zoals? krijg hier al iets van 3 krantjes in de bus over de wijk de stad en ga zo maar door!quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:58 schreef Acathla het volgende:
Jammer, want staan toch echt wel eens leuke dingen in over Tilburg.
hier ook over Goirle zelfs en weet ik wat allemaal.quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:14 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
zoals? krijg hier al iets van 3 krantjes in de bus over de wijk de stad en ga zo maar door!
sneeheeuw????quote:Op woensdag 19 december 2007 23:51 schreef liefie_ het volgende:
Omg OMG omg! hebben jullie desneeuw
gezien?
Er ligt een lieflijk dun laagjequote:Op woensdag 19 december 2007 23:52 schreef vamperotica het volgende:
[..]
sneeheeuw????
Ik zie alleen maar mist!!
Pfff... Ik lig/hang net zo lekker in mn bedje.... Maar ben wel nieuwsgierig of t hier in Noord ook wit is....quote:Op woensdag 19 december 2007 23:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Er ligt een lieflijk dun laagje:Y
Hier iig (Centrumig)
Misschien ligt het er morgen nog?quote:Op woensdag 19 december 2007 23:56 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Pfff... Ik lig/hang net zo lekker in mn bedje.... Maar ben wel nieuwsgierig of t hier in Noord ook wit is....
hoop het!!quote:Op woensdag 19 december 2007 23:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Misschien ligt het er morgen nog?
Dan wachten we gewoon braaf tot kerst!quote:Op donderdag 20 december 2007 00:00 schreef liefie_ het volgende:
Ow dat is het echt niet hoor
Misschien kun je van de daken van 10 auto's ongeveer een sneeuwbal maken
quote:Op donderdag 20 december 2007 00:02 schreef liefie_ het volgende:
Dat zou nog briljanter zijn
Maar ik was al zo blij net op de fiets!
Het kon me echt niet schelen dat ik bevroorVoor sneeuw bevries ik graag
achteruit fietsen!quote:Op donderdag 20 december 2007 06:57 schreef crossover het volgende:
Neeee ik heb alleen een voorrem die ook nog eens blijft hangen als je die inknijpt
ja of regenquote:Op donderdag 20 december 2007 07:33 schreef Crazy-M het volgende:
inderdaad, maar er komt weer mot sneeuw aan
net op het weer
inderdaad altijd hetzelfdequote:Op donderdag 20 december 2007 07:44 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ja of regenzul je zien dat het met kerst weer warm water regent!
Ik ook rond die tijd, ik rijd alleen om 08:45 wegquote:Op donderdag 20 december 2007 07:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
inderdaad altijd hetzelfde
hmm moet om 9:00 in eindhoven staan .... bij vliegveld .....
denk maar rond 8:00 weg rijd, lekker vroeg, voor de files hoop ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |