij en weg jagen ?quote:Op woensdag 19 december 2007 18:48 schreef diertjuh het volgende:
volgens mij jaag ik ook iedereen weg.
Singing mood aan:quote:Op woensdag 19 december 2007 19:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jij en weg jagen ?
je bent veel te lief om dat te doen![]()
ach ja ik ook!quote:Op woensdag 19 december 2007 19:31 schreef lynda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Denk alleen dat ik binnen 1 drankje KO ben
Crazy-M... nieuwe poll voor diertjuh!quote:Op woensdag 19 december 2007 19:33 schreef lynda het volgende:
[..]
Singing mood aan:
Loveeeeeeeee is in the air![]()
die heb ik geslooptquote:
voor mij voorlopig niet meerquote:Op woensdag 19 december 2007 19:33 schreef lynda het volgende:
[..]
Singing mood aan:
ja natuurlijjkquote:Op woensdag 19 december 2007 19:31 schreef lynda het volgende:
[..]
Thuis ken je hem toch wel gewoon zien?
als je die sloopt ligt de reden vaak niet bij je pcquote:Op woensdag 19 december 2007 19:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die heb ik gesloopt
en de saitek eclipse ook
nee iddquote:Op woensdag 19 december 2007 19:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
als je die sloopt ligt de reden vaak niet bij je pc
Die afkorting zegt me nietsquote:Op woensdag 19 december 2007 19:47 schreef Crazy-M het volgende:
hoe zeggen ze dat ook alweer in afkorting?
pbpac ???
Wel erg zonde, zijn geen goedkope ramplankenquote:Op woensdag 19 december 2007 19:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee iddach shit happens zeg maar
Zeggen er meerquote:Op woensdag 19 december 2007 19:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
voor mij voorlopig niet meer![]()
sorry
quote:Op woensdag 19 december 2007 19:52 schreef Crazy-M het volgende:
tilburgse koerier komt ook elke week door de gleuf ...
Problem Between Pc And Chair ...quote:
56,50 euro kost ie nu.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wel erg zonde, zijn geen goedkope ramplanken
wel grappigquote:Op woensdag 19 december 2007 19:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
56,50 euro kost ie nu.
zou dit wat wezen ? http://www.clitheroelancs.co.uk/id8.htm
tjaquote:
In het nederlands zou je eerder zeggen:quote:Op woensdag 19 december 2007 19:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Problem Between Pc And Chair ...
dacht dat zoiets die afkorting was ...
kom op Crazy-M, je bent toch een man of niet soms?quote:
Niet om te gamen, maar is wel wat voor jou!!!!quote:Op woensdag 19 december 2007 19:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
56,50 euro kost ie nu.
zou dit wat wezen ? http://www.clitheroelancs.co.uk/id8.htm
mja, je snapt wat ik bedoel :dquote:Op woensdag 19 december 2007 19:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
In het nederlands zou je eerder zeggen:
Het probleem zit tussen het scherm en de stoel
jah dat welquote:Op woensdag 19 december 2007 19:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
kom op Crazy-M, je bent toch een man of niet soms?
Het probleem is gewoon de persoon die voor (achter) de pc zitquote:Op woensdag 19 december 2007 19:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
In het nederlands zou je eerder zeggen:
Het probleem zit tussen het scherm en de stoel
gefeliciteerdquote:Op woensdag 19 december 2007 19:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
mijn eerste 4 op een rij!
dus tussen het scherm en de stoelquote:Op woensdag 19 december 2007 20:01 schreef lynda het volgende:
[..]
Het probleem is gewoon de persoon die voor (achter) de pc zit![]()
quote:Op woensdag 19 december 2007 19:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jij en weg jagen ?
je bent veel te lief om dat te doen![]()
Huh wat isser met mij?quote:Op woensdag 19 december 2007 19:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Crazy-M... nieuwe poll voor diertjuh!
Strak plan. Alleen lees ik dit bericht nu pas en ben net naar de supermarkt geweestquote:Op woensdag 19 december 2007 19:17 schreef lynda het volgende:
[..]
Zeer bekend! zit echt zo van![]()
Kom we gooien paar liter red bull naar binnen
over de liefde doe ik geen uitsprakenquote:Op woensdag 19 december 2007 19:33 schreef lynda het volgende:
[..]
Singing mood aan:
onze naam in 1 zinquote:
Zoek anders eens naar "Z board"quote:Op woensdag 19 december 2007 20:05 schreef WhiteLightning het volgende:
deze heeft zelfs een standaard
http://www.logitech.com/repository/84/jpg/470.1.0.jpg
oho...quote:Op woensdag 19 december 2007 20:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
onze naam in 1 zin
voorspelt weinig goeds in deze reeks
je had toch ergens een geheime liefde ofzo dat ik ergens tussen neus en lippen in dit topic had gelezen ?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:07 schreef diertjuh het volgende:
[..]
over de liefde doe ik geen uitspraken
*mompelt iets onverstaanbaars*quote:Op woensdag 19 december 2007 20:07 schreef diertjuh het volgende:
[..]
over de liefde doe ik geen uitspraken
jah die Lynda weerquote:Op woensdag 19 december 2007 20:09 schreef diertjuh het volgende:
[..]
oho...Wordt er weer geroddelt?
![]()
duwt een banaan in je mond ... niet mompelenquote:
quote:Op woensdag 19 december 2007 20:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah die Lynda weer
door haar ziekte zit haar denk vermogen een beetje verstopt
De geheime liefde hoeft ook niet op msn te zijnquote:Op woensdag 19 december 2007 20:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je had toch ergens een geheime liefde ofzo dat ik ergens tussen neus en lippen in dit topic had gelezen ?
en jah, jij mijn msn niet dus kan ik het niet zijn
Heuh ik doe heulemaal nietsquote:Op woensdag 19 december 2007 20:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah die Lynda weer
daarom mompel ik het, zodat niemand het kan verstaanquote:
Hmm..niet best als je vermogen verstopt zit.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah die Lynda weer
hehequote:
Ik wil er ook wel eerlijk voor uitkomen...maar dat heeft ook zo weer een reden waarom ik dat niet doequote:Op woensdag 19 december 2007 20:12 schreef lynda het volgende:
[..]
Heuh ik doe heulemaal niets![]()
Ik kom er tenminste eerlijk vooruit
voor droxzie ?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:12 schreef lynda het volgende:
[..]
Heuh ik doe heulemaal niets![]()
Ik kom er tenminste eerlijk vooruit
aja ik snap het helemaalquote:Op woensdag 19 december 2007 20:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
daarom mompel ik het, zodat niemand het kan verstaan![]()
(iets met poll ofzo.....)
dont be shy ....quote:Op woensdag 19 december 2007 20:14 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik wil er ook wel eerlijk voor uitkomen...maar dat heeft ook zo weer een reden waarom ik dat niet doe
ja maar #$%@#$^#$&&*$%^&$%^&!quote:Op woensdag 19 december 2007 20:14 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik wil er ook wel eerlijk voor uitkomen...maar dat heeft ook zo weer een reden waarom ik dat niet doe
droxzie? ik ben geen hond ofzoquote:Op woensdag 19 december 2007 20:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
voor droxzie ?
jah maar dat ziet iedereen
Ik ben ook eerlijk :d
ff dingen op een rijtje .....quote:Op woensdag 19 december 2007 20:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
daarom mompel ik het, zodat niemand het kan verstaan![]()
(iets met poll ofzo.....)
i knowquote:Op woensdag 19 december 2007 20:14 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dat is het niet. Is iets anders en verder ga ik het er niet over hebbenquote:
mwoah gaat wel. Niet helemaal. Maar zn gangetjequote:Op woensdag 19 december 2007 20:17 schreef lynda het volgende:
[..]
i knowgaat trouwens nog steeds goed dat?
eigenlijk moet ik het antwoord zelf weten aangezien iedereen uit het topic dacht/denkt dat ik het ben
doet jij eens pm'en of op msn toevoegenquote:Op woensdag 19 december 2007 20:18 schreef diertjuh het volgende:
[..]
mwoah gaat wel. Niet helemaal. Maar zn gangetjetypisch mannen die dat denken
idd. ik had op je gestemd lyndaquote:Op woensdag 19 december 2007 20:18 schreef diertjuh het volgende:
[..]
mwoah gaat wel. Niet helemaal. Maar zn gangetjetypisch mannen die dat denken
Jij begint ze te zien vliegen.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ff dingen op een rijtje .....
lynda vindt love is in the air....
droxz zegt start een poll,
daarna ik en diertjuh in 1 zin ...
Jongens, DIT WORDT TE ENG
ok, vrouwen en geheimen ...quote:Op woensdag 19 december 2007 20:17 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dat is het niet. Is iets anders en verder ga ik het er niet over hebben.
Zoals gezegd: voorlopig niet of ik moet er in 1 keer over heen vallenquote:ga jij maar een meisje scoren
ik had ook negatief gestemdquote:Op woensdag 19 december 2007 20:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd. ik had op je gestemd lynda
ja heb je als je een week met zelfde probleem bezig bent geweest :pquote:
zie pmquote:Op woensdag 19 december 2007 20:19 schreef lynda het volgende:
[..]
doet jij eens pm'en of op msn toevoegen
Ne hoor, daar is zojuist een einde aan gemaakt zie ikquote:Op woensdag 19 december 2007 20:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ff dingen op een rijtje .....
lynda vindt love is in the air....
droxz zegt start een poll,
daarna ik en diertjuh in 1 zin ...
Jongens, DIT WORDT TE ENG
volgens mij heb ik wat "intressante" deeltjes gemistquote:Op woensdag 19 december 2007 20:17 schreef lynda het volgende:
[..]
i knowgaat trouwens nog steeds goed dat?
eigenlijk moet ik het antwoord zelf weten aangezien iedereen uit het topic dacht/denkt dat ik het ben
L I N G Oquote:Op woensdag 19 december 2007 20:21 schreef DeToXiC het volgende:
TVP 8)
gelukkigquote:Op woensdag 19 december 2007 20:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ne hoor, daar is zojuist een einde aan gemaakt zie ik
Probleeem prive of werk?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja heb je als je een week met zelfde probleem bezig bent geweest :p
maar verder klopt alles nog wel
u mag 5 ballen pakkenquote:
die mailserver op werkquote:
is geen geheim is alleen iets wat ik niet ga rond bazuinen in het topic. Dat is omdat ik en 'geheime aanbidder' dat afgesproken hebben en verder leg ik het niet uit. En ja hij zit in dit topicquote:Op woensdag 19 december 2007 20:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok, vrouwen en geheimen ...
[..]
Zoals gezegd: voorlopig niet of ik moet er in 1 keer over heen vallen
of iemand moet zich aanbieden![]()
quote:
je kwam gewoon iets te laatquote:Op woensdag 19 december 2007 20:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
volgens mij heb ik wat "intressante" deeltjes gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |