Ligt denk ik aan de studie, maar bij de mijne: niet.quote:Op donderdag 15 november 2007 14:58 schreef Bullet-tooth het volgende:
Even een vraagje.
Een propedeuse uitreiking, hoe officieel is zoiets?
Bij ons wel redelijk officieel.. Praajte van iemand van de opleiding, praatje van de studievereniging, en daarna dus bij zo'n tafel met 5 pipo's je propadeuse tekenen enzo..quote:Op donderdag 15 november 2007 14:58 schreef Bullet-tooth het volgende:
Even een vraagje.
Een propedeuse uitreiking, hoe officieel is zoiets?
Ik was er niet bij!!quote:Op donderdag 15 november 2007 12:50 schreef teigan het volgende:
ChipsZak. is denk ik niet druk met school bezig..
[..]
sneu.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik was er niet bij!!![]()
Maar dr is brand geweest, 2x enzulks, en rekenmachine's, schoolboeken, spuitbussen zijn allemaal in de fik gegaan.
Fietsen zijn in de grachten gegooid, vernieligen ed.
Best dom.
Ik ben op school gebleven, want het was heel onduidelijk aangekondigd en slecht geregeld.
Maar SBS6 was er ook bij ofzo.
Oh ja, dé manier om 'leuke dingen als excursies' af te dwingen. Belachelijk.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik was er niet bij!!![]()
Maar dr is brand geweest, 2x enzulks, en rekenmachine's, schoolboeken, spuitbussen zijn allemaal in de fik gegaan.
Fietsen zijn in de grachten gegooid, vernieligen ed.
Best dom.
Ik ben op school gebleven, want het was heel onduidelijk aangekondigd en slecht geregeld.
Maar SBS6 was er ook bij ofzo.
Ah ok. toch maar even heengaan danquote:Op donderdag 15 november 2007 15:07 schreef teigan het volgende:
[..]
Bij ons wel redelijk officieel.. Praajte van iemand van de opleiding, praatje van de studievereniging, en daarna dus bij zo'n tafel met 5 pipo's je propadeuse tekenen enzo..
Klopt.[/ervaringsexpert] Ik kom er btw nu pas achter dat mn enter het niet doetquote:Op donderdag 15 november 2007 15:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik bén ook best lief natuurlijk.
Je was er ook bij?quote:Op donderdag 15 november 2007 15:31 schreef Whizzkith het volgende:
De scholierenstaking:
Idee +1
Uitvoering -20.
Mijn god, wat was dat kansloos
Nou, omstreeks half 11 kregen een aantal mensen in de klas een berichtje met de mededeling dat ze aan het staken waren, iets met teveel uren oid. Duizenden scholieren zouden rondlopen en richting onze school komen... Even later ging het hek dicht, en nog geen 10 minuten daarna kwam er een groepje (stuk of 100) brugklassers oid aanlopenquote:
quote:Op donderdag 15 november 2007 15:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Ook een of andere foute, russische/communistische debiel met een beige hoedje op
!
BASSIE!Groene jas en shit? Lang?
Da's bassie! Lal!
Niemand die hem serieus neemt, hij verandert elk schooljaar van indentiteit, en dit jaar is hij idd communist. Hij ging ook es flyers uitdelen voor het rode leger enzulks.Te sad.
Alleen hij staat altijd bij ons, dus nu lijken wij wacko's.Als we dat al niet leken
Sexyquote:Op donderdag 15 november 2007 16:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Hier in zijn 'het is nog niet zo koud' kledij.
[ afbeelding ]
Ja, kleine foto, is geprintscreened uit een filmpje.
Anywho.
Dat was Bassie nieuws.
Ik ben ent naar de tandarts geweest.![]()
quote:GRONINGEN - De gezamenlijke onderwijsvakbonden roepen de leraren van alle middelbare scholen in Groningen, Friesland en Drenthe op te staken.
Reden voor de staking zijn de vastgelopen cao-onderhandelingen. De bonden eisen niet alleen een stevige loonsverhoging, maar ook een verlaging van de werkdruk. Ze willen daarom dat de docenten donderdag 29 november het werk neerleggen om hun eisen kracht bij te zetten.
De aangekondigde werkonderbreking voor het Noorden maakt deel uit van een landelijke estafettestaking in het onderwijs, die de hele week zal duren. Vrijdag 30 november vindt er een afsluitende demonstratie plaats in Utrecht.
Mja.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh ja, dé manier om 'leuke dingen als excursies' af te dwingen. Belachelijk.
Daarom post je hier?quote:Op donderdag 15 november 2007 18:10 schreef Peterselieman het volgende:
Zo eindelijk na 1,5 week SOGgen weer eens wat aan mijn studie gedaan
Ook gebruik gemaakt van de Ryanair actie?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:56 schreef Peterselieman het volgende:
In december met vrienden even snel enkele daagjes naar Londen![]()
Als die Ryanair actie nog loopt kun je voor 2ct heen en weer.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:12 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik ga denk ik binnenkort even bij een vriend langs in stockholm, voor een weekend
Is nog niets geboektquote:Op donderdag 15 november 2007 19:34 schreef maok het volgende:
Ook gebruik gemaakt van de Ryanair actie?
Niets van gemerkt, waar dan? In de Euroborg parkeer garage was trouwens ook overal lint. Ik was even vergeten dat je beter niet op koopavond boodschappen kunt gaan doen bij die Jumbo, door die afzetlinten moest ik de halve garage rond terug lopen om bij de Jumbo te komen.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:52 schreef MaxMark het volgende:
Waarom waren er vanavond overal straten afgezet door de politie? Iemand die er iets van weet?
Ik heb het van horen zeggen, maar het moest ergens tussen grote markt en die plek waar de ring over het spoor gaat (zuid-groningen).quote:Op donderdag 15 november 2007 20:54 schreef maok het volgende:
[..]
Niets van gemerkt, waar dan? In de Euroborg parkeer garage was trouwens ook overal lint. Ik was even vergeten dat je beter niet op koopavond boodschappen kunt gaan doen bij die Jumbo, door die afzetlinten moest ik de halve garage rond terug lopen om bij de Jumbo te komen.![]()
als je me sponsort/sponsert (hoe de * schrijf je dat) vergezel ik je met alle plezierquote:Op donderdag 15 november 2007 21:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wie wil er met me naar Marseille?.
Buitenland!quote:Op donderdag 15 november 2007 21:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat is er in Marseille?
Was dat gister niet? Toen heeft daar als het goed is een tijd lang een trein gestaanquote:Op donderdag 15 november 2007 21:10 schreef Crack_david het volgende:
ik wou over het spoor richting helperzoom, en daar stond een trein stil op de overgang.. zou dat er ook mee te maken hebben?
Dan haak ik af, ik meld me wel weer als ik rijk en welgesteld benquote:Op donderdag 15 november 2007 21:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Buitenland!
Valencia mag ook. Of Madrid. Of Barcelona.
En sponsoren doe ik niet aan..
Na Londen wil ik best ook nog wel even naar Marseillequote:Op donderdag 15 november 2007 21:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
oh, ik dacht dat het over gister gingquote:Op donderdag 15 november 2007 21:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Was dat gister niet? Toen heeft daar als het goed is een tijd lang een trein gestaan![]()
Nope. Ik zat trouwens in die dubbeldekstrein die er gister een hele poos gestaan heeftquote:Op donderdag 15 november 2007 21:17 schreef Crack_david het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat het over gister ging![]()
Ja, toch wel?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Na Londen wil ik best ook nog wel even naar Marseille![]()
Ongeluk dacht ik, bij het pannenkoekenship?quote:Op donderdag 15 november 2007 20:52 schreef MaxMark het volgende:
Waarom waren er vanavond overal straten afgezet door de politie? Iemand die er iets van weet?
quote:
Ik moe thuis blijven, de poesjes over hun bol aaien.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wil ook weg! Ik wil Oud en Nieuw in het buitenland vieren (heb ik dan een excuus voor dat vreselijk mooie jurkje van Warehouse?)!
Mits we met de Visa gaan, en ook ff in Monaco kijken, wil ik met de kerst best ff naar Marseille.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
quote:Op donderdag 15 november 2007 22:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ongeluk dacht ik, bij het pannenkoekenship?
[..]
[..]
Ik moe thuis blijven, de poesjes over hun bol aaien.
Hoe dan ook, weer terug uit GroningenWas zoals altijd weer erg gezellig met Lyssa, en het eten was heerlijk EN goedkoop
Feest. Ja. Nee.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waar hebben jullie gegeten? Hadden ze er schnitzel? Hebben jullie het ongeluk bij het pannenkoekschip veroorzaakt?
Oeh, details die niet geschikt zijn voor een openbaar forum?quote:Op donderdag 15 november 2007 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Feest. Ja. Nee.
Verdere details op Gtalk
Ja ik ben Gtalk een beetje, euh, kwijt, geloof ik.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Feest. Ja. Nee.
Verdere details op Gtalk
Daar heb ik nog nooit gegeten maar ik hoor wel telkens dat het er best goed is.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Feest. Ja. Nee.
Verdere details op Gtalk
Zelfs het anwtoord op deze vraag is niet gechikt voor op een openbaar forumquote:Op donderdag 15 november 2007 22:37 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oeh, details die niet geschikt zijn voor een openbaar forum?![]()
Ik heb er één keer gegeten en het was wel ok. En we kregen verdomme wéér sterretjes op ons toetje.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:39 schreef maok het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit gegeten maar ik hoor wel telkens dat het er best goed is.
De gewone dagmenu's zijn goedkoop, maar je krijgt genoeg en het is erg lekker. Ik ben fan van de slasaus die ze gebruikenquote:Op donderdag 15 november 2007 22:39 schreef maok het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit gegeten maar ik hoor wel telkens dat het er best goed is.
Ik wilde zeggen dat je eens iets anders moet proberen, maar ik neem zelf ook altijd vis.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:49 schreef Alexxxxx het volgende:
En heerlijke schnitzels.
Zelf gaan zinegn danquote:Op donderdag 15 november 2007 22:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n fles wijn is leeg en Bruce houdt het weldra voor gezien....
Denk je dat ik niet al de hele cd zit mee te blèren?quote:Op donderdag 15 november 2007 22:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zelf gaan zinegn danheb ik ook de hele reis gedaan
Die repeatknop zit er niet voor niks opquote:Op donderdag 15 november 2007 22:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Denk je dat ik niet al de hele cd zit mee te blèren?.
AL sjij je macbook dichtklapt sluit ik je PC af.. Wel ff de wekker van mn mobieltje een uur vroeger zetten, moet wat vroeger naar mn werk vertrekken.. 72 kilometer ipv 7 morgenochtend...quote:
Ik zie je zo weer in bed dan! Tot zo!quote:Op donderdag 15 november 2007 23:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
AL sjij je macbook dichtklapt sluit ik je PC af.. Wel ff de wekker van mn mobieltje een uur vroeger zetten, moet wat vroeger naar mn werk vertrekken.. 72 kilometer ipv 7 morgenochtend...
Mag ik jou tandenbortsel gebruiken?quote:Op donderdag 15 november 2007 23:08 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ik zie je zo weer in bed dan! Tot zo!Ik ga even mn tandjes poetsen!
Ik heb er 3! Dus je mag kiezen!quote:Op donderdag 15 november 2007 23:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mag ik jou tandenbortsel gebruiken?Ik had er niet op gerekend dat ik mocht blijven...
Degene die het meest naar jou smaakt natuurlijkquote:
Is sowieso niet iets om vrolijk van te worden en dan heb je daarna nog het mooiequote:Op vrijdag 16 november 2007 07:36 schreef Dangel het volgende:
Oh, heb ik mn computer thuis nog aan staan? Daar gaat mn geld! Allemaal naar Nuon..
Mogge!
Best druk op de waldwei 's ochtends
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |