Ik ga Sinterklaas en Kerst overslaan dit jaar, want ik weet helemaal niks te vragen, echt waar.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik voel me een beetje een verwende trut met m'n verlanglijstje van meer dan een half A4-tje..
Kadootjes met kerstquote:Op woensdag 14 november 2007 19:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ben bijna jarig en kerst.
En ik zei het veel grappiger, Alex!
Uiteraardquote:
Haroeeeeeeeee feestvreugde!quote:Op woensdag 14 november 2007 19:36 schreef Bob. het volgende:
En jij krijgt natuurlijk ook slagroom ja.![]()
Ja ik snapte er even niets van dat dit een nieuw topic was, maar dat komt omdat ik in de MyAT van Do2 erop klikte, gewoon in de veronderstelling terug te keren naar het vorige deel. Snap je?quote:
Wat is er mis met cadeautjes met kerst?quote:Op woensdag 14 november 2007 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kadootjes met kerstEn je zei het idd erg grappig
Maar ik bewaar geen chatlogs
[..]
Uiteraard
Kerst is stom.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat is er mis met cadeautjes met kerst?
Ik vind kerstavond de allerallerallergeweldigste avond van het heeeeele jaar.quote:
Ik krijg er vooral zelfmoordneigingen van.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind kerstavond de allerallerallergeweldigste avond van het heeeeele jaar..
Ik doe niet aan kerstbomen ivm katten.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:02 schreef nietzman het volgende:
Kerstboomoptuigmeet bij Alex!
quote:Op woensdag 14 november 2007 21:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Als het over papier gaat wel, als het over de snelweg gaat is de TT wel correct volgens mij.
Ha, ik win. Ik ga naar Parijsquote:Op woensdag 14 november 2007 21:56 schreef Peterselieman het volgende:
In december met vrienden even snel enkele daagjes naar Londen![]()
FRYSK lezen, mislukte autocrosserquote:Op woensdag 14 november 2007 21:52 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
haha, best knap voor iemand die pas vanaf zijn 15e kan lezen
Wil je me niet zo beledigen?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:34 schreef MaxMark het volgende:
DaD, is het niet "half"?
Och. Ik vind die van mij beter.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wil je me niet zo beledigen?.
* Viking84 is masterstudent Nederlands.
Ik zou wel zeggen: een half A4'tje btw.
Ik weet eigenlijk ook niet wat grammaticaal correct is. Mijn voor mijn gevoel is dat 'halve', maar als het voor jou 'half' is, be my guestquote:
Ik ook bijna.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wil je me niet zo beledigen?.
* Viking84 is masterstudent Nederlands.
Ik zou wel zeggen: een half A4'tje btw.
Bijna?quote:Op woensdag 14 november 2007 22:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ook bijna.
A4 is onzijdig, dus ik zou eigenlijk ook gaan voor 'half'. Toch?. Ik doe maar letterkunde hoor.
.
quote:Op woensdag 14 november 2007 19:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik voel me een beetje een verwende trut met m'n verlanglijstje van meer dan een half A4-tje..
Vanaf februari, hoop ik.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bijna?
[..].
Ik denk eigenlijk dat het allebei wel kan.
Wie ben ik om te zeggen dat 'half' niet correct is? Ik zeg namelijk wel: 'Een heel brood' ipv 'een hele brood', dus ik ben niet heel consequent. Ik heb net even gegoogled en zowel 'half A4' als 'halve A4' komen voor.
Maar ik ga even mijn aflevering van Desperate Housewives uit kijken en dan naar bed.
Lekker koesequote:
Ik interpreteerde jouw opmerking als: ik typte bijna een half A4'tje en ik quootte (?) je dus nog een keer, omdat je in die post al 'een half A4'tje' schreef, maar ik heb het dus verkeerd begrepenquote:Op woensdag 14 november 2007 23:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Vanaf februari, hoop ik.
Waarom quote je mij nog een keer?.
Googlen op hoe vaak iets voorkomt is niet zó heel erg wetenschappelijk verantwoord hè?. Het is het A4, en onzijdige onbepaalde bijvoeglijke naamwoorden krijgen geen uitgangs -e, toch? Maar zoals ik al zei, ik ben niet bepaald een expert.
En ik typ dit met m'n lenzen al uit, zonder bril, en met -5 aan elk oog, dus ik kijk morgen wel wát ik nu eigenlijk heb getypt.
Ik weet eigenlijk niet welke hoogleraar Taalbeheersing je bedoelt.quote:Op donderdag 15 november 2007 08:15 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja, DaD: weet je zeker dat je in februari wilt beginnen? Ik neem aan dat je historische letterkunde gaat doen, dus misschien is het daar wel anders, maar bij taalbeheersing was het echt een rommeltje. Theoretisch kun je in februari met de master beginnen, maar we begonnen 3 weken later, want de hoogleraar Taalbeheersing (ik ga maar niet teveel met namen strooien hier, je weet wel wie ik bedoel) moest begin februari nog een thema voor een onderzoekscollege bedenken. Dus dat liep niet allemaal even gladjes. Ga je eigenlijk ook een stage doen? Die zou je evt wel van februari tot aan de zomer kunnen doen. Dan zit je ook niet met een ongeorganiseerde bende op de uni
.
Tot zo!quote:Op donderdag 15 november 2007 08:48 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Goedemoggel!
Straks college
Tot zo DaD
Net te drok meitsjequote:Op donderdag 15 november 2007 08:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Tot zo!
Haast haast haast!
Klaar! Zelfs m'n kamer nog opgeruimd. Ben je nog ziek trouwens? Dág!quote:
Nee gister me ff als een mongool gedragen, daar ben ik flink van opgeknapt.quote:Op donderdag 15 november 2007 08:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Klaar! Zelfs m'n kamer nog opgeruimd. Ben je nog ziek trouwens? Dág!
6,3 wat?quote:Op donderdag 15 november 2007 11:57 schreef Grulez het volgende:
6,3 ftw
quote:Op donderdag 15 november 2007 11:57 schreef Grulez het volgende:
6,3 ftw
En die is er ook niet meer.quote:Op donderdag 15 november 2007 12:18 schreef Dangel het volgende:
En in Brazilie spreken ze portugees zodat je van die kant ook geen hulp hoeft te verwachten...
quote:Op donderdag 15 november 2007 12:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En die is er ook niet meer.
Heb al een Engels boek gevonden, over Spaanse literatuur weliswaar, maar hij komt erin voor.
quote:Massale staking leerlingen Augustinuscollege
Gepubliceerd op 15 november 2007, 09:59
Laatst bijgewerkt op 15 november 2007, 11:49
groningen -
Zo'n 600 leerlingen van het Augustinuscollege in Groningen staken op de Grote Markt. Ze vinden dat ze teveel uren maken en dat er te weinig leuke dingen als excursies zijn naast de reguliere lessen.
Wethouder José van Schie heeft de leerlingen donderdagochtend enige tijd te woord gestaan. De leerlingen blijven de hele dag staken.
Update 11:20
De protestactie heeft inmiddels geleid tot een sneeuwbaleffect. Bij elke onderwijsinstelling waar ze langs komen, wordt de stoet groter en sluiten meer leerlingen zich aan.
Update 11.40
De directie van de school heeft gezegd volledig achter de leerlingen te staan, en dat ze het goed vinden dat de leerlingen voor hun mening uitkomen. De protestactie is onstaan door de zogeheten 1040-regeling, die is opgelegd door de regering. Tegen deze regeling, waarin staat dat er minimaal 1040 klokuren aan onderwijs per jaar moet worden gegeven, zijn al meer acties geweest deze week.
Op dit moment splitst de groep zich op in diverse groepjes die zich verspreiden in de Stad.
Update volgt
Ik weet nog dat wij in de eerste klas (ik niet hoorquote:Op donderdag 15 november 2007 13:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weet nog dat wij in de eerste klas eens uit protest (geen idee meer waartegen, natuurlijk) met de hele klas op de tafels zijn gaan staan tijdens Godsdienstles.
Gelukkig groei je daar overheen..
Ja, je moet natuurlijk wel het gedachtengoed van de school uitdragen hè.quote:Op donderdag 15 november 2007 14:23 schreef Dangel het volgende:
Op mijn oude school hebben ze een gymleraar ontslagen omdat hij niet christelijk was
Bij mij hebben we het heel even over gandhi gehad, maar daar kwamen klachten over van de oudersquote:Op donderdag 15 november 2007 14:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goed punt. Op de basisschool heb ik heel veel onderwijs gehad over andere godsdiensten bij het vak godsdient (hindoeisme, islam, boeddhisme) maar op de middelbare school zaten we volgens mij alleen maar tekeningen te maken van Bijbelse verhalen..
God, bij jullie was het wel heel erg, blijkbaar.quote:Op donderdag 15 november 2007 14:26 schreef Dangel het volgende:
[..]
Bij mij hebben we het heel even over gandhi gehad, maar daar kwamen klachten over van de oudersGandhi zit volgens diezelfde ouders ook in de hel natuurlijk, geen christen
Jaquote:Op donderdag 15 november 2007 14:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
God, bij jullie was het wel heel erg, blijkbaar.
Mensen die steeds bijhouden op hoeveel woorden ze inmiddels zittenquote:Op donderdag 15 november 2007 14:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Yay, zit hier nog maar sinds half 12 en een half uur pauze, en toch al 1000 woorden geschreven..
Ik en de Wordcountfunctie zijn de grootste vriendjes!quote:Op donderdag 15 november 2007 14:53 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Mensen die steeds bijhouden op hoeveel woorden ze inmiddels zitten
Echt waar?quote:Op donderdag 15 november 2007 14:53 schreef MaxMark het volgende:
Sorry hoor, DaD. Verder vind ik je wel lief
vier wat?quote:Op donderdag 15 november 2007 14:54 schreef nietzman het volgende:
Dit zijn er vier!
Ligt denk ik aan de studie, maar bij de mijne: niet.quote:Op donderdag 15 november 2007 14:58 schreef Bullet-tooth het volgende:
Even een vraagje.
Een propedeuse uitreiking, hoe officieel is zoiets?
Bij ons wel redelijk officieel.. Praajte van iemand van de opleiding, praatje van de studievereniging, en daarna dus bij zo'n tafel met 5 pipo's je propadeuse tekenen enzo..quote:Op donderdag 15 november 2007 14:58 schreef Bullet-tooth het volgende:
Even een vraagje.
Een propedeuse uitreiking, hoe officieel is zoiets?
Ik was er niet bij!!quote:Op donderdag 15 november 2007 12:50 schreef teigan het volgende:
ChipsZak. is denk ik niet druk met school bezig..
[..]
sneu.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik was er niet bij!!![]()
Maar dr is brand geweest, 2x enzulks, en rekenmachine's, schoolboeken, spuitbussen zijn allemaal in de fik gegaan.
Fietsen zijn in de grachten gegooid, vernieligen ed.
Best dom.
Ik ben op school gebleven, want het was heel onduidelijk aangekondigd en slecht geregeld.
Maar SBS6 was er ook bij ofzo.
Oh ja, dé manier om 'leuke dingen als excursies' af te dwingen. Belachelijk.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik was er niet bij!!![]()
Maar dr is brand geweest, 2x enzulks, en rekenmachine's, schoolboeken, spuitbussen zijn allemaal in de fik gegaan.
Fietsen zijn in de grachten gegooid, vernieligen ed.
Best dom.
Ik ben op school gebleven, want het was heel onduidelijk aangekondigd en slecht geregeld.
Maar SBS6 was er ook bij ofzo.
Ah ok. toch maar even heengaan danquote:Op donderdag 15 november 2007 15:07 schreef teigan het volgende:
[..]
Bij ons wel redelijk officieel.. Praajte van iemand van de opleiding, praatje van de studievereniging, en daarna dus bij zo'n tafel met 5 pipo's je propadeuse tekenen enzo..
Klopt.[/ervaringsexpert] Ik kom er btw nu pas achter dat mn enter het niet doetquote:Op donderdag 15 november 2007 15:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik bén ook best lief natuurlijk.
Je was er ook bij?quote:Op donderdag 15 november 2007 15:31 schreef Whizzkith het volgende:
De scholierenstaking:
Idee +1
Uitvoering -20.
Mijn god, wat was dat kansloos
Nou, omstreeks half 11 kregen een aantal mensen in de klas een berichtje met de mededeling dat ze aan het staken waren, iets met teveel uren oid. Duizenden scholieren zouden rondlopen en richting onze school komen... Even later ging het hek dicht, en nog geen 10 minuten daarna kwam er een groepje (stuk of 100) brugklassers oid aanlopenquote:
quote:Op donderdag 15 november 2007 15:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Ook een of andere foute, russische/communistische debiel met een beige hoedje op
!
BASSIE!Groene jas en shit? Lang?
Da's bassie! Lal!
Niemand die hem serieus neemt, hij verandert elk schooljaar van indentiteit, en dit jaar is hij idd communist. Hij ging ook es flyers uitdelen voor het rode leger enzulks.Te sad.
Alleen hij staat altijd bij ons, dus nu lijken wij wacko's.Als we dat al niet leken
Sexyquote:Op donderdag 15 november 2007 16:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Hier in zijn 'het is nog niet zo koud' kledij.
[ afbeelding ]
Ja, kleine foto, is geprintscreened uit een filmpje.
Anywho.
Dat was Bassie nieuws.
Ik ben ent naar de tandarts geweest.![]()
quote:GRONINGEN - De gezamenlijke onderwijsvakbonden roepen de leraren van alle middelbare scholen in Groningen, Friesland en Drenthe op te staken.
Reden voor de staking zijn de vastgelopen cao-onderhandelingen. De bonden eisen niet alleen een stevige loonsverhoging, maar ook een verlaging van de werkdruk. Ze willen daarom dat de docenten donderdag 29 november het werk neerleggen om hun eisen kracht bij te zetten.
De aangekondigde werkonderbreking voor het Noorden maakt deel uit van een landelijke estafettestaking in het onderwijs, die de hele week zal duren. Vrijdag 30 november vindt er een afsluitende demonstratie plaats in Utrecht.
Mja.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh ja, dé manier om 'leuke dingen als excursies' af te dwingen. Belachelijk.
Daarom post je hier?quote:Op donderdag 15 november 2007 18:10 schreef Peterselieman het volgende:
Zo eindelijk na 1,5 week SOGgen weer eens wat aan mijn studie gedaan
Ook gebruik gemaakt van de Ryanair actie?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:56 schreef Peterselieman het volgende:
In december met vrienden even snel enkele daagjes naar Londen![]()
Als die Ryanair actie nog loopt kun je voor 2ct heen en weer.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:12 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik ga denk ik binnenkort even bij een vriend langs in stockholm, voor een weekend
Is nog niets geboektquote:Op donderdag 15 november 2007 19:34 schreef maok het volgende:
Ook gebruik gemaakt van de Ryanair actie?
Niets van gemerkt, waar dan? In de Euroborg parkeer garage was trouwens ook overal lint. Ik was even vergeten dat je beter niet op koopavond boodschappen kunt gaan doen bij die Jumbo, door die afzetlinten moest ik de halve garage rond terug lopen om bij de Jumbo te komen.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:52 schreef MaxMark het volgende:
Waarom waren er vanavond overal straten afgezet door de politie? Iemand die er iets van weet?
Ik heb het van horen zeggen, maar het moest ergens tussen grote markt en die plek waar de ring over het spoor gaat (zuid-groningen).quote:Op donderdag 15 november 2007 20:54 schreef maok het volgende:
[..]
Niets van gemerkt, waar dan? In de Euroborg parkeer garage was trouwens ook overal lint. Ik was even vergeten dat je beter niet op koopavond boodschappen kunt gaan doen bij die Jumbo, door die afzetlinten moest ik de halve garage rond terug lopen om bij de Jumbo te komen.![]()
als je me sponsort/sponsert (hoe de * schrijf je dat) vergezel ik je met alle plezierquote:Op donderdag 15 november 2007 21:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wie wil er met me naar Marseille?.
Buitenland!quote:Op donderdag 15 november 2007 21:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat is er in Marseille?
Was dat gister niet? Toen heeft daar als het goed is een tijd lang een trein gestaanquote:Op donderdag 15 november 2007 21:10 schreef Crack_david het volgende:
ik wou over het spoor richting helperzoom, en daar stond een trein stil op de overgang.. zou dat er ook mee te maken hebben?
Dan haak ik af, ik meld me wel weer als ik rijk en welgesteld benquote:Op donderdag 15 november 2007 21:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Buitenland!
Valencia mag ook. Of Madrid. Of Barcelona.
En sponsoren doe ik niet aan..
Na Londen wil ik best ook nog wel even naar Marseillequote:Op donderdag 15 november 2007 21:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
oh, ik dacht dat het over gister gingquote:Op donderdag 15 november 2007 21:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Was dat gister niet? Toen heeft daar als het goed is een tijd lang een trein gestaan![]()
Nope. Ik zat trouwens in die dubbeldekstrein die er gister een hele poos gestaan heeftquote:Op donderdag 15 november 2007 21:17 schreef Crack_david het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat het over gister ging![]()
Ja, toch wel?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Na Londen wil ik best ook nog wel even naar Marseille![]()
Ongeluk dacht ik, bij het pannenkoekenship?quote:Op donderdag 15 november 2007 20:52 schreef MaxMark het volgende:
Waarom waren er vanavond overal straten afgezet door de politie? Iemand die er iets van weet?
quote:
Ik moe thuis blijven, de poesjes over hun bol aaien.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wil ook weg! Ik wil Oud en Nieuw in het buitenland vieren (heb ik dan een excuus voor dat vreselijk mooie jurkje van Warehouse?)!
Mits we met de Visa gaan, en ook ff in Monaco kijken, wil ik met de kerst best ff naar Marseille.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
quote:Op donderdag 15 november 2007 22:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ongeluk dacht ik, bij het pannenkoekenship?
[..]
[..]
Ik moe thuis blijven, de poesjes over hun bol aaien.
Hoe dan ook, weer terug uit GroningenWas zoals altijd weer erg gezellig met Lyssa, en het eten was heerlijk EN goedkoop
Feest. Ja. Nee.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waar hebben jullie gegeten? Hadden ze er schnitzel? Hebben jullie het ongeluk bij het pannenkoekschip veroorzaakt?
Oeh, details die niet geschikt zijn voor een openbaar forum?quote:Op donderdag 15 november 2007 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Feest. Ja. Nee.
Verdere details op Gtalk
Ja ik ben Gtalk een beetje, euh, kwijt, geloof ik.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Feest. Ja. Nee.
Verdere details op Gtalk
Daar heb ik nog nooit gegeten maar ik hoor wel telkens dat het er best goed is.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Feest. Ja. Nee.
Verdere details op Gtalk
Zelfs het anwtoord op deze vraag is niet gechikt voor op een openbaar forumquote:Op donderdag 15 november 2007 22:37 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oeh, details die niet geschikt zijn voor een openbaar forum?![]()
Ik heb er één keer gegeten en het was wel ok. En we kregen verdomme wéér sterretjes op ons toetje.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:39 schreef maok het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit gegeten maar ik hoor wel telkens dat het er best goed is.
De gewone dagmenu's zijn goedkoop, maar je krijgt genoeg en het is erg lekker. Ik ben fan van de slasaus die ze gebruikenquote:Op donderdag 15 november 2007 22:39 schreef maok het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit gegeten maar ik hoor wel telkens dat het er best goed is.
Ik wilde zeggen dat je eens iets anders moet proberen, maar ik neem zelf ook altijd vis.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:49 schreef Alexxxxx het volgende:
En heerlijke schnitzels.
Zelf gaan zinegn danquote:Op donderdag 15 november 2007 22:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n fles wijn is leeg en Bruce houdt het weldra voor gezien....
Denk je dat ik niet al de hele cd zit mee te blèren?quote:Op donderdag 15 november 2007 22:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zelf gaan zinegn danheb ik ook de hele reis gedaan
Die repeatknop zit er niet voor niks opquote:Op donderdag 15 november 2007 22:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Denk je dat ik niet al de hele cd zit mee te blèren?.
AL sjij je macbook dichtklapt sluit ik je PC af.. Wel ff de wekker van mn mobieltje een uur vroeger zetten, moet wat vroeger naar mn werk vertrekken.. 72 kilometer ipv 7 morgenochtend...quote:
Ik zie je zo weer in bed dan! Tot zo!quote:Op donderdag 15 november 2007 23:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
AL sjij je macbook dichtklapt sluit ik je PC af.. Wel ff de wekker van mn mobieltje een uur vroeger zetten, moet wat vroeger naar mn werk vertrekken.. 72 kilometer ipv 7 morgenochtend...
Mag ik jou tandenbortsel gebruiken?quote:Op donderdag 15 november 2007 23:08 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ik zie je zo weer in bed dan! Tot zo!Ik ga even mn tandjes poetsen!
Ik heb er 3! Dus je mag kiezen!quote:Op donderdag 15 november 2007 23:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mag ik jou tandenbortsel gebruiken?Ik had er niet op gerekend dat ik mocht blijven...
Degene die het meest naar jou smaakt natuurlijkquote:
Is sowieso niet iets om vrolijk van te worden en dan heb je daarna nog het mooiequote:Op vrijdag 16 november 2007 07:36 schreef Dangel het volgende:
Oh, heb ik mn computer thuis nog aan staan? Daar gaat mn geld! Allemaal naar Nuon..
Mogge!
Best druk op de waldwei 's ochtends
quote:Hallo,
al jaren kom ik af en toe langs de Peizerweg.. en zolang als ik me kan herinneren staat er naast de Super de Boer een rijtje met huizen, en het huis dichtstbij de SdB staat áltijd een deur open..
Kan iémand mij vertellen wat dit is?
Mijn suggestie is: een soort van massage salon (misschien erotisch?)
Maar een hoerentent kan ook..
Er staan arabische tekens naast de deur (die altijd open staat).
Ik én mijn vrienden hebben nog nooit het lef gehad om naar binnen te gaan..
Is er iemand die hier meer van weet?
Iemand die het weet? Het gaat trouwens niet om de peizerweg maar om de paterswoldseweg, tussen het spoor en het kruispunt met de eeldersingel.quote:
Heb je een huisnummer? Dan kun je het opzoeken via zo'n ik-heb-het-adres-wel-maar-de-naam-niet-site, of zo.quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:08 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Iemand die het weet? Het gaat trouwens niet om de peizerweg maar om de paterswoldseweg, tussen het spoor en het kruispunt met de eeldersingel.
Aww, wat dan?quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:19 schreef Lyssa het volgende:
Bah! Ik heb een kutdagHet ene stressvolle en vervelende nieuws na het andere
Ik fiets daar regelmatig langs. Volgens mij is het een Russisch winkeltje. Voor levensmiddelen of snuisterijen oid. Of misschien ben ik in de war met een andere winkel daar in de buurt.quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:08 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Iemand die het weet? Het gaat trouwens niet om de peizerweg maar om de paterswoldseweg, tussen het spoor en het kruispunt met de eeldersingel.
Ik heb een vak niet gehaald wat ik moest halen.. als ik de her niet haal mag ik niet verder met mn master en alle mastervakken die ik nu al gedaan heb en gehaald heb tellen dan niet meer.. En heb ik dus een jaar studievertraging (en ik doe er al een jaar langer over) Toffe stageplek waar 2 mensen konden is al 1 iemand voor gekozen dus mijn kans is weer kleiner.. Ergens anders waar ik een sollicitatiebrief anar had gestuurd heeft niets laten horen en blijkt ook al iemand aangenomen te hebbenquote:
quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:25 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ik heb een vak niet gehaald wat ik moest halen.. als ik de her niet haal mag ik niet verder met mn master en alle mastervakken die ik nu al gedaan heb en gehaald heb tellen dan niet meer.. En heb ik dus een jaar studievertraging (en ik doe er al een jaar langer over) Toffe stageplek waar 2 mensen konden is al 1 iemand voor gekozen dus mijn kans is weer kleiner.. Ergens anders waar ik een sollicitatiebrief anar had gestuurd heeft niets laten horen en blijkt ook al iemand aangenomen te hebbenGezeur met mn woningbouwvereniging.. gaat lekker vandaag
Klopt ,maar die bedoel ik nietquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik fiets daar regelmatig langs. Volgens mij is het een Russisch winkeltje. Voor levensmiddelen of snuisterijen oid. Of misschien ben ik in de war met een andere winkel daar in de buurt.
Toen ik nog een relatie had (MET veel sex) praate ik ook veel over sex.quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:07 schreef nietzman het volgende:
Is het ons Alexje dan nu eindelijk gelukt? Zijn wij nu eindelijk bevrijd van z'n seksuele frustraties?
Dat, en een goede morgen iedereen!quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:46 schreef Crack_david het volgende:
Ik ben brak!
Maar heb je nou iets met Lyssa of niet?quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:58 schreef Dangel het volgende:
[..]
Toen ik nog een relatie had (MET veel sex) praate ik ook veel over sex.
Bedoel je mij?quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat laat iedereen hier zich gemakkelijk voor de gek houden!
We gunnen het 'm allemaal zo hard!quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat laat iedereen hier zich gemakkelijk voor de gek houden!
Ohnoesquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:16 schreef Bob. het volgende:
[..]
Binnen een uur een gezamenlijke miskraam.
Staat er: "Wat laat Viking84 zich gemakkelijk voor de gek houden!"?quote:
Bedoel je mij?quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Staat er: "Wat laat Viking84 zich gemakkelijk voor de gek houden!"?
Vrouwen kunnen soms heerlijk subtiel zijnquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Staat er: "Wat laat Viking84 zich gemakkelijk voor de gek houden!"?
Je moet je niet meteen zo in je pik getrapt voelenquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen soms heerlijk subtiel zijn.
Oh, ik ben soms net een kerel.quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen soms heerlijk subtiel zijn.
Op welk vlakquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, ik ben soms net een kerel.
Ik ook!!quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, ik ben soms net een kerel.
quote:when we think back to all this and i'm sure we will
me and you, here and now
will we forget the way it really is
why it feels like this and how?
and we always have to go i realize
we always have to say goodbye
always have to go back to real lives
Ze voor straf enkele zaterdagen naar school laten gaan. Zal ze lerenquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:56 schreef MaxMark het volgende:
Nou, de kneuzenbrigades zijn ook weer aan hun opmars richting Grote Markt bezig.
welke kneuzenbrigades?quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:56 schreef MaxMark het volgende:
Nou, de kneuzenbrigades zijn ook weer aan hun opmars richting Grote Markt bezig.
Ah, ze hebben het blusvliegtuig gestuurd!quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:14 schreef teigan het volgende:
Heej, er was gisteren ook weer eens een containerbrandje in selwerd..
Pr 2 CONTAINERBRAND POPULIERENLAAN TO 64 GRONINGEN Eenheden: 747
Datum 15-11-2007 22:55:26
quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:17 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ah, ze hebben het blusvliegtuig gestuurd!
quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:25 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ik heb een vak niet gehaald wat ik moest halen.. als ik de her niet haal mag ik niet verder met mn master en alle mastervakken die ik nu al gedaan heb en gehaald heb tellen dan niet meer.. En heb ik dus een jaar studievertraging (en ik doe er al een jaar langer over) Toffe stageplek waar 2 mensen konden is al 1 iemand voor gekozen dus mijn kans is weer kleiner.. Ergens anders waar ik een sollicitatiebrief anar had gestuurd heeft niets laten horen en blijkt ook al iemand aangenomen te hebbenGezeur met mn woningbouwvereniging.. gaat lekker vandaag
quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:52 schreef maok het volgende:
Goedemorgen. Ik heb heb heerlijk uitgeslapen en word net pas wakker. Ik was blijkbaar wel erg moe dat ik zoveel slaap nodig had. Misschien heb ik nu wel een veel geslapen
, nou ben ik duf.
14 uur geslapen ofzo?quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:10 schreef maok het volgende:
ATV dagje, ik had expres geen wekker gezet (al ging ie perongeluk wel om 6 uur maar toen heb ik hem snel uitgezet) maar ik had niet verwacht dat ik zo lang zou kunnen blijven slapen
Zoietsquote:
Heb ik nog wat spannend beleefd?quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:36 schreef Q. het volgende:
[..]
It's a dirty job but someone's gotta do it.
Heel spannend gewerkt! En vanmorgen bijna de trein gemist! Op drie minuten na!quote:
Is dat niet wat jij hebt beleefd?quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Heel spannend gewerkt! En vanmorgen bijna de trein gemist! Op drie minuten na!![]()
![]()
.
Ja, da's tof! Maar dat vroeg ik nietquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Heel spannend gewerkt! En vanmorgen bijna de trein gemist! Op drie minuten na!![]()
![]()
.
Nouhou!quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:50 schreef Dangel het volgende:
[..]
Is dat niet wat jij hebt beleefd?
Of ontgaat me nu iets?![]()
Geen AC-leerlingen.quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Nog even een fatsoenlijk antwoord: alles wat jij beleefd is spannend.
Ja.quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:17 schreef Lyssa het volgende:
Bankhangen![]()
Maar zonder mij is het een stuk minder tof![]()
Er wordt een zaal omgetoverd tot Zweinstein-zaal en dan gaan ze in optocht naar de Selexyz toe om 0:00 uur.quote:
Uhuh, had ik dus ook.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:24 schreef freecell het volgende:
Ik was vanmiddag in de binnenstad en heb wel een stapeltje scholieren gezien, maar die waren gewoon aan het ronddwalen en shoppen.
Het waren er alleen wat méér dan normaal.
Als dat zo was geweest, was ze er vast naast gaan zitten, denk je ook niet?quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:00 schreef Peterselieman het volgende:
Heeft DaD nog een zusje ofzo? Zat vanmiddag namelijk iemand in de trein die erg leek op DaD. DaD zat op dat moment elders in dezelfde trein.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |