Wij zijn heer en meester in het niets doenquote:Op donderdag 20 december 2007 08:49 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ik heb 2 weken.
Lang leve in het onderwijs werken mejn.
Maar jezus wat gaat de slow-chat hier snel zeg.
Jullie hebben echt NIETS te doen.
quote:Op donderdag 20 december 2007 08:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Laten we er vanuit gaan dat jullie allebei de intentie hebben samen te gaan wonen, dat is zowiezo al het goede voornemen voor het nieuwe jaarWanneer het daadwerkelijk gebeurd is een ander verhaal
3 jaarquote:Op donderdag 20 december 2007 08:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoe lang kennen jullie elkaar dan? ook hier ben ik lekker nieuwsgierig
Dat is er sowieso ja, en ach het gaat ook gebeuren, de vraag is alleen wanneer hequote:Op donderdag 20 december 2007 08:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Laten we er vanuit gaan dat jullie allebei de intentie hebben samen te gaan wonen, dat is zowiezo al het goede voornemen voor het nieuwe jaarWanneer het daadwerkelijk gebeurd is een ander verhaal
Die moet in de OPquote:
Whehehequote:
Mogguhquote:Op donderdag 20 december 2007 08:53 schreef B.. het volgende:
JA! Daar ben ik weer.. 2 dagen op school.. druk enzo
Nu weer 2 dagen stage...Moogge!
hey waar is positieve diertjuh....quote:Op donderdag 20 december 2007 08:55 schreef diertjuh het volgende:
godsamme mag ik weer straks bezig gaan met die verdomde e-mail adressen opzoeken. laten ze toch eens iemand anders ervoor vinden.
Moet ik straks weer iemand lastig vallen om een programma te gebruiken en kan hij dus weer niet gebruiken. Erg vervelend. Laat dat mens lekker alleen doen ofzo. Ik heb hier totaal geen zin in. Gisteravond ookal de hele tijd zere nek gehad enzo. Bah
jaaaa...quote:Op donderdag 20 december 2007 08:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wie weet het dan al?
En volgens mij was dat ook niet echt prettig, daarna heeft hij ook maar zachte lenzen genomen
die is ff vakantie houden.quote:Op donderdag 20 december 2007 08:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hey waar is positieve diertjuh....
Jepquote:Op donderdag 20 december 2007 08:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nog even volhouden bijna weekend
alleen zijn de kosten om hun werknemer aan het werk te houden en niet al te vriendelijk de kerst in te laten gaan hoger......quote:Op donderdag 20 december 2007 08:59 schreef diertjuh het volgende:
[..]
die is ff vakantie houden.
En waarom moeten deze e-mail adressen erbij gezocht worden? Omdat ze gewoon kosten willen besparen om kerstkaarten te versturen. Dus doen ze het per e-mail en en het geld wat ze besparen gaat naar unicef ofzo.
spelen in de zin van afgelopen weekend spelen met de muziek......quote:Op donderdag 20 december 2007 08:59 schreef B.. het volgende:
[..]
Jepspelen met sharon (van de Xfactor) het weekend!!
quote:Op donderdag 20 december 2007 08:58 schreef BossFight het volgende:
Ik zou wel wat te doen hebben gehad nu als de beste mensen van netwerkbeheer mijn installatie klaar hadden gezet op de server. Maar helaas pindakaas, moet ik daar weer op gaan zitten wachten. En het is echt het laatste wat ik nog te doen heb dit jaar...
Als ze dat vandaag niet meer doen word ik echt heel chagerijnig.
Met Sharon ....quote:Op donderdag 20 december 2007 09:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
spelen in de zin van afgelopen weekend spelen met de muziek......
maar ik snap gewoon niet, waarom iemand anders dat niet even kan doen. Waarom nou perse ik weer? Laat me dan alsjeblieft de hele dag aanmaningen faxen en debiteuren bellen.quote:Op donderdag 20 december 2007 09:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
alleen zijn de kosten om hun werknemer aan het werk te houden en niet al te vriendelijk de kerst in te laten gaan hoger......
quote:Op donderdag 20 december 2007 08:59 schreef B.. het volgende:
[..]
Jepspelen met spelen in een live band van Sharon (van de Xfactor) het weekend!!
quote:Op donderdag 20 december 2007 09:05 schreef diertjuh het volgende:
[..]
maar ik snap gewoon niet, waarom iemand anders dat niet even kan doen. Waarom nou perse ik weer? Laat me dan alsjeblieft de hele dag aanmaningen faxen en debiteuren bellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |