Ligt denk ik aan de studie, maar bij de mijne: niet.quote:Op donderdag 15 november 2007 14:58 schreef Bullet-tooth het volgende:
Even een vraagje.
Een propedeuse uitreiking, hoe officieel is zoiets?
Bij ons wel redelijk officieel.. Praajte van iemand van de opleiding, praatje van de studievereniging, en daarna dus bij zo'n tafel met 5 pipo's je propadeuse tekenen enzo..quote:Op donderdag 15 november 2007 14:58 schreef Bullet-tooth het volgende:
Even een vraagje.
Een propedeuse uitreiking, hoe officieel is zoiets?
Ik was er niet bij!!quote:Op donderdag 15 november 2007 12:50 schreef teigan het volgende:
ChipsZak. is denk ik niet druk met school bezig..
[..]
sneu.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik was er niet bij!!![]()
Maar dr is brand geweest, 2x enzulks, en rekenmachine's, schoolboeken, spuitbussen zijn allemaal in de fik gegaan.
Fietsen zijn in de grachten gegooid, vernieligen ed.
Best dom.
Ik ben op school gebleven, want het was heel onduidelijk aangekondigd en slecht geregeld.
Maar SBS6 was er ook bij ofzo.
Oh ja, dé manier om 'leuke dingen als excursies' af te dwingen. Belachelijk.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik was er niet bij!!![]()
Maar dr is brand geweest, 2x enzulks, en rekenmachine's, schoolboeken, spuitbussen zijn allemaal in de fik gegaan.
Fietsen zijn in de grachten gegooid, vernieligen ed.
Best dom.
Ik ben op school gebleven, want het was heel onduidelijk aangekondigd en slecht geregeld.
Maar SBS6 was er ook bij ofzo.
Ah ok. toch maar even heengaan danquote:Op donderdag 15 november 2007 15:07 schreef teigan het volgende:
[..]
Bij ons wel redelijk officieel.. Praajte van iemand van de opleiding, praatje van de studievereniging, en daarna dus bij zo'n tafel met 5 pipo's je propadeuse tekenen enzo..
Klopt.[/ervaringsexpert] Ik kom er btw nu pas achter dat mn enter het niet doetquote:Op donderdag 15 november 2007 15:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik bén ook best lief natuurlijk.
Je was er ook bij?quote:Op donderdag 15 november 2007 15:31 schreef Whizzkith het volgende:
De scholierenstaking:
Idee +1
Uitvoering -20.
Mijn god, wat was dat kansloos
Nou, omstreeks half 11 kregen een aantal mensen in de klas een berichtje met de mededeling dat ze aan het staken waren, iets met teveel uren oid. Duizenden scholieren zouden rondlopen en richting onze school komen... Even later ging het hek dicht, en nog geen 10 minuten daarna kwam er een groepje (stuk of 100) brugklassers oid aanlopenquote:
quote:Op donderdag 15 november 2007 15:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Ook een of andere foute, russische/communistische debiel met een beige hoedje op
!
BASSIE!Groene jas en shit? Lang?
Da's bassie! Lal!
Niemand die hem serieus neemt, hij verandert elk schooljaar van indentiteit, en dit jaar is hij idd communist. Hij ging ook es flyers uitdelen voor het rode leger enzulks.Te sad.
Alleen hij staat altijd bij ons, dus nu lijken wij wacko's.Als we dat al niet leken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |