dus tussen het scherm en de stoelquote:Op woensdag 19 december 2007 20:01 schreef lynda het volgende:
[..]
Het probleem is gewoon de persoon die voor (achter) de pc zit![]()
quote:Op woensdag 19 december 2007 19:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jij en weg jagen ?
je bent veel te lief om dat te doen![]()
Huh wat isser met mij?quote:Op woensdag 19 december 2007 19:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Crazy-M... nieuwe poll voor diertjuh!
Strak plan. Alleen lees ik dit bericht nu pas en ben net naar de supermarkt geweestquote:Op woensdag 19 december 2007 19:17 schreef lynda het volgende:
[..]
Zeer bekend! zit echt zo van![]()
Kom we gooien paar liter red bull naar binnen
over de liefde doe ik geen uitsprakenquote:Op woensdag 19 december 2007 19:33 schreef lynda het volgende:
[..]
Singing mood aan:
Loveeeeeeeee is in the air![]()
onze naam in 1 zinquote:
Zoek anders eens naar "Z board"quote:Op woensdag 19 december 2007 20:05 schreef WhiteLightning het volgende:
deze heeft zelfs een standaard
http://www.logitech.com/repository/84/jpg/470.1.0.jpg
oho...quote:Op woensdag 19 december 2007 20:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
onze naam in 1 zin
voorspelt weinig goeds in deze reeks
je had toch ergens een geheime liefde ofzo dat ik ergens tussen neus en lippen in dit topic had gelezen ?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:07 schreef diertjuh het volgende:
[..]
over de liefde doe ik geen uitspraken
*mompelt iets onverstaanbaars*quote:Op woensdag 19 december 2007 20:07 schreef diertjuh het volgende:
[..]
over de liefde doe ik geen uitspraken
jah die Lynda weerquote:Op woensdag 19 december 2007 20:09 schreef diertjuh het volgende:
[..]
oho...Wordt er weer geroddelt?
![]()
duwt een banaan in je mond ... niet mompelenquote:
quote:Op woensdag 19 december 2007 20:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah die Lynda weer
door haar ziekte zit haar denk vermogen een beetje verstopt
De geheime liefde hoeft ook niet op msn te zijnquote:Op woensdag 19 december 2007 20:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je had toch ergens een geheime liefde ofzo dat ik ergens tussen neus en lippen in dit topic had gelezen ?
en jah, jij mijn msn niet dus kan ik het niet zijn
Heuh ik doe heulemaal nietsquote:Op woensdag 19 december 2007 20:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah die Lynda weer
daarom mompel ik het, zodat niemand het kan verstaanquote:
Hmm..niet best als je vermogen verstopt zit.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah die Lynda weer
hehequote:
Ik wil er ook wel eerlijk voor uitkomen...maar dat heeft ook zo weer een reden waarom ik dat niet doequote:Op woensdag 19 december 2007 20:12 schreef lynda het volgende:
[..]
Heuh ik doe heulemaal niets![]()
Ik kom er tenminste eerlijk vooruit
voor droxzie ?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:12 schreef lynda het volgende:
[..]
Heuh ik doe heulemaal niets![]()
Ik kom er tenminste eerlijk vooruit
aja ik snap het helemaalquote:Op woensdag 19 december 2007 20:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
daarom mompel ik het, zodat niemand het kan verstaan![]()
(iets met poll ofzo.....)
dont be shy ....quote:Op woensdag 19 december 2007 20:14 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik wil er ook wel eerlijk voor uitkomen...maar dat heeft ook zo weer een reden waarom ik dat niet doe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |